Çözüldü Ghost screen(hayalet ekran) ve batarya şişme sorunu

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Yapilan işleme bir giriş yapsalar zaten bende az da olsa tatmin olacağım ama sıfır işlem yani onu belirtmek istedim ;)

Merhabalar

Servis bünyemizde yapılan işlemlerin sadece bir kısmını müşterilerimiz görebilir.Arka planda ürün inceleniyor değerlendiriliyor test ediliyor vb işlemlere tabi tutuluyor ve bu işlemleri siz " onarım devam ediyor " olarak görebiliyorsunuz. Türkiye'de garantili servislerde onarım süreleri 20 İş günüdür.Biz bu süreyi 7 iş günü olarak baz alıyoruz.Ama bazen elde olmayan sebeplerden dolayı gecikmeler yaşanabiliyor.İçiniz rahat olsun ürünün incelemeleri testleri devam ediyor en kısa sürede tarafınıza detaylı bilgi verilecektir.

Saygılarımızla
 

hiboz

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
hiboz
Cihazım
12 lite
Meslek
muallim
Konum
Trabzon
Katılım
2 Haziran 2016
Konular
3
Mesajlar
414
Çözümler
1
Tepkime puanı
157
Puanları
58
Ben de mi5 i batarya şişmesi ve hayalet ekran sorunu nedeniyle 28 temmuzda yolladım. Sürekli kılıfla kullandığım halde aynı şeyi bana da yazmışlar. Bakalım henüz bir gelişme yok bende de.
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Ben de mi5 i batarya şişmesi ve hayalet ekran sorunu nedeniyle 28 temmuzda yolladım. Sürekli kılıfla kullandığım halde aynı şeyi bana da yazmışlar. Bakalım henüz bir gelişme yok bende de.

Merhaba

İmei numaranızı özel mesaj yoluyla alabilir miyim ? Kontrollerini yapalım hemen.
 
Üst Alt