Çözüldü Hayalet ekran Delta servis

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Ürün dediğiniz gün kargoya verildi ve 2 gün içinde bana ulaştı. 2. servis sürecini hızlı tamamladığınız için teşekkür ederim öncelikle.
Cihaza gelecek olursak. Işık sızması çok büyük ölçüde hallolmus. Home tuşunun yanında ve sağ alt köşede hala bi miktar var ama.
Ayrıca ilk takılan ekranda sayfa geçişlerinde parlaklık kendi kafasına göre değişiyor demiştim. Bu anlık bi olay. Kırpma şeklinde artıp azalıyor parlaklık. Ya aynı ekran tekrar takildi 2. servis sürecinde ya da yeni takilan ekranda da ayni sorun var. Şu anda bu şekilde kullanıyorum maalesef.
3. sorun ise, ön kamerada maalesef kıl ve parmak izi kalmış iç tarafta.
Söyleceklerim bu kadar. İyi çalışmalar.

Sayfa geçişlerinde ekran parlaklığının değişmesinin sebebi ekranla alakalı olduğunu sanmıyorum sensör ile ilgili problem olabilir ortam ışığı değiştiğinde eğer ayar otomatik olarak seçilmişse parlaklık değişecektir bütün android telefonlar sistem bu şekilde çalışır.Bu arıza için teknisyen arkadaşın sizi arayıp bilgi vermiş olması lazım. İlgili arkadaşların arayıp size bilgi vermesini sağlayacağım.

Saygılarımızla
 

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
35
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
Sayfa geçişlerinde ekran parlaklığının değişmesinin sebebi ekranla alakalı olduğunu sanmıyorum sensör ile ilgili problem olabilir ortam ışığı değiştiğinde eğer ayar otomatik olarak seçilmişse parlaklık değişecektir bütün android telefonlar sistem bu şekilde çalışır.Bu arıza için teknisyen arkadaşın sizi arayıp bilgi vermiş olması lazım. İlgili arkadaşların arayıp size bilgi vermesini sağlayacağım.

Saygılarımızla
Bunları biliyorum hocam çünkü yaklaşık 12 yıldır akıllı telefon kullanıyorum. Ayrıca bahsettiğim olay otomatik parlaklık kapalıyken oluyor yani parlaklık manuel seciliyken.
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Bunları biliyorum hocam çünkü yaklaşık 12 yıldır akıllı telefon kullanıyorum. Ayrıca bahsettiğim olay otomatik parlaklık kapalıyken oluyor yani parlaklık manuel seciliyken.
Bunları biliyorum hocam çünkü yaklaşık 12 yıldır akıllı telefon kullanıyorum. Ayrıca bahsettiğim olay otomatik parlaklık kapalıyken oluyor yani parlaklık manuel seciliyken.

Anladım ekran değişimi yapıldı ürüne ama bu sorun hala devam ediyorsa üründe ana kart sorunu var demektir. inceleme yapmadan net bir şey söyleyemiyorum maalesef.
 

mali3757

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Mehmet ali
Cihazım
Xiaomi mi6
Yaş
28
Konum
istanbul
Katılım
16 Mayıs 2018
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Arkadaşlar mi5 cihazımi hayalet ekran nedeniyle bugün delta servise gönderdim. Göndermekte tereddüt edenler olduğu için bu konuyu açtım. Süreci ve cihazin düzgün bi şekilde geri gelip gelmediğini sizinle paylaşacağım. İyi forumlar.

Edit1: 26/06/2018 cihaz Yurtiçi kargo tarafından delta servise teslim edildi ancak Delta'dan tarafıma sms gelmedi henüz.(19:20 itibariyle cihaz sisteme giriş yapılmış. Kız gibi cihaza çizikler mevcut diye not düşülmüş :))
Edit2: Tahmini teslim zamanı 04/07/2018 olarak bilgi girişi yapıldı.
Edit3: 02/07/2018 parça bekliyor olarak durum güncellendi. (bugün parça bekliyor yazdılar ama 2 gün sonraya teslim tarihi belirtmişler. Bekleyip göreceğiz :) )
Edit4: 04/07/2018 cihazın onarım işlemi sonuçlandı 72 saat içinde kargoya verilecek diye sms geldi
Edit4: Cihaz bugün teslim edildi. Çok fazla bişey yazmicam. Fotoğraflar anlatır herhalde durumu!
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar mi5 cihazımi hayalet ekran nedeniyle bugün delta servise gönderdim. Göndermekte tereddüt edenler olduğu için bu konuyu açtım. Süreci ve cihazin düzgün bi şekilde geri gelip gelmediğini sizinle paylaşacağım. İyi forumlar.

Edit1: 26/06/2018 cihaz Yurtiçi kargo tarafından delta servise teslim edildi ancak Delta'dan tarafıma sms gelmedi henüz.(19:20 itibariyle cihaz sisteme giriş yapılmış. Kız gibi cihaza çizikler mevcut diye not düşülmüş :))
Edit2: Tahmini teslim zamanı 04/07/2018 olarak bilgi girişi yapıldı.
Edit3: 02/07/2018 parça bekliyor olarak durum güncellendi. (bugün parça bekliyor yazdılar ama 2 gün sonraya teslim tarihi belirtmişler. Bekleyip göreceğiz :) )
Edit4: 04/07/2018 cihazın onarım işlemi sonuçlandı 72 saat içinde kargoya verilecek diye sms geldi
Edit4: Cihaz bugün teslim edildi. Çok fazla bişey yazmicam. Fotoğraflar anlatır herhalde durumu!
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Merhaba 29.06.2018 tarihinde Teslim Ettiğim Xiaomi Mi6 Telefonumu 19.07.2018 Tarihinde Teslim Aldım İlk Başta Bir Sıkıntı Göremedim Telefonumun Ekranı Değiştiğine Dair Servis Raporu İle Birlikte Aldım.
Fakat Telefonumun Parmak izi Sensöründe Ciddi Derecede Sıkıntı Olduğunu Fark Ettim ve Tekrar Gönderdim İnşallah Dediğiniz Gibi Herkese Erkenden Telefonlarını Gönderirler.
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Merhaba 29.06.2018 tarihinde Teslim Ettiğim Xiaomi Mi6 Telefonumu 19.07.2018 Tarihinde Teslim Aldım İlk Başta Bir Sıkıntı Göremedim Telefonumun Ekranı Değiştiğine Dair Servis Raporu İle Birlikte Aldım.
Fakat Telefonumun Parmak izi Sensöründe Ciddi Derecede Sıkıntı Olduğunu Fark Ettim ve Tekrar Gönderdim İnşallah Dediğiniz Gibi Herkese Erkenden Telefonlarını Gönderirler.

Merhaba

Ürünü servisimize tekrar yollamanız gerekmekte imei numarasını özel mesaj yoluyla yollarsanız takibini beraber yapabiliriz.

Saygılarımızla.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt