Sevgili arkadaşlar. Bu konuyu son çare olarak açtım.Delta Servisin yapmış olduğu yalancılığı ve insanları ahmak yerine koyduklarını duyurmak için yazıyorum.Son 6 ay içerisinde başımdan geçen olayı anlatayım. Mi4 telefonumun ekran dokunmatiği sorunu ile garantisi devam eden mi4 telefonumu Delta Servise yolladım. Ekran değişimi yaptılar. Yaptılar ama takılan ekran bırakın orjinal olmayı 1.sınıf replika bile değil. Aşağıda eklediğim fotolarda da görüldüğü üzere ekrandaki pikseller sayılıyordu. Yarım cm. aralıklarla simetrik olarak dizilmiş noktacıklar bariz belli ve beyaz ekranda rahatsızlık verecek düzeyde. neyse dedik kabullendik. Ama 1-2 ayvsonra ekran yine arızalandı. dokunmatik çalışmıyor. Tekrar gönderdik servise ve durumu izah ettim, ekranın orjinal olmadığını ve orjinal ekran talep ettiğimi kendilerine ilettim. Yine ekran değiştirdiler ve ekran yine aynı pikseller sayılıyor. Sol üs köşedeki MI logosu bile yok. Bunu da yuttuk ve kullanmaya devam ettik. Ama 1 hafta. Bu seferde ekrandaki tuşlar çalışmıyor ve aşırı derecede alttan ışık sızması var. Tekrar Delta servise gönderdim ve 3. kez aynı arızadan dolayı cihaz değişim veya para iadesi talebinde bulundum. 10-15 gün sonra beni 0538 095 06** nolu telefondan isminin Barış olduğunu ve delta servisten aradığını söyleyen bir şahıs, telefonun değişmesi gerektiğini bildiğini ama son kez telefonu kabul etmemi, bu sefer orjinal ekran taktıklarını gerekli tüm bakım onarım ve testleri yaparak ürünü yollayacaklarını, eğer tekrar ederse bu numaradan kendisine ulaşarak telefon değişiminin gerçekleşeceğini (YALAN) beyan etmesi üzerine iyi niyetli olarak son kez kabul ettim. Cihaz geldi ama ekran yine aynı ve telefona bırakın bakım yapmayı format dahi atmadan yollamışlar. Ayrıca bu sefer sensörler de bozulmuş. Arama yaptığımda veya arama geldiğinde ekran kararıyor ve karşı taraf kapatıncaya kadar ekran gelmiyordu. Barış isimli yetkiliyi vermiş olduğu numaradan defalarca aramama rağmen ulaşamadım. Telefona cevap veren bile olmadı. Bütün bu olanları bir kağıda yazarak telefonu tekrar gönderdim ve ürün değişim talebimi tekrar ilettim. Bana dönüş bile yapılmadan ekran sensörlerini değiştirp cihazı geçen hafta bana geri gönderdiler. Arıza kısmına da ekran arızası diye yazmamışlar uyanıklar. Mekanik bakım ve batarya değişimi yazıyor. Müşteri hizmetlerini arayarak durumu izah ettim ve 4. kez aynı arızadan muzdarip olduğumu ve değişim talebinde bulunduğumu söylediğimde, servis yetkilisinin değişimi uygun görmediğini beyan etti. Tüketici Hakları Koruma Kanunu Madde 11
Tüketicinin seçimlik hakları
MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
maddesinin Ç bendini kendisine hatırlattığımda değişim veya para iadesi kararını servis elemanlarımız verir, şikayetiniz varsa tüketici haklarına başvurabilirsiniz diye bir cevap aldım. Müşteri memnuniyeti süper. Bunu söylerken gayet kibardı Allah için hakkını yemiyim. Aynı hafta içinde eşimin mi4 içinde aynı şey tekerrür etti ve ekran yine aynı. pikseller kalk gidelim diyor. Çok uzattım özür dilerim ama piksellerle yaşamayı öğrettiği için Delta Servise teşekkür ediyorum. Bir daha delta servis garantili ürün almamaya yemin ettim. Son olarak belki Delta Servisten biri bu yazıyı okurda merak ederse en son gönderdiğim servis kayıt no:406600.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
sizce bu ekran orjinal mi? orjinali geçtim 1.sınıf replika olma ihtimali var mı? Siz karar verin.