Yardım habersiz Arama kaydetme

Kadir Kılıf

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir Kılıf
Cihazım
mi11t
Meslek
Öğrenci
Konum
Türkiye
Katılım
24 Mayıs 2019
Konular
74
Mesajlar
153
Tepkime puanı
32
Puanları
28
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
miui Global 13.0.2
Telefon Modeli
mi11t
Bootloader Kilidi
Açık
mi11t kullanıyorum arayüzü de google olduğu için google uygulamalarını kullanıyorum ve aramayı kaydetmek istediğimde "bu arama şu an kaydedilmektedir" diye bilgi veriyo bu bilgiyi vermeden habersiz şekilde aramayı nasıl kaydedebilirim?
 

kafeinsiz

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
E
Cihazım
Poco X7 Pro
Yaş
31
Konum
Türkiye
Katılım
24 Aralık 2019
Konular
12
Mesajlar
3.942
Tepkime puanı
2.492
Puanları
188
Tayvan roma geçiş en garanti yol olur.
 

karya4828

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
Adım
Murat
Cihazım
Xiaomi 14
Konum
Mu
Katılım
17 Aralık 2023
Konular
5
Mesajlar
1.586
Tepkime puanı
461
Puanları
98
mi11t kullanıyorum arayüzü de google olduğu için google uygulamalarını kullanıyorum ve aramayı kaydetmek istediğimde "bu arama şu an kaydedilmektedir" diye bilgi veriyo bu bilgiyi vermeden habersiz şekilde aramayı nasıl kaydedebilirim?

 

gobrasoft

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
mustafa
Cihazım
s7edge
Yaş
40
Konum
trabzon
Katılım
10 Eylül 2016
Konular
1
Mesajlar
14
Tepkime puanı
4
Puanları
3
mi11t kullanıyorum arayüzü de google olduğu için google uygulamalarını kullanıyorum ve aramayı kaydetmek istediğimde "bu arama şu an kaydedilmektedir" diye bilgi veriyo bu bilgiyi vermeden habersiz şekilde aramayı nasıl kaydedebilirim?

Konuyu inceleyin.
 

Bedir142

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Bedirhan
Cihazım
Xiaomi 11T
Meslek
Öğrenci
Yaş
25
Konum
Yok
Katılım
13 Mayıs 2023
Konular
1
Mesajlar
9
Tepkime puanı
3
Puanları
3
mi11t kullanıyorum arayüzü de google olduğu için google uygulamalarını kullanıyorum ve aramayı kaydetmek istediğimde "bu arama şu an kaydedilmektedir" diye bilgi veriyo bu bilgiyi vermeden habersiz şekilde aramayı nasıl kaydedebilirim?
Size önerim benimde telefonu aldığım gibi yüklediğim ve hala kullandığım 12.5.3 İndi(Endonezya) rom yükleyin,hem çok stabil ve mükemmel hemde Google aramalar ve mesajlaşmalar kullanmiyor.

21081111RG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Kadir Kılıf

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir Kılıf
Cihazım
mi11t
Meslek
Öğrenci
Konum
Türkiye
Katılım
24 Mayıs 2019
Konular
74
Mesajlar
153
Tepkime puanı
32
Puanları
28
Size önerim benimde telefonu aldığım gibi yüklediğim ve hala kullandığım 12.5.3 İndi(Endonezya) rom yükleyin,hem çok stabil ve mükemmel hemde Google aramalar ve mesajlaşmalar kullanmiyor.

21081111RG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
hocam ekran süresi ne durumda
 
Üst