- Adım
- müjdat vuruc
- Cihazım
- redmi note 8 pr
- Yaş
- 35
- Konum
- çayırova/kocaeli
- Katılım
- 30 Ocak 2020
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 4
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 1
Çağrı merkezini aradığınızda çok geç ulaşıyor ve sağlıklı bilgi alamıyorsunuz 20 iş günü içerisinde sorununuz çözülecek denilmektedir. Sıfır aldığım cihazı (28.02.2020) 2. gününde arızasından dolayı servise gönderdim Cihaz tarafıma ayıplı geldi yakınlaştırma sensörü arızalı ama servis halen beni oyalamaktadır. İ**firmasından geçtim cihaz arızalanınca hemen parça değişimi /cihaz değişimi yapılarak sorunum giderilmişti. Arada ciddi kalite farkı var. Son olarak sorunum giderilmeden kimse memnuniyet için tarafıma dönüş sağlamasın müşteri memnuniyeti telefon açıp ilgileniyoruz. Özel takip ediyoruz denilerek olmuyor.
Bugün 11 Şubat ancak ürün halen değişim onayı beklemektedir. aşamasında ve sürekli hızlandırıyoruz denilmektedir.
Bugün 11 Şubat ancak ürün halen değişim onayı beklemektedir. aşamasında ve sürekli hızlandırıyoruz denilmektedir.