Çözüldü Evofone teknik servis rezilliği

kadiryalcin

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mi band 2
Konum
İstanbul
Katılım
31 Temmuz 2017
Konular
14
Mesajlar
118
Çözümler
1
Tepkime puanı
57
Puanları
28
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global kararlı 10.2
Telefon Modeli
Redmi Note %
Bootloader Kilidi
Kapalı
EVOFONE TEKNİK SERVİS REZİLLİĞİ.
Redmi Note 5 cihazımda henüz 6 ayı bile dolmadan Hayalet Ekran sorunu belirdiği için Karaköy EvoBT yeni adıyla EVOFONE teknik servisine 04/02/2018'de bıraktım. 15 iş günü sonrasında bu sabah mesaj geldi işlemleri tamamlanmıştır diye gidip teslim aldım. Teslim formunda yapılan işlem için "Dokunmatik kalibrasyonu yapıldı teknik kontrolü yapıldı" yazılmış ama yapılan işlem ekran değişimi (takılan ekran sadece panel olduğunu düşünüyorum test menüsünde ekran rengi Beyaz görünüyor). Servis sonrasında farkettim ki cihazda birden fazla arıza çıkmış;
1-Ön ve Arka kamera lenslerin de toz dolu.
2-Cihaz yamuk.
3-Ahizenin ön filtresi yok.
4-Şarj soketin de ilk şarja takıldığında temassızlık oluyor.
5-Yeni takılan ekran da çizikler var.
Konuyla ilgili olarak Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım. Cihazı bir daha bunların eline teslim etmem. Sırf GENPA garantili diye inanıp 2000₺ verelim karşılığında EVOFONE servisi baksın cihaza üstüne bir de pert etsin 6 aylık cihazı. Hayalet ekran sorunu çözülmesine çözüldü ama 5 sorun ile geri döndü.
Size tavsiyem Mi Store'lardan, Teknosa'dan kısacası Xiaomi Türkiye Garantili diye satan yerlerden cihaz ALMAYIN.
(Fotoğraflar bıraktım lakin ne kadar anlaşılır bilemiyorum.)

Düzeltme: Son bir şans tanıyıp iade talebiyle cihazımı bugün tekrar evofone a teslim ettim.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

Koçara

Eğitime adanmış bir ömür...
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Avni Ataver
Cihazım
Xiaomi 13 Pro
Meslek
Eğitimci
Yaş
61
Konum
istanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
40
Mesajlar
3.780
Çözümler
3
Tepkime puanı
13.691
Puanları
238
Bı arkadaşım yollamıştı cihazını hocam . Biraz tuzlular diğer yerlere göre ama gerçekten a kalite parça ve temiz işçilik
İnşallah ihtiyacımız olmaz. Fakat yine de aklımızın bir köşesinde bulunsun. Ne olur ne olmaz. Teşekkürler...
 
Oyla:

kadiryalcin

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mi band 2
Konum
İstanbul
Katılım
31 Temmuz 2017
Konular
14
Mesajlar
118
Çözümler
1
Tepkime puanı
57
Puanları
28
Herkese teşekkürler, daha önce benzer bir olayı Delta serviste yaşamıştım. Tüketici hakları ile yaklaşık 5 ay sonra mi5'imden para iadesi almıştım. Sonrasında garantisiz cihaz alırım diyordum Evofone'un Genpa garantisi verdiğini duyunca Genpa lafına kandım. Bundan sonra kesinlikle garantisiz inşallah :). Xiaomi Global'e Mail atıp durumu anlattım,aldığım cevapta şu cümleyi vurgulamak istiyorum."Xiaomi'nin yetkisiz bir satıcıdan satın alınan ürünlerde uluslararası garanti veya garanti için herhangi bir hüküm vermediğini lütfen unutmayın."
 
Oyla:

onununcuköy

Hevesli Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erkan
Cihazım
Yok
Konum
Eskişehir
Katılım
6 Mart 2017
Konular
6
Mesajlar
2.275
Çözümler
42
Tepkime puanı
1.850
Puanları
188
Haklısınız hocam adam akıllı teknik servis sağlayıcı bile yok ama benim görüp bildiğim kadarıyla işini gerçekten temiz ve özenerek yapan bir tek GSM iletişim var . Şahsen donanımsal bir arızam olmuş olsa oraya yaptırırım.
Hayallerinizi yıkmak istemezdim ama oradan da onlarca şikayet okudum... :( Bir örnek : Yardım - Mi8 ekran kırıldı.

Resmi bir servis olmadığı, THH yolu kapalı olduğu için daha ne kadar kişinin sineye çektiğini bilemiyoruz tabii...
 
Oyla:
Üst Alt