- Adım
- Kadir
- Cihazım
- Mi band 2
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 31 Temmuz 2017
- Konular
- 14
- Mesajlar
- 118
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 57
- Puanları
- 28
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- Global kararlı 10.2
- Telefon Modeli
- Redmi Note %
- Bootloader Kilidi
- Kapalı
EVOFONE TEKNİK SERVİS REZİLLİĞİ.
Redmi Note 5 cihazımda henüz 6 ayı bile dolmadan Hayalet Ekran sorunu belirdiği için Karaköy EvoBT yeni adıyla EVOFONE teknik servisine 04/02/2018'de bıraktım. 15 iş günü sonrasında bu sabah mesaj geldi işlemleri tamamlanmıştır diye gidip teslim aldım. Teslim formunda yapılan işlem için "Dokunmatik kalibrasyonu yapıldı teknik kontrolü yapıldı" yazılmış ama yapılan işlem ekran değişimi (takılan ekran sadece panel olduğunu düşünüyorum test menüsünde ekran rengi Beyaz görünüyor). Servis sonrasında farkettim ki cihazda birden fazla arıza çıkmış;
1-Ön ve Arka kamera lenslerin de toz dolu.
2-Cihaz yamuk.
3-Ahizenin ön filtresi yok.
4-Şarj soketin de ilk şarja takıldığında temassızlık oluyor.
5-Yeni takılan ekran da çizikler var.
Konuyla ilgili olarak Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım. Cihazı bir daha bunların eline teslim etmem. Sırf GENPA garantili diye inanıp 2000₺ verelim karşılığında EVOFONE servisi baksın cihaza üstüne bir de pert etsin 6 aylık cihazı. Hayalet ekran sorunu çözülmesine çözüldü ama 5 sorun ile geri döndü.
Size tavsiyem Mi Store'lardan, Teknosa'dan kısacası Xiaomi Türkiye Garantili diye satan yerlerden cihaz ALMAYIN.
(Fotoğraflar bıraktım lakin ne kadar anlaşılır bilemiyorum.)
Düzeltme: Son bir şans tanıyıp iade talebiyle cihazımı bugün tekrar evofone a teslim ettim.
Redmi Note 5 cihazımda henüz 6 ayı bile dolmadan Hayalet Ekran sorunu belirdiği için Karaköy EvoBT yeni adıyla EVOFONE teknik servisine 04/02/2018'de bıraktım. 15 iş günü sonrasında bu sabah mesaj geldi işlemleri tamamlanmıştır diye gidip teslim aldım. Teslim formunda yapılan işlem için "Dokunmatik kalibrasyonu yapıldı teknik kontrolü yapıldı" yazılmış ama yapılan işlem ekran değişimi (takılan ekran sadece panel olduğunu düşünüyorum test menüsünde ekran rengi Beyaz görünüyor). Servis sonrasında farkettim ki cihazda birden fazla arıza çıkmış;
1-Ön ve Arka kamera lenslerin de toz dolu.
2-Cihaz yamuk.
3-Ahizenin ön filtresi yok.
4-Şarj soketin de ilk şarja takıldığında temassızlık oluyor.
5-Yeni takılan ekran da çizikler var.
Konuyla ilgili olarak Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım. Cihazı bir daha bunların eline teslim etmem. Sırf GENPA garantili diye inanıp 2000₺ verelim karşılığında EVOFONE servisi baksın cihaza üstüne bir de pert etsin 6 aylık cihazı. Hayalet ekran sorunu çözülmesine çözüldü ama 5 sorun ile geri döndü.
Size tavsiyem Mi Store'lardan, Teknosa'dan kısacası Xiaomi Türkiye Garantili diye satan yerlerden cihaz ALMAYIN.
(Fotoğraflar bıraktım lakin ne kadar anlaşılır bilemiyorum.)
Düzeltme: Son bir şans tanıyıp iade talebiyle cihazımı bugün tekrar evofone a teslim ettim.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.