Soru Garanti kapsamında değişim

emo1616

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Redmi Note8 Pro
Yaş
28
Konum
Bursa
Katılım
29 Ekim 2019
Konular
166
Mesajlar
1.725
Çözümler
11
Tepkime puanı
561
Puanları
128
Herkese merhabalar. Şuan kullandığım rn7 cihazın 3.kez hayalet ekran oldu ve yarın gene teknik servisine vericem.Bundan önce başka sorunlardan dolayı 5-6 kez de servis kaydım var.Sorum şudur forum uyeleri teknik servis kendi çatısı altında hala neden cihaz değişimine gitmediği?Sürekli ekran değişimi yada onarım yapıyolar e yine aynı arızayı yaşıcağım bir çözüm yolu neden vermiyorlar.

Var mıdır acaba içinizde genpa ile tecrübesi olan
 

chnekn

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cihan
Cihazım
Xiaomi 14 Ultra
Konum
Fransa
Katılım
29 Temmuz 2019
Konular
103
Mesajlar
2.913
Çözümler
16
Tepkime puanı
2.996
Puanları
188
Değişim talebinizi doğrudan ilettiniz mi kendilerine, eğer ilettiniz ve değişim yapmak yerine tamir yapıldıysa çoktan hakem heyetinin yolunu tutmanız lazımdı. Yanlış bilmiyorsam 3 servis raporundan sonra hekem heyeti direk değişim yada iade kararı veriyor.

Konuyu tecrübe etmiş arkadaşlar bilgilendirir umarım. Geçmiş olsun çok cansıkıcı bir durum parayla rezl olmak.
 
Oyla:

emo1616

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Redmi Note8 Pro
Yaş
28
Konum
Bursa
Katılım
29 Ekim 2019
Konular
166
Mesajlar
1.725
Çözümler
11
Tepkime puanı
561
Puanları
128
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Ben hakem heyetine başvurdum başka bir sorundan oda 3 servisten fazla gördü ve oonun için başvurdum peki yarın bir gün incelemeye aldıklarında bu sorunu göze alırlar mı ki
 
Oyla:

dokidoki

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
gökhan
Cihazım
bb q10
Yaş
34
Konum
bolu
Katılım
24 Eylül 2018
Konular
10
Mesajlar
253
Tepkime puanı
98
Puanları
43
Sn. Chnekn in de dediği gibi 1 yıl içerisinde 3 kere aynı, 4 kere farklı arızadan servis raporu sunabilirseniz thkk dan yararlanabilirsiniz . Servise durumu anlatın . Gerekirse Tüketici hakem heyetine başvurursunuz. Nokia 5800 ilk çıktığı zaman benzer durum yaşamıştım .
Buradan sonrasında tecrübelerimden bahsedeceğim ;
Yakınlarda mini fırın aldım üreticisinin internet sitesinden. 2 kere pişirdiğimiz şeyi yaktı. Servise götürdüm termostati ariizalıymış ,parça değişimi teklif ettiler fakat 1 ay içerisinde arizalan ürün ayıplı mal sayıldığı için kabul etmeyip firmaya kargo ile yolladım . Ellerine bugün ulaştı bakalım haber bekliyorum. ( Aldığım çoğu şeyin arızalı çıkması gibi bir durumum var :) )
Samsung Note 2 nin ekranı kırılmıştı . Yetkili Samsung servisine gönderdik gelince kulaklık soketi den bir parçanın oturmadığı fark edince yine gönderdik . Bu seferde çerçeve sini kırmışlar . Durumu anlatınca kabul etmediler tabii fotoğrafları var dediler . Bende fotoğraflarını görmek istedim ama herzamanki bahene olarak gosteremeyeceklerini söylediler. Bendede fotoğrafların olduğunu söyledim görüşmeyi sonlandırdım. Samsung genel merkeziyle görüşmem sonucu telefonu alıp çerçevesini değiştirip getirmişlerdi .
Başımıza gelen o kadar şey var ki hepsi derlense bir film olur sanırım .
 
Oyla:

emo1616

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Redmi Note8 Pro
Yaş
28
Konum
Bursa
Katılım
29 Ekim 2019
Konular
166
Mesajlar
1.725
Çözümler
11
Tepkime puanı
561
Puanları
128
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Hocalar tecrübelerinizi yazdığınız için teşekkürler hala da beklerim gelmesini ki daha çok öğrenelim.Ben önceki servisinde sorduğumda değişim talebi için GENPA bana thh ye başvurmanız lazım dedi.Ama ilk zamanlar istediğimde yazmışlardı müşteri değişim istiyor diye.Yarin bende genel müdürlüğü varsa orayı arayacağım ona göre serviste soluklacağım.Chnekn hocamızın dediği gibi para veriyorsun ama peşinden sürünüyoraun bildiğin.
 
Oyla:

Kingrider

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kingrider
Cihazım
Redmi Note 7 64
Meslek
Tekniker Adayı
Konum
Türkiye
Katılım
2 Eylül 2019
Konular
16
Mesajlar
111
Tepkime puanı
46
Puanları
28
Maalesef teknik servisler işi yokuşa vuruyorlar bilerek. Değişim olması gerekiyor. Bende aynı sebepten verdim tüketici hakem heyetine. Değişim iade vs. hiç yapmıyorlar maalesef. Birde bana arıza yok diye geri yolladılar o kadar kanıtlarla yollamama rağmen değişim yapmamak için Tüketici hakem heyeti büyük ihtimalle sizi haklı görecektir. Zaten ilk 6 ay içinde arıza çıktıysa ilk gün çıkmış sayılıyor ve değişim iade hakları doğuyor. Maalesef hiçbir adı teknik servis olan ama gerçekte ne olduğu belli olmayan firmalar kanunları umursamıyorlar. Birde ben bu sorunu evofone da yaşadım. Adları farklı icraatları benzer ya da aynı oluyor genellikle servislerin. Büyük ihtimalle siz kazanırsınız.
 
