Yardım Garanti kapsamı

yusufkorucu2

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
yusuf
Cihazım
mi 9 se
Yaş
25
Konum
Erzurum
Katılım
5 Aralık 2019
Konular
20
Mesajlar
126
Tepkime puanı
14
Puanları
18
ghost touch garanti kapsamına giriyormu?
 

SertaGE

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sertaç
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Meslek
Sistem Mühendisi
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
25 Mayıs 2017
Konular
20
Mesajlar
437
Tepkime puanı
296
Puanları
78
ghost screen değil sorunu Ghost touch. Ghost touch kullanıcı hatası olarak oluşmaz.
Garanti belgen varsa sorun yok ama garantisiz ise adamın keyfine kalmış yapıp yapmaması.
Ben yanlış okumuşum pardon.
 
Oyla:

DeathSilence

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
-
Cihazım
-
Konum
-
Katılım
7 Haziran 2020
Konular
3
Mesajlar
69
Tepkime puanı
275
Puanları
53
Yurtdışı kayıtsız cihazlarda garanti söz konusu değil zaten cihaza garantiyi satıcılar verdiklerini söylerler ama durum satıcı insiyatifinde her zaman için. Sizin cihaz ithalatçı veya Tr garantiliyse zaten satıcı ile muhattap olmanıza gerek yok ama gördüğüm kadarıyla durum böyle değil gibi elinizde satışın gerçekleştiğine dair bir belge veya makbuz gibi birşey var ise işiniz kolay diğer türlü uğraşırsınız.
 
Oyla:

yusufkorucu2

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
yusuf
Cihazım
mi 9 se
Yaş
25
Konum
Erzurum
Katılım
5 Aralık 2019
Konular
20
Mesajlar
126
Tepkime puanı
14
Puanları
18
Ghost screen olayı duruma göre garanti kapsamında da olabilir, kapsam dışı da. Açıkçası buna karar vermek de çok çok zor.
Örneğin bir uygulama kullanıyorsunuz veya oyun oynuyorsunuz. Ekranın otomatik kapanma süresini kapattınız ve oyunu oynarken uyuya kaldınız. Ekran sabaha kadar aynı şekilde açık kaldı. Bu durumda oluşacak ghost screen tabii ki garanti kapsamında değerlendirilmez. Ancak bunun tam tersi bir durumda yani sizin ihmaliniz yokken oluşmuş bir ghost screen garanti kapsamında değerlendirilmesi gerekir.
Başta buna karar vermek çok zor dediğim gibi, bir teknisyenin bunu ayırt etmesi açıkçası çok zor. Yetkili servisler çoğunlukla garanti kapsamında destek veriyorlar.
Sizin durumunuzda garantiyi veren herhangi bir resmi servis olmadığı için, satıcının insafına kalmış durumdasınız. Kuvvetle muhtemel garanti kapsamı dışında olduğuna dair sizi ikna etmeye çalışacak hatta muhtemelen çirkefleşecektir.
ghost touch var screen değil
 
Oyla:
Üst Alt