Redmi pro kullanıyorum aynı sorun bende de var. Twrp modda bile bazen çalışmıyor, dokunmatik. Bazen şarja takınca düzeliyor, bazen de şarja takmakta fayda etmiyor. Aç kapa aç kapa sinir edici. Sorun büyük ihtimalle donanımsal ve xiaomi cihazların büyük bi kısmında kronik üretim hatası gibi. Şimdi ben cihazı evobt servise yollasam sorunuma bı çözüm bulunurmu?