Çözüldü Garanti değişim işlemi (DELTA GARANTİ)

adzate

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Rüştü
Cihazım
Mi 5s Mi 6
Meslek
Grafik Tasarım ve Otomasyon
Yaş
50
Konum
İstanbul
Katılım
22 Şubat 2017
Konular
15
Mesajlar
404
Tepkime puanı
370
Puanları
78
Sayın rbzz Keşke elimden gelen birşey olsa da sana yardımım dokunabilse
mi 5 pro üretimden kaldırıldıysa o zaman para iadesi talebinde bulunursan belki aynı değerde başka bir telefon önerirler yada istemezsen paranı alabilirsin, benim aklıma böyle bir fikir geldi, dene derim
 

rbzz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
EMRE
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
32
Konum
KOCAELİ
Katılım
20 Şubat 2017
Konular
4
Mesajlar
42
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Eyvallah hocam boyle bilgi vermen bile buyuk bir şey tesekkürler bilgilerin icin. Bende para iadesi isteyecegim gibi duruyor.
Sayın rbzz Keşke elimden gelen birşey olsa da sana yardımım dokunabilse
mi 5 pro üretimden kaldırıldıysa o zaman para iadesi talebinde bulunursan belki aynı değerde başka bir telefon önerirler yada istemezsen paranı alabilirsin, benim aklıma böyle bir fikir geldi, dene derim

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Ahmet A.

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
RedmiNote4x
Yaş
26
Konum
MERSİN
Katılım
12 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
37
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Delta servis garantili Note 4x kullandım servis işlemleri uzun sürdü bu teknik elamanın bilgisizliği ile alakalı yoksa delta müşteri hizmetleri gerekli işlemleri yapmakta 4. kez gönderdiğimde sorunun benden kaynaklı olmadığından dolayı ürün iade değişim raporu yazdılar kargo ile teslim aldım ancak bir etkisi olmadı çünkü servis satıcıya gerekli işlemleri bildiriyor cepport'a ilettim iban numarası talep ettiler cumaya kadar iade ücretinin hesabıma iade edileceği iletildi ertesi gün çarşamba akşamı hesabıma iade edildi para tekrar cepport üzerinden Redmi 5 plus 4/64 aldım Kvk garantili.
 

rbzz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
EMRE
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
32
Konum
KOCAELİ
Katılım
20 Şubat 2017
Konular
4
Mesajlar
42
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Ücret iade işini satici yaptı öylemi o zaman benim olayda satici yan yatıyor oyle anlıyorum.
Delta servis garantili Note 4x kullandım servis işlemleri uzun sürdü bu teknik elamanın bilgisizliği ile alakalı yoksa delta müşteri hizmetleri gerekli işlemleri yapmakta 4. kez gönderdiğimde sorunun benden kaynaklı olmadığından dolayı ürün iade değişim raporu yazdılar kargo ile teslim aldım ancak bir etkisi olmadı çünkü servis satıcıya gerekli işlemleri bildiriyor cepport'a ilettim iban numarası talep ettiler cumaya kadar iade ücretinin hesabıma iade edileceği iletildi ertesi gün çarşamba akşamı hesabıma iade edildi para tekrar cepport üzerinden Redmi 5 plus 4/64 aldım Kvk garantili.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Merhaba Arkadaşlar,

Benim Xiaomi mi5 pro telefonum kapandı bir daha açılmadı. Bende Delta garantiye yolladım. Sonra bana telefonun yapılamadığını değişim veya iade raporu yolladılar. Değişim ve iade işlemlerinin alınan yerden yapılması gerektiğini söylediler Delta garantideki arkadaşlar.

Ben telefonu N11 deki turuncu mağazadan almıştım. N11 den mesaj attım turuncu mağzaya. Onlarda bu işlemlerin servis tarafından yapılması gerektiğini bildirdiler.

Şimdi burada kim haklı daha önce böyle bir şey yaşayan var mı ?

Delta yı aradım kendileri beni ve turuncu iletişimi arayıp sorunu çözeceklerini söylediler bende beklemedeyim. Olması gereken nedir burda kim haklı ?

Tabi arada kalan benim telefonum yok şuan da rock~~rock~~rock~~

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Merhabalar,

Evet ürününüze değişim / iade raporu verilmiş ve bu işlemi satış faturasını kesen firmanın yapması gerekmekte. İthalatçı firması olan turuncu iletişime konu hakkında bilgi verildi.Tekrar görüşürseniz yardımcı olacaklardır.Eğer sonuç alamazsanız benimle iletişime geçebilirsiniz.Çağrı merkezimizi arayıp Uğur Beyle görüşmek istiyorum derseniz arkadaşlarım yardımcı olacaktır.