Oyla:

tahacld

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
taha
Cihazım
RN8
Yaş
34
Konum
yok
Katılım
29 Nisan 2020
Konular
2
Mesajlar
205
Tepkime puanı
166
Puanları
58
Bende daha geçen günlerde bir notebook soğutucu aldım hepsiburadanın farklı bir satıcısından. Soğutucu fanından cızırtı geliyordu ve yanık kokusu geliyordu. Aynı gün iade talebi oluşturdum ve kutuyla gelen ikram ettiği şekeri bile yolladım. Adamlar iadeyi reddeddi. Hepsiburadayı aradım sebep olarak ürün tekrar satışa uygun değil dendi. İade almamız için ürünü kullanmamış olmanız lazım dedi. Ben de ürünü kullnamadan nasıl bozuk olduğunu anlayacağımı sordum. Hemen kıvırdı teknik servise verin servis raporu olmalı dedi. Ürünü tekrar yolladılar bana ürün geldiğinde paketleme yapılmamış, kutu darmadağın, soğutucu fanın ızgarası yamuk, İkram ettikleri şeker yok :) ve ürünün faturasını da geri vermediler. Ben de uyuz oldum ve direkt hakem heyetine başvurumu yaptım.
Uzun lafın kısası abilerim ,ablalarım, gardaşlarım Hepsiburadadan diğer satıcılardan ürün olmayın isterse %50 ucuza satsın almayın. Hepsi üçkağıtçı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca benimde RN8de Ghost touch sorunu vardı servise yolladım ekran değişti fakat yeni ekranda da sorun var. 2. kez göndersem yine aynısı olacak diye yollamadım.
 
Oyla:

ozmın

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Osman
Cihazım
Pocophone f1
Meslek
Grafik Tasarım
Yaş
27
Konum
Erzuru/ Türkiye
Katılım
16 Eylül 2019
Konular
14
Mesajlar
48
Tepkime puanı
59
Puanları
18
Bende rn7 kullanıcısı olarak 3. Ayımdan itibaren ghostscreen oluşmaya başladı chromenin beyaz ekranında bile kolaylıkla ghost screen oluşturuyor. Garantiye gönderince aynı sprunu tekrar yaşayacağım için cihazı boşuna ameliyat ettirmek istemedim bu tianma panellerin kaçınılmaz sorunuymuş. Sizce garantiden faydalanmalı mıyım?
 
Oyla:

chnekn

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cihan
Cihazım
Xiaomi 14 Ultra
Konum
Fransa
Katılım
29 Temmuz 2019
Konular
103
Mesajlar
2.913
Çözümler
16
Tepkime puanı
2.996
Puanları
188
Bende rn7 kullanıcısı olarak 3. Ayımdan itibaren ghostscreen oluşmaya başladı chromenin beyaz ekranında bile kolaylıkla ghost screen oluşturuyor. Garantiye gönderince aynı sprunu tekrar yaşayacağım için cihazı boşuna ameliyat ettirmek istemedim bu tianma panellerin kaçınılmaz sorunuymuş. Sizce garantiden faydalanmalı mıyım?

Garanti varken değişim yada iade yapmaya çalışırsanız biraz meşajketlide olsa sizin yararınıza olacaktır. Garanti bittikten sonra cihaz bu şekilde elinizde kalır ve beş para etmez tabiri caizse.

Ancak iade yada değişim yapmayı başarırsanız ya para cebinize geri döner ve aynı fiyata güncel bir cihaz alırsınız yada telefonu değiştirmiş olursunuz. Yanlış bilmiyorsam sonradan üretilen rn 7 cihazlarında panel işi çözüldü ve bunlardan birine denk gelirseniz güzel olur.
 
Oyla:

ozmın

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Osman
Cihazım
Pocophone f1
Meslek
Grafik Tasarım
Yaş
27
Konum
Erzuru/ Türkiye
Katılım
16 Eylül 2019
Konular
14
Mesajlar
48
Tepkime puanı
59
Puanları
18
Garanti varken değişim yada iade yapmaya çalışırsanız biraz meşajketlide olsa sizin yararınıza olacaktır. Garanti bittikten sonra cihaz bu şekilde elinizde kalır ve beş para etmez tabiri caizse.

Ancak iade yada değişim yapmayı başarırsanız ya para cebinize geri döner ve aynı fiyata güncel bir cihaz alırsınız yada telefonu değiştirmiş olursunuz. Yanlış bilmiyorsam sonradan üretilen rn 7 cihazlarında panel işi çözüldü ve bunlardan birine denk gelirseniz güzel olur.
Garanti varken değişim yada iade yapmaya çalışırsanız biraz meşajketlide olsa sizin yararınıza olacaktır. Garanti bittikten sonra cihaz bu şekilde elinizde kalır ve beş para etmez tabiri caizse.

Ancak iade yada değişim yapmayı başarırsanız ya para cebinize geri döner ve aynı fiyata güncel bir cihaz alırsınız yada telefonu değiştirmiş olursunuz. Yanlış bilmiyorsam sonradan üretilen rn 7 cihazlarında panel işi çözüldü ve bunlardan birine denk gelirseniz güzel olur.
Teşeşkkür ederim, garanti işkenceleri başlasın o zaman :)))
 
Oyla:
Üst Alt