Yardım GİTTİGİDİYOR iade hakkında sorun

devrimseven60

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
berk
Cihazım
Oneplus 6
Meslek
Öğrenim görevlisi
Yaş
27
Konum
istanbul
Katılım
28 Ekim 2016
Konular
133
Mesajlar
605
Tepkime puanı
268
Puanları
78
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Sony marka 1.sinif A kalite kablosuz kulakustu kulaklik aldim. Urunun orjinali 400tl, bu a kalite oldugu icin 100tl.. Satin aldiktan sonra firma tarafindan arandim ve teyit etmemi istediler.

Tamam onayliyorum dedim, urun bana geldi, evin icinde kullandim, urune hicbir zarar vermedim fakat performansini begenmedigim icin ayni gun iade formu doldurdum ve ertesi gun saticinin anlasmali oldugu firma ile geldiği gibi, faturasi ile birlikte dedigi adrese gonderdim.

Bugun ulasmis saticiya, yeniden arandim. Biz size soylemistik, neden iade etmek istiyorsunuz sorun ne dediler. Bende performansini begenmedim, cayma hakkini kullanmak istiyorum dedim. O zaman urunu yolladiginin kargo subesine gidip kargo ucretini odeyin dediler. Suan musait degilim sizi daha sonra arayacagim dedim ve kapattim..

Boyle birsey mumkun değil. Gittigidiyor resmi sitesinde bu konuya deginilmiş, buyrun ekran goruntusu..

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir

Ben simdi maximum 10 lira icin(bazen 2.5 lira bile olabiliyor fakat konu bu değil...) bunlara dava mi acayim? Gittigidiyora mi sikayet edeyim? Kimsenin ekmegiyle oynamak istemiyorum fakat kargo parasini kesinlikle odemeyi dusunmuyorum.


EDİT 1:

Firmayı aradım, bayan hatırladı size nasıl yardımcı olabilirim dedi. Ben kargo ücretini neden ödüyorum benim ücretsiz iade gibi bir hakkım var dedim. Ben size ürünün 1.sınıf a kalite olduğunu söyledim siz de kabul ettiniz dedi.
Evet ben onu kabul ettim fakat cayma hakkımı kullanmak istiyorum performansını beğenmedim, benim böyle bir hakkım var, siz gittigidiyor satış sözleşmesini okudunuz mu? Tırnak içerisinde yazılan 'satıcı alıcıdan kargo ücreti temin edemez' kısmı gördünüz mü dedim.

Beyfendi ben size bu konuda yardımcı olamıyorum, kargo şirketine gidip ücreti ödemeniz gerekiyor iyi günler diyip kapattı.
 

enjoy_mi

Ya Sabur....
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yiğit Ali
Cihazım
Mi 8 SE
Meslek
Memur
Yaş
40
Konum
Ankara
Katılım
7 Mayıs 2017
Konular
13
Mesajlar
679
Tepkime puanı
129
Puanları
58
kargo subesine gidip ucret ödemene filan gerek yok kardeşim.. firma urunu teslim aldıktan max 4 gun sonra gittigidiyor sistemi iadeyı otomatık olarak sana cıkıyor. çok iade yaptım mantıgı bu
 

devrimseven60

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
berk
Cihazım
Oneplus 6
Meslek
Öğrenim görevlisi
Yaş
27
Konum
istanbul
Katılım
28 Ekim 2016
Konular
133
Mesajlar
605
Tepkime puanı
268
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
kargo subesine gidip ucret ödemene filan gerek yok kardeşim.. firma urunu teslim aldıktan max 4 gun sonra gittigidiyor sistemi iadeyı otomatık olarak sana cıkıyor. çok iade yaptım mantıgı bu
Hocam firma ürünü teslim aldı mı bilmiyorum. Kargo bilgilerini sisteme girdim fakat takibini yapamıyorum. Yani şuan dağıtıma çıkacağı şubede de bekliyor olabilir. Endişem, ürününü tekrar gönderdiğim şubeye gelip bana ulaştırılması, gidiş geliş kargo ücretininin bana tabii tutulması ve iadenin iptal olmasıdır.
 

Besta99

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Mi5s
Yaş
40
Konum
Burdur
Katılım
31 Ağustos 2017
Konular
2
Mesajlar
52
Tepkime puanı
4
Puanları
8
Geri iade icin firmayla degil gittigidiyor musteri temsilcisi ile görüşüp sana verilern kargoyla gonderiyorsun ucretsiz olarak hicbir online alisveris sitesinde ucret alinmaz gerci Gondersende firma onaylamaz o ürünü durum onu gosteriyor
Firma onaylamayip gitti gidiyor servisine gonderecek ürünü ordanda inceleme yapacaklar ya parani gonderirler yada urunu geri gonderirler net 20 30 gun civari beklersin sonuclanmasi icin
14 gun boyunca geri iade hakkin var ama bu her koşulda gecerli degil mesela bi telefon alip bi hafta kullanip ben begenmedim geri veriyorum demek olmuyor firmalarda mağdur ediliyor 0 cihaz keyfi olarak 2. El durumuna düşüyor
 

devrimseven60

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
berk
Cihazım
Oneplus 6
Meslek
Öğrenim görevlisi
Yaş
27
Konum
istanbul
Katılım
28 Ekim 2016
Konular
133
Mesajlar
605
Tepkime puanı
268
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Geri iade icin firmayla degil gittigidiyor musteri temsilcisi ile görüşüp sana verilern kargoyla gonderiyorsun ucretsiz olarak hicbir online alisveris sitesinde ucret alinmaz gerci Gondersende firma onaylamaz o ürünü durum onu gosteriyor
Firma onaylamayip gitti gidiyor servisine gonderecek ürünü ordanda inceleme yapacaklar ya parani gonderirler yada urunu geri gonderirler net 20 30 gun civari beklersin sonuclanmasi icin
14 gun boyunca geri iade hakkin var ama bu her koşulda gecerli degil mesela bi telefon alip bi hafta kullanip ben begenmedim geri veriyorum demek olmuyor firmalarda mağdur ediliyor 0 cihaz keyfi olarak 2. El durumuna düşüyor


Yanlisiniz var hocam, gittigidiyora gonderilmiyor, bize gonderilen adres neresiyse oraya gonderiliyor. Urun incelemesini yine satici yapiyor. Daha once benimde 7-8 iadem oldu. Hicbirinde boyle bir komik duruma dusmedim. 6000 adet alisverisi olan kişi satis sozlesmesini bilmiyor.

Son olarak telefonlarin iade edilmeme sebebi imei durumlari.
 

Ordan Geçenbay

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erhan
Cihazım
K20 PRO
Yaş
45
Konum
İstanbul
Katılım
9 Ekim 2016
Konular
24
Mesajlar
253
Tepkime puanı
68
Puanları
43
Bence kulaklık ürünleri iade almamaları lazım. Bir sürü kişi kulağına taksın yollasın o zaman. Adam ne yapsın? Ürün ikinci el atsa atılmaz satsa satılmaz. O da birine kilitleyecek milletin kulağına taktiği şeyleri.
 

devrimseven60

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
berk
Cihazım
Oneplus 6
Meslek
Öğrenim görevlisi
Yaş
27
Konum
istanbul
Katılım
28 Ekim 2016
Konular
133
Mesajlar
605
Tepkime puanı
268
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Bence kulaklık ürünleri iade almamaları lazım. Bir sürü kişi kulağına taksın yollasın o zaman. Adam ne yapsın? Ürün ikinci el atsa atılmaz satsa satılmaz. O da birine kilitleyecek milletin kulağına taktiği şeyleri.


Hocam kulakustu kulaklik bu dediğim, o zaman sizin mantiginizla elbisede denemek yasak olmalı, milletin terli vucuduna temas eden elbise 2.el olur direk atilir :)
 

Ordan Geçenbay

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erhan
Cihazım
K20 PRO
Yaş
45
Konum
İstanbul
Katılım
9 Ekim 2016
Konular
24
Mesajlar
253
Tepkime puanı
68
Puanları
43
Hocam kulakustu kulaklik bu dediğim, o zaman sizin mantiginizla elbisede denemek yasak olmalı, milletin terli vucuduna temas eden elbise 2.el olur direk atilir :)
Kulak üstü biraz daha tolerans gösterilebilir. Elbise konusunda şahsen ne alırsam alayım yıkamadan kesinlikle giymiyorum. En azından böyle bir çözüm var. angel~~
 

Besta99

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Mi5s
Yaş
40
Konum
Burdur
Katılım
31 Ağustos 2017
Konular
2
Mesajlar
52
Tepkime puanı
4
Puanları
8
Yanlisiniz var hocam, gittigidiyora gonderilmiyor, bize gonderilen adres neresiyse oraya gonderiliyor. Urun incelemesini yine satici yapiyor. Daha once benimde 7-8 iadem oldu. Hicbirinde boyle bir komik duruma dusmedim. 6000 adet alisverisi olan kişi satis sozlesmesini bilmiyor.

Son olarak telefonlarin iade edilmeme sebebi imei durumlari.
Pardon hepsiburadayla karistirdim :) telefonu misal ornek olarak soyledim ürün paketi acilip kullanildiysa ve satin aldigjn üründe bir sorun yoksa firmanin tutumuna kaldın iadeyi kabul etmezlerse birsey yapamazsin
 
Üst Alt