Yardım Ghostscreen ve Servis Görüşmesi

InJustice

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ogün
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
23
Konum
İstanbul
Katılım
20 Ekim 2019
Konular
28
Mesajlar
119
Tepkime puanı
46
Puanları
28
Arkadaşlar merhaba. Az önce evofone ile görüşemediğim için Genpa ile görüştüm. Telefonumda kullanılan panelin tianma olduğunu ve ghostscreen'e yol açtığını söyledim. Dolayısı ile doa kapsamında değişim veya iade hakkım olur mu diye sordum. Servise gelen ürünlerin bakılıp üretici firmanın kararı doğrultusunda değişim veya iade yapılabildiğini söylediler. Üç iş günü içerisinde servise göndereceğim kutusu ile. Lakin kararsızım. Daha önce doa kapsamında değişim veya iade almış arkadaşımız var mı acaba? Servisle nasıl yol izlediniz? İadesini alabilir miyim paramın? Ben böyle bir hakkım doğarsa iadesini isteyeceğim.
 

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
Arkadaşlar merhaba. Az önce evofone ile görüşemediğim için Genpa ile görüştüm. Telefonumda kullanılan panelin tianma olduğunu ve ghostscreen'e yol açtığını söyledim. Dolayısı ile doa kapsamında değişim veya iade hakkım olur mu diye sordum. Servise gelen ürünlerin bakılıp üretici firmanın kararı doğrultusunda değişim veya iade yapılabildiğini söylediler. Üç iş günü içerisinde servise göndereceğim kutusu ile. Lakin kararsızım. Daha önce doa kapsamında değişim veya iade almış arkadaşımız var mı acaba? Servisle nasıl yol izlediniz? İadesini alabilir miyim paramın? Ben böyle bir hakkım doğarsa iadesini isteyeceğim.
Doa ne demek
 
Oyla:

InJustice

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ogün
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
23
Konum
İstanbul
Katılım
20 Ekim 2019
Konular
28
Mesajlar
119
Tepkime puanı
46
Puanları
28
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
hocam.
 
Oyla:

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
hocam.
Mi 5s imde ghost Screen sorunu vardı Evofone a gönderdiğimde "ekran kalibrasyonu yapıldı, kontrol edildi" şeklinde bir ibare ile geri gönderdiler. Gönderim yaparken kutu içine ghost Screen ile ilgili görseller, anlatıcı yazılar koydum, cihazın ana ekranına video ve fotoğraflar ekledim ancak hiç bakmadan geri kutuya koyup gönderdiler gibi geldi. Daha sonra cihazı yeniden gönderdim hepsiburada dan almıştım. Evo iade almayınca hepsiburada iade aldı ve paramı verdi sağolsun.
 
Oyla:

InJustice

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ogün
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
23
Konum
İstanbul
Katılım
20 Ekim 2019
Konular
28
Mesajlar
119
Tepkime puanı
46
Puanları
28
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Hocam aynı sorun bende var ve ben de satıcı Hepsiburadadan aldım. Size telefon toplamda kaç günde gitti ve geldi acaba?
 
Oyla:

Lxfgas0671

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Mahmut
Cihazım
Yok
Yaş
34
Konum
Kırşehir
Katılım
29 Ocak 2020
Konular
7
Mesajlar
29
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Ben servise göndermeden direk hakem heyetine başvurdum. Hocam servis cihazı tamir ederiz dedi kvk
 
Oyla:

zran

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Zoran
Cihazım
MIUI+Android
Yaş
70
Katılım
10 Ağustos 2014
Konular
0
Mesajlar
130
Tepkime puanı
75
Puanları
28
Arkadaşlar merhaba. Az önce evofone ile görüşemediğim için Genpa ile görüştüm. Telefonumda kullanılan panelin tianma olduğunu ve ghostscreen'e yol açtığını söyledim. Dolayısı ile doa kapsamında değişim veya iade hakkım olur mu diye sordum. Servise gelen ürünlerin bakılıp üretici firmanın kararı doğrultusunda değişim veya iade yapılabildiğini söylediler. Üç iş günü içerisinde servise göndereceğim kutusu ile. Lakin kararsızım. Daha önce doa kapsamında değişim veya iade almış arkadaşımız var mı acaba? Servisle nasıl yol izlediniz? İadesini alabilir miyim paramın? Ben böyle bir hakkım doğarsa iadesini isteyeceğim.
Telefonun ekranında kullanılan panelin tianma veya başka bir panel olduğunu nasıl anlıyoruz
 
Oyla:

InJustice

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ogün
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
23
Konum
İstanbul
Katılım
20 Ekim 2019
Konular
28
Mesajlar
119
Tepkime puanı
46
Puanları
28
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Hepsiburada ile konuştum. Servise gönderin ve servis raporu alın dedi. Sorunun devam ettiğini görürseniz veya cihazınız istediğiniz gibi olmazsa tamir sonrası bizden iade alabilirsiniz dediler. Yukarıda arkadaşın söylediği gibi yapacağım yani. Konu kapanabilir. Tianma paneli öğrenme linki de .
 
Oyla:

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
Hocam aynı sorun bende var ve ben de satıcı Hepsiburadadan aldım. Size telefon toplamda kaç günde gitti ve geldi acaba?
Süreç toplam 50 gün civarı sürdü. Hepsiburadaya gönderdim onlar Evofone gönderdi Evofone sorun yok dedi kalibre ettik dedi, geri gönderdi ben yine gönderdim yine sorun yok dedi sonra ben derdimi hepsiburada ya anlatmaya başladım yazılı ve görsel olarak kutuda bulunan kaynaklarını kontrol etmelerini istedim. Daha sonrasında hepsiburada süreç fazla uzadığı ve ortada bir cihaz kusuru olduğunu gördüğü için kendisi iade aldı.
 
Oyla:

InJustice

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ogün
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
23
Konum
İstanbul
Katılım
20 Ekim 2019
Konular
28
Mesajlar
119
Tepkime puanı
46
Puanları
28
Hocam Hepsiburada bu konu hakkında çok sorun çıkardı mı size yani servis sorun yok diyor falan şeklinde?
 
Oyla:
Üst Alt