- Adım
- yusuf
- Cihazım
- mi 9 se
- Yaş
- 25
- Konum
- Erzurum
- Katılım
- 5 Aralık 2019
- Konular
- 20
- Mesajlar
- 126
- Tepkime puanı
- 14
- Puanları
- 18
ghost touch garanti kapsamına giriyormu?
Ben yanlış okumuşum pardon.ghost screen değil sorunu Ghost touch. Ghost touch kullanıcı hatası olarak oluşmaz.
Garanti belgen varsa sorun yok ama garantisiz ise adamın keyfine kalmış yapıp yapmaması.
ghost touch var screen değilGhost screen olayı duruma göre garanti kapsamında da olabilir, kapsam dışı da. Açıkçası buna karar vermek de çok çok zor.
Örneğin bir uygulama kullanıyorsunuz veya oyun oynuyorsunuz. Ekranın otomatik kapanma süresini kapattınız ve oyunu oynarken uyuya kaldınız. Ekran sabaha kadar aynı şekilde açık kaldı. Bu durumda oluşacak ghost screen tabii ki garanti kapsamında değerlendirilmez. Ancak bunun tam tersi bir durumda yani sizin ihmaliniz yokken oluşmuş bir ghost screen garanti kapsamında değerlendirilmesi gerekir.
Başta buna karar vermek çok zor dediğim gibi, bir teknisyenin bunu ayırt etmesi açıkçası çok zor. Yetkili servisler çoğunlukla garanti kapsamında destek veriyorlar.
Sizin durumunuzda garantiyi veren herhangi bir resmi servis olmadığı için, satıcının insafına kalmış durumdasınız. Kuvvetle muhtemel garanti kapsamı dışında olduğuna dair sizi ikna etmeye çalışacak hatta muhtemelen çirkefleşecektir.