Yardım Endonezya Kararlı Rom Geçiş sonrası Aramada Ses Gelip Gitmiyor.

HarunGAYNAK

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Harun
Cihazım
Redmi Note 9s
Meslek
Muhasebe
Yaş
31
Konum
Muğla
Katılım
24 Eylül 2017
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Cihazıma Romu attıktan sonra farkettim arama yaptığımda ne karşı tarafın sesi bana geliyor nede benim sesim gidiyor.Ararken duyduğumuz çağrı sesi dahi gelmiyor.Cihazı yeniden başlatınca düzeliyor 3 4 aramadan sonra tekrar aynı oluyor.Yeniden başlatıncaya kadar da düzelmiyor. daha önce böyle bir sorunla karşılaşmamıştım.Yardımcı olabilicek varsa sevinirim.
 

QCerberusQ26

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Oppo FindX9 Pro
Meslek
Video Kurgusu
Yaş
24
Konum
Türkiye
Katılım
31 Ocak 2020
Konular
23
Mesajlar
1.184
Çözümler
6
Tepkime puanı
559
Puanları
128
sürüm nedir ?
 

QCerberusQ26

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Oppo FindX9 Pro
Meslek
Video Kurgusu
Yaş
24
Konum
Türkiye
Katılım
31 Ocak 2020
Konular
23
Mesajlar
1.184
Çözümler
6
Tepkime puanı
559
Puanları
128

V12.0.5.0.QJGIDXM sürümü kurdum.Fabrika ayarlarına döndürdüm bir kaç saat önce şu anda problem çözüldü gibi görünüyor takipteyim.Teşekkür ederim ilginiz için.​

Bende o sürümü önerecektim gerek kalmamış inşallah düzelmiştir
 

QCerberusQ26

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Oppo FindX9 Pro
Meslek
Video Kurgusu
Yaş
24
Konum
Türkiye
Katılım
31 Ocak 2020
Konular
23
Mesajlar
1.184
Çözümler
6
Tepkime puanı
559
Puanları
128
Son düzenleme:

HarunGAYNAK

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Harun
Cihazım
Redmi Note 9s
Meslek
Muhasebe
Yaş
31
Konum
Muğla
Katılım
24 Eylül 2017
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
1
Puanları
3
cihazın garantisi var ise garantiye verin
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


imei atıldı ise büyük ihtimal imei atarken sorun çıkmıştır
cihaz yurtdışı garantisi yok malesef kayıt ta yapılmadı daha kayıt yaptırıp bakalım birde düzelecekmi
 
Üst Alt