Sohbet Evofone Teknik Servis Ayıbı

mustafa_oztekin

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
35
Konum
Ankara
Katılım
12 Kasım 2019
Konular
6
Mesajlar
54
Tepkime puanı
25
Puanları
18
Alalı 1 sene olmayan Redmi Note 8 telefonumda yaklaşık 2 aydır şarj problemi yaşamam üzerine 29 Haziran pazartesi günü cihazı Evofone teknik servise gönderdim. Cihaz bugün elime ulaştı. Servis yetkilisinin söylediği ve servis raporunda yazan bilgiye göre cihazda hızlı şarj tüketimi olduğu görülmüş, batarya değişmiş ve yazılım yüklenmiş. Ancak hiçbir işlem yapılmamış cihaza ve sorun aynı şekilde devam ediyor. Daha Google hesabımı açmadığım halde telefon evin internetine direk bağlandı ve telefonda tüm ayarlarım olduğu gibi değişmeden duruyor. Yeni yazılım yüklenmediği apaçık. İçinde sorunu anlatan resimler vardı onlar da olduğu gibi duruyor. Batarya değişti mi o da muamma. Cihazın takibinin yapıldığı servise ait sitede işlem durumunda ise "işlem tamamlanmadı" yazıyor. Cihazı gönderirken ayrıntılı şekilde sorunu yazdım. Çözüm için denediğim ve fayda sağlamayan tüm şeyleri de ekledim. Cihazda sim kart takılı değilken herhangi bir sorun olmadığını da belirttim. Buradan benim anladığım sorunun batarya kaynaklı değil yazılımsal olduğu. Telefonda sonradan WhatsApp dahil hiçbir uygulama yüklü değilken, internet vs herşey kapalıyken geceden sabaha kadar yaklaşık %20 şarj azalması ve bu sorunun sim kart takılı değilken olmaması başka ne şekilde izah edilebilir? Benim sorunu anlattığım kadar telefonla ilgilenmeden hiçbir işlem yapmadan göndermişler. Ben ne anladım o zaman garantiden? 1 hafta telefonsuz kaldık. Root işinden anlasam ya da vaktim olsa hiç uğraşmak istemiyorum bu garanti işiyle. Sağlam olsun sorun yaşamayalım diye Türkiye garantili cihaz alıyoruz. Sorun yaşadığımız yetmiyor gibi bir de servis işlem yaptık bakım yaptık deyip hiçbir şey yapmadan gönderiyor cihazı.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2020-07-04-22-48-55-188_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2020-07-04-22-48-55-188_com.android.chrome.jpg
    239,3 KB · Görüntüleme: 47
  • Screenshot_2020-07-04-22-48-35-255_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2020-07-04-22-48-35-255_com.android.chrome.jpg
    316 KB · Görüntüleme: 47

Save_Mi

Snowflake
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Platina/Courbet
Konum
Fatsa
Katılım
23 Mayıs 2019
Konular
207
Mesajlar
5.235
Çözümler
39
Tepkime puanı
8.962
Puanları
338
İnşallah pili değişmiştir hocam. Ne yazık ki servisler çoğu kez onarım yapmadan cihaz iadesi yapabiliyorlar.
 

mustafa_oztekin

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
35
Konum
Ankara
Katılım
12 Kasım 2019
Konular
6
Mesajlar
54
Tepkime puanı
25
Puanları
18
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
İnşallah pili değişmiştir hocam. Ne yazık ki servisler çoğu kez onarım yapmadan cihaz iadesi yapabiliyorlar.
Hocam ekran koruyucu cam var cihazda. Servis bunu söker deyip internetten yenisini sipariş ettim gelince takarım diye. O bile sökülmeden gelmiş. Çoğu servis ekranda koruyucu varsa söküp gönderiyor. Bunlar dokunmamış bile
 

kemalozturk

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kemal
Cihazım
Mi 12 Lite
Yaş
26
Konum
Giresun
Katılım
25 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
232
Tepkime puanı
98
Puanları
43
Evofone teknik servisini tebrik etmek lazım, ben burda yanlış bir durum göremedim. Olması gereken yapılmış. :)

