Çözüldü Garanti değişim işlemi (DELTA GARANTİ)

rbzz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
EMRE
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
32
Konum
KOCAELİ
Katılım
20 Şubat 2017
Konular
4
Mesajlar
42
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Uğur Bey Merhaba,

Gün içerisinde Turuncu iletişimi aradım oradan ısrar ile iade/değişim işlemlerinin taraflarınca yapılmadığı iddia ediyorlar. Delta garantiyi arayacaklarını söylüyorlar ama ilk baştada böyle bir söylemde bulundular ama herhangi bir aksiyon göremedim. Sizi de biraz önce aradım ama aktarma yapamadıklarını ilettiler. Artık bir şekilde nasıl çözülür bilmem ama çözelim lütfen.

görüşürseniz yardımcı olacaklardır.Eğer sonuç alamazsanız benimle iletişime geçebilirsiniz.Çağrı merkezimizi arayıp Uğur Beyle görüşmek istiyorum derseniz arkadaşlarım yardımcı olacaktır.
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Uğur Bey Merhaba,

Gün içerisinde Turuncu iletişimi aradım oradan ısrar ile iade/değişim işlemlerinin taraflarınca yapılmadığı iddia ediyorlar. Delta garantiyi arayacaklarını söylüyorlar ama ilk baştada böyle bir söylemde bulundular ama herhangi bir aksiyon göremedim. Sizi de biraz önce aradım ama aktarma yapamadıklarını ilettiler. Artık bir şekilde nasıl çözülür bilmem ama çözelim lütfen.

Merhaba

Gerekli bilgi verilmiştir.Ürünün iadesi servisimiz tarafından yapılacaktır.Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla.
 

adzate

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Rüştü
Cihazım
Mi 5s Mi 6
Meslek
Grafik Tasarım ve Otomasyon
Yaş
49
Konum
İstanbul
Katılım
22 Şubat 2017
Konular
15
Mesajlar
404
Tepkime puanı
370
Puanları
78
Eyvallah Delta Servis,benim sorunuma çözüm bulunmuş kadar sevindim, İşin Gücün Rast Gelsin
 

rbzz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
EMRE
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
32
Konum
KOCAELİ
Katılım
20 Şubat 2017
Konular
4
Mesajlar
42
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Merhaba Arkadaşlar,

Yakın zamanda bozulan telefonumun para iadesini dün almış bulunmaktayım. Öncelikle uğraşlarından ötürü Delta Servisten Uğur Bey'e teşekkür ederim. Heralde kendisi ile iletişeme geçmese idim hala Turuncu iletişim ve Delta servis arasında mekik dokuyor olurdum.
Aynı zamanda forumda derdimizi anlatma imkanı tanıyan Miuitürkiye forumuna ve sizlere de ayrıcana teşekkür ederim.

Bir müşteri ve hizmet alan taraf olaraktan servis olayındaki bazı aksaklıkları belirtmek isterim. Müşteri memnuniyetini önem arz ettiği bu tarz işlerde müşterin uğraştırılmaması gerektiği kanısındayım. Tabi ithalatçı garantili bu tarz ürünlerde servisin birden fazla muhatabı olduğundan iletişim ve anlaşma sıkıntısı olmasını anlıyorum. Fakat söz konusu müşteri memnuniyeti ise aradaki muhatap sayısının azaltılması yerinde olacaktır. Demem o ki baştan değişim/iade işlemlerini ithalatçı firmadan yapacaksınız demek ve üzerinde ki sorumluluğu atmanın cok anlamlı olmadığı kanısındayım. Gerçi böyle bir şeyde ısrarcı olmamaları gayet yerinde bir davranış. Benim nacizane önerim bunu normal prosödürleri haline getirmeleri olacaktır.

Benim yaşadığım bu süreçte bana hiç faydası olmayan Turuncu iletişim olmuştur. Kendileri sorun çözmek yoluna hiç gitmediler. Hatta Delta Servis ten öğrendiğim kadarıyla para iadesi konusunda bekleme sebebim de kendileri. Para iadesini almam için faturanın Delta servise ulaştırılması gerektiği ve bu işi uzattığını belirtiler. Ürün satım işlemlerinde ki hızlı para tahsili konusunu, satış sonrası işlemlerde de göstermelerini beklerdim.

Sonuç olarak mutlu sona ulaştım. Fakat aradaki süreçlerin biraz sabır isteği aşikar.
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Merhaba Arkadaşlar,

Yakın zamanda bozulan telefonumun para iadesini dün almış bulunmaktayım. Öncelikle uğraşlarından ötürü Delta Servisten Uğur Bey'e teşekkür ederim. Heralde kendisi ile iletişeme geçmese idim hala Turuncu iletişim ve Delta servis arasında mekik dokuyor olurdum.
Aynı zamanda forumda derdimizi anlatma imkanı tanıyan Miuitürkiye forumuna ve sizlere de ayrıcana teşekkür ederim.

Bir müşteri ve hizmet alan taraf olaraktan servis olayındaki bazı aksaklıkları belirtmek isterim. Müşteri memnuniyetini önem arz ettiği bu tarz işlerde müşterin uğraştırılmaması gerektiği kanısındayım. Tabi ithalatçı garantili bu tarz ürünlerde servisin birden fazla muhatabı olduğundan iletişim ve anlaşma sıkıntısı olmasını anlıyorum. Fakat söz konusu müşteri memnuniyeti ise aradaki muhatap sayısının azaltılması yerinde olacaktır. Demem o ki baştan değişim/iade işlemlerini ithalatçı firmadan yapacaksınız demek ve üzerinde ki sorumluluğu atmanın cok anlamlı olmadığı kanısındayım. Gerçi böyle bir şeyde ısrarcı olmamaları gayet yerinde bir davranış. Benim nacizane önerim bunu normal prosödürleri haline getirmeleri olacaktır.

Benim yaşadığım bu süreçte bana hiç faydası olmayan Turuncu iletişim olmuştur. Kendileri sorun çözmek yoluna hiç gitmediler. Hatta Delta Servis ten öğrendiğim kadarıyla para iadesi konusunda bekleme sebebim de kendileri. Para iadesini almam için faturanın Delta servise ulaştırılması gerektiği ve bu işi uzattığını belirtiler. Ürün satım işlemlerinde ki hızlı para tahsili konusunu, satış sonrası işlemlerde de göstermelerini beklerdim.

Sonuç olarak mutlu sona ulaştım. Fakat aradaki süreçlerin biraz sabır isteği aşikar.


Merhabalar,

Daha nitelikli ve işlevsel bir hizmet adına görüş, öneri ve düşüncelerinizi bizlerle paylaşmış olduğunuzdan dolayı teşekkür eder, iyi günler dileriz.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 
Üst Alt