Yardım Evobt (Servis) Rezilliği Kandırmaya Çalışıyorlar

akayklc

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa K.
Cihazım
Mi5s
Meslek
IT Professional
Yaş
41
Konum
İzmir
Katılım
26 Temmuz 2017
Konular
1
Mesajlar
24
Tepkime puanı
15
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar cihazımızı severek kullanıyordum bir gün şarjı tam bitti şarja taktım 30 dakika sonra cihazı açmaya çalıştığımda cihaz açılıp bootlopa düşüyordu
sürekli recovery ekranı geliyordu fastaboot moduna aldığımda kablo ile cihaz arasında bilgisayarla bağlantı sağlayamıyordum 3 bilgisayarda denedim hepsinde bağlantı sorunu oluyordu
fastboot modunda cihaz sürekli reset atıp tekrar recovery moduna giriyordu bende açılan recovery modunda wipe yaptıktan sonra cihazın açılmasını bekledim ama bir türlü cihaz açılmadı yine aynı şekilde recoverye giriyordu sadece

Cihazda: Unlock, Root, Twrp yoktu

Cihaz garantili (2 aylık teknosadan alınma) olduğu için evobt servisine gönderdim cihazı göndermeden önce evobt'nin ne kadar kötü bir servis olduğunu dolandırıcı olduklarını sosyal medya ve forumlardan okuduktan sonra cihazın güzelce fotoğraflarını ve videosunu çektim bilgisayarıma yedekledim anlaşmalı olduklarını söyledikleri yurtiçi kargoya giderek cihazı sabah erken saatlerde gönderdim 10 gün aradan geçti evobt servisini aradığımda telefonda ki müşteri hizmetleri (bayan) cihazın sıvı temasına bağlı anakartının yandığı bu nedenle 1780tl masrafı olduğu ve ekranında değişmesi gerektiği bununda 780 lira masrafı olduğu toplamda 27xx küsür tl ödeme yapmam gerektiğini söyledi. (ses kaydı var) Bende evobtnin çok kötü bir servis olduğunu sosyal medyadan okuduğumu söyleyerek yalan söylediklerini böyle bir şeyin kesinlikle olmadığını cihazı onlara göndermeden önce resim ve videolarını çektiğimi tüketici hakem heyetine gideceğimi ve cihazı bana geri göndermelerini söyleyerek telefonu kapadım.

Şimdi cihazı ben 20 gün önce ikinci el aldım faturalı kutulu vs ama fatura benim adıma değil. Tüketici hakem heyetine gittiğimde bir sorun olur mu arkadaşlar veya thh benim lehime karar verdiğinde fatura ücretini alabilirmiyim sonuçta bende cihaza 2000 küsür para vererek aldım.

Cihazı servise göndermeden önce çektiğim fotoğrafları konuya ekliyorum şimdi sıvı teması olan cihaz hiç açılırmı arkadaşlar? anakart yandı diyelim bunun ekranla ne ilgisi var ekranda tek bir çizik bile yok fotoğrafları kontrol edebilirsiniz exif bilgilerine de bakın çekildiği tarih ayrıntılarda var. o gecenin sabahıda zaten cihazı kargoya teslim ettim. Nasıl bir yol izlemem gerektiği hakkında tecrübeli arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.

Teşekkür ederim.

Şikayetvar Linki:

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

serkan_esk

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Sagit
Yaş
45
Konum
Eskisehir
Katılım
24 Kasım 2016
Konular
9
Mesajlar
646
Tepkime puanı
474
Puanları
78
Ya bu durumları gördükçe çok üzülüyorum. Ghost screen ve ahize sesinin azalması sorunlarıyla Delta Servise korkarak gönderdiğim telefonum en az fabrika çıkışı kadar temiz geri geldi. Mükemmel bir işçilik yapmışlardı. Şimdi düşünüyorum da iyiki Cepport ve Delta Servisi tercih etmişim
 
Oyla:

akayklc

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa K.
Cihazım
Mi5s
Meslek
IT Professional
Yaş
41
Konum
İzmir
Katılım
26 Temmuz 2017
Konular
1
Mesajlar
24
Tepkime puanı
15
Puanları
3
iyi dilek mesajlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar teknosaya gitmeyeceğim, direk icraya vereceğim hakem heyeti kararında öyle bir madde var
 
Oyla:

Kadyr

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
kadir
Cihazım
mi6
Konum
istanbul
Katılım
24 Ağustos 2017
Konular
2
Mesajlar
46
Tepkime puanı
30
Puanları
18
Elinizde ücret iadesi kararı var ise neden süreci uzatıyorsunuz ki? bende deltadan ücret iadesi aldım migrosa gittim aldım paramı.
 
Oyla:

akayklc

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa K.
Cihazım
Mi5s
Meslek
IT Professional
Yaş
41
Konum
İzmir
Katılım
26 Temmuz 2017
Konular
1
Mesajlar
24
Tepkime puanı
15
Puanları
3
Elinizde ücret iadesi kararı var ise neden süreci uzatıyorsunuz ki? bende deltadan ücret iadesi aldım migrosa gittim aldım paramı.

hocam fatura benim adıma değil, sorun çıkaracaklarını biliyorum bu nedenle ilamlı icra başlatmayı düşünüyorum ama yine de şansımı deneyebilirim
 
Oyla:
Üst Alt