Yardım Ghost Screen ve KVK

MustafaKAYA

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi 5 plus
Konum
Aydın
Katılım
25 Temmuz 2018
Konular
9
Mesajlar
151
Tepkime puanı
62
Puanları
28
Redmi 5 Plus cihazımda çoğu kişide olduğu gibi bir ghost screen sorunu var ve acayip derecede ilerlemeye başladı. Cihazımı MİUİ Türkiye marketten almıştım ve KVK garantili Cepport satıcısından almıştım. Şimdi de Xiaomi Türkiye nin yazısını okudum ve sadece genpa, evofone ve ouno garanti olursa kabul ediliyormuş. Şimdi benim cihazım Garanti dışı mı kalacak? Kalmayacaksa bile bu fabrika hatası olarak bilinen soruna kvk kullanıcı hatası der mi? Lütfen yardımcı olun yakında servise göndermeyi planlıyorum.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

MustafaKAYA

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi 5 plus
Konum
Aydın
Katılım
25 Temmuz 2018
Konular
9
Mesajlar
151
Tepkime puanı
62
Puanları
28
telefon neydi hocam sonuç ne oldu?
Redmi 5 Plus hayalet ekran vardı hiçbir kullanıcı hatası olmamasına rağmen 651 TL fatura geldi ve onaylamadım tabii ki. Onun dışında 16 gün bekledim ve kullanıcı hatası denildi. Benim için kvk bitmiştir kısacası...
 
Oyla:

Qwertytr

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kerem
Cihazım
Xiaomi mi8
Konum
Adapazarı
Katılım
7 Mayıs 2018
Konular
12
Mesajlar
256
Tepkime puanı
61
Puanları
43
Redmi 5 Plus hayalet ekran vardı hiçbir kullanıcı hatası olmamasına rağmen 651 TL fatura geldi ve onaylamadım tabii ki. Onun dışında 16 gün bekledim ve kullanıcı hatası denildi. Benim için kvk bitmiştir kısacası...
thhye başvurun hocam parasını alırsınız sonuçlandığında benim de böyle bir problemim var bu şekilde garantiye yollayıp sonuc bekleyeceğim gelişmeleri buradan paylaşırım
 
Oyla:

Justman

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
iyi
Cihazım
redmi 4A
Yaş
44
Konum
ankaraa
Katılım
4 Kasım 2017
Konular
23
Mesajlar
234
Tepkime puanı
37
Puanları
28
Redmi 5 Plus hayalet ekran vardı hiçbir kullanıcı hatası olmamasına rağmen 651 TL fatura geldi ve onaylamadım tabii ki. Onun dışında 16 gün bekledim ve kullanıcı hatası denildi. Benim için kvk bitmiştir kısacası...

Ve siz bıraktınız öylece peşini,elinizdeki faturayla Thh ye gidip ürünün iadesini bile yapabilecekken böyle yaparak servisin ekmeğine yağ sürüyorsunuz, zaten istedikleri bu..
 
Oyla:
Üst Alt