- Adım
- ali
- Cihazım
- xiaomi mi 4
- Yaş
- 51
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 5 Ağustos 2017
- Konular
- 48
- Mesajlar
- 497
- Tepkime puanı
- 279
- Puanları
- 78
Dediğiniz doğru, olayın başlangıcı tüketici hatası. Bence sizin burda asıl ispatlamanız gereken konu tamire gittikten sonra meydana gelen arızaları onların yaptığıdır ki kanımca bu da şöyle ispatlanabilir: ilk teslim ettiğinizde not yazılır şöyle şöyle teslim alındı diye. Diyelimki ekran kırılması bu hatalara sebebiyet verirse, siz zaten yapılsın diye vermişsiniz, bunu çözüp vermeleri gerekirdi. İşte tüm bu konuları tüketici hakem heyetine verdiğiniz başvuruda güzelce izah etmeniz gerekirdi. Ayrıca bu tip teknik konularda bilirkişi atıyorlar, o atanan bilirkişi tüm bunları aydınlatır, saygılar.faturayı salak gıbı gerı yolladım ama ılk gıttıgınde benım hatamdı yanı dusurdum hakem heyetıne fırmayı zaten sıkayet ettım ama buyuk ıhtımalle cevap alamazzsın dedıler arasıtırdım az
MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi