Hocam ısrarla yoğunluk yok diyorsunuz, yoğunluk yoksa neden ulaşamıyorsunuz??? Belli ki çağrı merkezi yoğunluğu kaldıramadığı için sizi sistem dışı bırakıyor, siz sadece başlangıç aşamasında operatörle muhatap oluyorsunuz, sonrasında operatör sizi yoğunluktan dolayı beklemeye alıyor ancak size hiç bir konuda bilgi vermiyor, çünkü o şekilde programlanmış. Bu yoğunluk yılbaşından sonraya da sarkacak emin olun. Ben çok defa alış veriş yaptım yoğunluk olmadığı dönemde Twitter üzerinden bana ulaşın yazıyordum 2 saat sonra geri dönüş oluyordu, yada ben arıyordum anında ulaşıyordum. Hepsi burada sandığınız gibi basit bir şirket değil, arkasında dev holdingler var her ne kadar sahipleri değişsede devler yerinde duruyor.