Boşuna demiyoruz garantisiz alın diye. :)
 

mustafa_oztekin

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
35
Konum
Ankara
Katılım
12 Kasım 2019
Konular
6
Mesajlar
54
Tepkime puanı
25
Puanları
18
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Evofone teknik servisini tebrik etmek lazım, ben burda yanlış bir durum göremedim. Olması gereken yapılmış. :)

Boşuna demiyoruz garantisiz alın diye. :)
İroni yaptığınızı düşünmek istiyorum
 

Save_Mi

Snowflake
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Platina/Courbet
Konum
Fatsa
Katılım
23 Mayıs 2019
Konular
207
Mesajlar
5.235
Çözümler
39
Tepkime puanı
8.962
Puanları
338
Evofone teknik servisini tebrik etmek lazım, ben burda yanlış bir durum göremedim. Olması gereken yapılmış. :)

Boşuna demiyoruz garantisiz alın diye. :)
Hocam her kişi rom root işlemleriyle uğraşmıyor. Cihazında arıza veya sorun olduğunda bunu ücretsiz yaptırabilmek için garantili cihaz alıyor, yani tamir masrafını önceden ödüyor ama servis elemanları yeterli yetkinliğe sahip değiller, yaptık deyip yolluyorlar cihazı. Arada mağdur olan müşteri oluyor her zaman.
 

erener

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mi9T
Meslek
Biyomedikal Tek.
Konum
istanbul
Katılım
28 Nisan 2018
Konular
15
Mesajlar
172
Tepkime puanı
117
Puanları
43
İnstagramdan mesaj atarak ulaşmayı deneyin kendilerine. Durumu belirtin belki yeniden yardımcı olurlar. Uğraşmak istemiyorum diyorsan Tüketici hakem heyetine başvur. Bilir kişi zaten durumunu tespit edecektir. Süreç biraz uzun sürüyor ama paranı alırsın, geçmiş olsun.
 

kemalozturk

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kemal
Cihazım
Mi 12 Lite
Yaş
26
Konum
Giresun
Katılım
25 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
232
Tepkime puanı
98
Puanları
43
İroni yaptığınızı düşünmek istiyorum

Son kısmı ironi değil :)

Valla şöyle teknik servis işi bulsam diyorum bazen. Telefon gelir iki yalan sallarım yollarım. En temiz yalan müşteri hatası favorilerimdendir.

Gm telefonum varken, sim okuma sorunu oldu. Servise verdim kızak yerini bozmuş olabilirsiniz dediler. Aynen dedim ben zaten psikopatım her gün o kızak (sim) girişini açıyorum dedim. (Cihazın anakartı değişti, sağolsunlar eskiden çeken wifi çekmez oldu. Kabullendirmedim servisi ama satarken de telefoncular wifisi sorunlu dedi.) Cihazı servise verdiğim de wifi yerine 4.5g hız testi yapıp bana geri yolladılar. Baya beddua ettim.

Neyse anlıyacağınız her ay düzenli olarak neredeyse teknik servisteydim. Şu an gm'in durumu ortada yazılımı bile çalıntı adamların (ben demiyorum), haberleri var.

Hocam her kişi rom root işlemleriyle uğraşmıyor. Cihazında arıza veya sorun olduğunda bunu ücretsiz yaptırabilmek için garantili cihaz alıyor, yani tamir masrafını önceden ödüyor ama servis elemanları yeterli yetkinliğe sahip değiller, yaptık deyip yolluyorlar cihazı. Arada mağdur olan müşteri oluyor her zaman.

Hocam şöyle düşünün. Garantili cihaz 4bin tl(imei kayıtlı), garantisiz olan 2bin tl(imei kayıtsız). Anakart bozulmadığı sürece sorun yok. Batarya veya soket tarzı bileşenleri 100tl civarı bi ücretle değiştirebilir. Ekranı kırdınız diyelim. Amoled cihaz ekranları pahalı bin tl(mi9 se) alırsınız, bir teknik servise yaptırırsınız. 1200tl olsun toplam masraf. 2000tl'ye alınan cihaz 3200tl olmuş olsun. Yine 4bin tl'ye göre daha ucuz. Garantili olsa ekran ücreti alırlar diye düşünüyorum.

Ayrıca teknik servise wifi sorunlu diye verdiğim cihaza, 4,5g hız testi yapıyorsa ben burda yetkinlik değil başka şeyler ararım.
 
Üst Alt