Saygılarımızla.
 

rbzz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
EMRE
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
32
Konum
KOCAELİ
Katılım
20 Şubat 2017
Konular
4
Mesajlar
42
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Tesekkurler Ugur Bey. Ben yarın tekrar arıyacagım kendilerini bir sıkıntı olursa tekrar size dönüş sağlarım.
İyi akşamlar.
Merhabalar,

Evet ürününüze değişim / iade raporu verilmiş ve bu işlemi satış faturasını kesen firmanın yapması gerekmekte. İthalatçı firması olan turuncu iletişime konu hakkında bilgi verildi.Tekrar görüşürseniz yardımcı olacaklardır.Eğer sonuç alamazsanız benimle iletişime geçebilirsiniz.Çağrı merkezimizi arayıp Uğur Beyle görüşmek istiyorum derseniz arkadaşlarım yardımcı olacaktır.

Saygılarımızla.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Ahmet A.

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
RedmiNote4x
Yaş
26
Konum
MERSİN
Katılım
12 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
37
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Ücret iade işini satici yaptı öylemi o zaman benim olayda satici yan yatıyor oyle anlıyorum.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tabi satıcı iade yapacak çünkü fatura sahibi aldığınız yer delta servis gereken onarım ve iade işlemleri yapar iade raporunuz yazılmış şuan konuşmanız gereken telefonu satın aldığınız satıcı veya mağaza.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Merhabalar,

Evet ürününüze değişim / iade raporu verilmiş ve bu işlemi satış faturasını kesen firmanın yapması gerekmekte. İthalatçı firması olan turuncu iletişime konu hakkında bilgi verildi.Tekrar görüşürseniz yardımcı olacaklardır.Eğer sonuç alamazsanız benimle iletişime geçebilirsiniz.Çağrı merkezimizi arayıp Uğur Beyle görüşmek istiyorum derseniz arkadaşlarım yardımcı olacaktır.

Saygılarımızla.
Keşke Teknik elemanlarınız biraz daha işinde uzaman olsaydı. Servis olarak uğraşmış olsam da müşteri ile iletişiminiz den memnundum.
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Tabi satıcı iade yapacak çünkü fatura sahibi aldığınız yer delta servis gereken onarım ve iade işlemleri yapar iade raporunuz yazılmış şuan konuşmanız gereken telefonu satın aldığınız satıcı veya mağaza.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Keşke Teknik elemanlarınız biraz daha işinde uzaman olsaydı. Servis olarak uğraşmış olsam da müşteri ile iletişiminiz den memnundum.

Konu hakkında detaylı bir mesaj yazarsanız yardımcı olmaya çalışabilirim.Teknik ekibin uzmanlık konusunda ise Xiaomi markası biraz daha zor neden derseniz karmaşık yapıda ve elektronik şematik belgeleri çok anlaşılır değil yani yeri geliyor deneme yanılma yöntemiyle arıza çözmeye çalışıyoruz.Birde kronik arızalar işin içine girerse ürünün onarımı ile zaman kaybetmeyip değişimini yada ücret iadesini yapıyoruz. Ana kart üstünde bulunan parçaların tedariği çok zor olduğu da ayrı bir konu tabi...

Saygılarımızla.
 

Ahmet A.

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
RedmiNote4x
Yaş
26
Konum
MERSİN
Katılım
12 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
37
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Konu hakkında detaylı bir mesaj yazarsanız yardımcı olmaya çalışabilirim.Teknik ekibin uzmanlık konusunda ise Xiaomi markası biraz daha zor neden derseniz karmaşık yapıda ve elektronik şematik belgeleri çok anlaşılır değil yani yeri geliyor deneme yanılma yöntemiyle arıza çözmeye çalışıyoruz.Birde kronik arızalar işin içine girerse ürünün onarımı ile zaman kaybetmeyip değişimini yada ücret iadesini yapıyoruz. Ana kart üstünde bulunan parçaların tedariği çok zor olduğu da ayrı bir konu tabi...

Saygılarımızla.
Anladım hiç düşünmemiştim bu yönden bilgilendirme için teşekkür ederim.
 
Üst Alt