- Adım
- feyzi
- Cihazım
- redmi note 8
- Yaş
- 34
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 23 Ocak 2021
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- mıuı global 12.0.3
- Telefon Modeli
- redmi note 8
- Bootloader Kilidi
- Bilmiyorum
Herkese Merhaba, Turkcell bayiinden tam 1 yıl önce aldığım redmi note 8 cihazımı satmaya karar verdim. Bu sebepten satacağım kişiye bilgi vermek amaçlı garanti süresinin son gününü öğrenmek amacıyla garanti sorgulama yapmak istedim. google a xiaomi garanti sorgulama yazınca ilk bu site çıkıyor (miuiturkiye.net) buradaki yönlendirmeyle vermiş olduğu linke gittim (
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
) imei no mu yazıp garantimi sorguladım global versiyon ve 2 yıl garantili olduğu bilgisini aldım. Ne olduysa bundan sonra oldu. Bunun dışında imei no mu hiçbir yere yazmadım veya cihazımı servise vermedim . Yani xiaomi nin resmi sitesine yazmayacağımda nereye yazacağım ki değil mi ... 2 gün sonra yani bugün btk dan imei no mun klonlanmış olduğu ve 1 ay sonra kapanacağı mesajı geldi. Ve satacak olduğum telefon elimde patladı. Tüm çözümleri okudum. Tek bir numarayla kullanma satarken numara değiştirme vs. bunların dışında bi çözüm bilen var mı ? Çünkü ben satacak olduğum kişiye sorunsuz satmak istiyorum. Mağdur olan benim ama cezalandırılanda benim bu çok saçma bir sistem. Ayrıca telefonum çift sim kartlı yani çift imei no suna sahip okuduklarıma göre tel kapandıktan sonra diğer sim kart yuvasını kullanabiliyormuşum bu mümkün mü ?? Eğer böyle bir hakkım varsa yine de diğer imei için tek numara tanımlama yaptırayım mı yoksa onu es mi geçeyim ne dersiniz ? ? Ve böyle durumlarda garantili olduğu için satıcı bayii ne yapabilir garantiden telefon değişimi gibi bir şeyler olabilir mi ? Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler .