- Adım
- Şafak
- Cihazım
- Mi9T Pro
- Meslek
- Öğrenci
- Yaş
- 22
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 6 Kasım 2017
- Konular
- 10
- Mesajlar
- 56
- Tepkime puanı
- 155
- Puanları
- 33
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- Global
- Telefon Modeli
- Mi 5 Prime
- Bootloader Kilidi
- Açık
Allahın selamı üzerimize olsun.
Mevuzatta İlgili Maddeler;
Tüketicilerin ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın; garanti süresi içinde tekrar arızalanması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, tamirinin mümkün olmadığının bir raporla belirlenmesi durumlarında; tüketiciler malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkân varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir.
- Değerli forum üyeleri, mi5 telefonumu batarya şişmesi, şarj kesilmesi, ghost screen ve ani kapanma sorunlarından dolayı garantiye vermiştim.
- Garantiden geleli 1 ay oldu, fakat batarya 1 ay içerisinde tekrar şişti ve arka kapağı söktü, telefon 10 dakika falan kullanılabiliyor batarya hemen bitiyor.
- Ayrıca sokette şarj kesilmesi sorunu da devam ediyor. Ani kapanmayı da 1 defa daha yaşadım.
Mevuzatta İlgili Maddeler;
Tüketicilerin ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın; garanti süresi içinde tekrar arızalanması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, tamirinin mümkün olmadığının bir raporla belirlenmesi durumlarında; tüketiciler malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkân varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir.