Yardım Delta Servis Yine Yaptı Yapacağını

juventus18

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
serkan
Cihazım
Mi6 seramik
Meslek
isletme lisans
Yaş
35
Konum
istanbul
Katılım
28 Haziran 2014
Konular
9
Mesajlar
188
Tepkime puanı
66
Puanları
28
Adamlar cevap yazma tenezzülünde bile bulunmuyor arkadaş . Bu nasıl bir pişkinliktir anlamadım.
Pff hocam cok gecmis olsun. Bende mi6 cihazimi ekranda leke oldugu icin birakmistim garantiden panel degisimi yapilacak. Bugun teslim almaya gittigimde ekranin kalitesiz oldugunu anlamistim inceledim ve takilan panelinde hatali oldugunu fark ettim geri iade ettim. Sizin basiniza gelen durumun benim basima da gelecegine yuksek oranda kanaat getirdim. Hakkimizda hayirlisi hocam. Ben onarim sonrasi orjinallik testi icin bir hal caresini aramaya baslayayim artik. Asagidaki habere biz goz gezdirin istersenizbiraz eski ama hocam boyle yaptirimlar varken halen cesaret edemezler gibi geliyor bana.
 
Son düzenleme:

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Sevgili arkadaşlar. Bu konuyu son çare olarak açtım.Delta Servisin yapmış olduğu yalancılığı ve insanları ahmak yerine koyduklarını duyurmak için yazıyorum.Son 6 ay içerisinde başımdan geçen olayı anlatayım. Mi4 telefonumun ekran dokunmatiği sorunu ile garantisi devam eden mi4 telefonumu Delta Servise yolladım. Ekran değişimi yaptılar. Yaptılar ama takılan ekran bırakın orjinal olmayı 1.sınıf replika bile değil. Aşağıda eklediğim fotolarda da görüldüğü üzere ekrandaki pikseller sayılıyordu. Yarım cm. aralıklarla simetrik olarak dizilmiş noktacıklar bariz belli ve beyaz ekranda rahatsızlık verecek düzeyde. neyse dedik kabullendik. Ama 1-2 ayvsonra ekran yine arızalandı. dokunmatik çalışmıyor. Tekrar gönderdik servise ve durumu izah ettim, ekranın orjinal olmadığını ve orjinal ekran talep ettiğimi kendilerine ilettim. Yine ekran değiştirdiler ve ekran yine aynı pikseller sayılıyor. Sol üs köşedeki MI logosu bile yok. Bunu da yuttuk ve kullanmaya devam ettik. Ama 1 hafta. Bu seferde ekrandaki tuşlar çalışmıyor ve aşırı derecede alttan ışık sızması var. Tekrar Delta servise gönderdim ve 3. kez aynı arızadan dolayı cihaz değişim veya para iadesi talebinde bulundum. 10-15 gün sonra beni 0538 095 06** nolu telefondan isminin Barış olduğunu ve delta servisten aradığını söyleyen bir şahıs, telefonun değişmesi gerektiğini bildiğini ama son kez telefonu kabul etmemi, bu sefer orjinal ekran taktıklarını gerekli tüm bakım onarım ve testleri yaparak ürünü yollayacaklarını, eğer tekrar ederse bu numaradan kendisine ulaşarak telefon değişiminin gerçekleşeceğini (YALAN) beyan etmesi üzerine iyi niyetli olarak son kez kabul ettim. Cihaz geldi ama ekran yine aynı ve telefona bırakın bakım yapmayı format dahi atmadan yollamışlar. Ayrıca bu sefer sensörler de bozulmuş. Arama yaptığımda veya arama geldiğinde ekran kararıyor ve karşı taraf kapatıncaya kadar ekran gelmiyordu. Barış isimli yetkiliyi vermiş olduğu numaradan defalarca aramama rağmen ulaşamadım. Telefona cevap veren bile olmadı. Bütün bu olanları bir kağıda yazarak telefonu tekrar gönderdim ve ürün değişim talebimi tekrar ilettim. Bana dönüş bile yapılmadan ekran sensörlerini değiştirp cihazı geçen hafta bana geri gönderdiler. Arıza kısmına da ekran arızası diye yazmamışlar uyanıklar. Mekanik bakım ve batarya değişimi yazıyor. Müşteri hizmetlerini arayarak durumu izah ettim ve 4. kez aynı arızadan muzdarip olduğumu ve değişim talebinde bulunduğumu söylediğimde, servis yetkilisinin değişimi uygun görmediğini beyan etti. Tüketici Hakları Koruma Kanunu Madde 11
Tüketicinin seçimlik hakları
MADDE 11 –
(1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.


maddesinin Ç bendini kendisine hatırlattığımda değişim veya para iadesi kararını servis elemanlarımız verir, şikayetiniz varsa tüketici haklarına başvurabilirsiniz diye bir cevap aldım. Müşteri memnuniyeti süper. Bunu söylerken gayet kibardı Allah için hakkını yemiyim. Aynı hafta içinde eşimin mi4 içinde aynı şey tekerrür etti ve ekran yine aynı. pikseller kalk gidelim diyor. Çok uzattım özür dilerim ama piksellerle yaşamayı öğrettiği için Delta Servise teşekkür ediyorum. Bir daha delta servis garantili ürün almamaya yemin ettim. Son olarak belki Delta Servisten biri bu yazıyı okurda merak ederse en son gönderdiğim servis kayıt no:406600.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
sizce bu ekran orjinal mi? orjinali geçtim 1.sınıf replika olma ihtimali var mı? Siz karar verin.


Merhabalar,

Konu hakkında ilgili personellerimiz tarafınıza bilgi verecektir. İzninizle farklı bir konuya da değinmek istiyorum. Servis tarafından yanlış ve hatalı durumlar olabilir. Bunu da müşterilerimiz fark edip bize ikazda bulunmaları gerekir ki bizde hatamızı düzeltelim. Forum kullananlar ve forum yetkilileri bu konulara nasıl yaklaştığımızın en yakın takipçisi ve şahididir.Eğer ortada bir hata varsa düzeltmek isteriz. Parça konusuna gelirsek kesinlikle yan sanayi tabiri ettiğimiz ürünleri kullanmıyoruz. Parça siparişleri haftalık olarak verilip gümrük durumuna bağlı olarak çin üzerinden ithalatı yapılıyor. Eğer parçada sorun varsa kontrolleri yapılıp iade ediliyor. Xiaomi fabrikasının parça konusunda ne kadar titiz ve içine kapanık olduğunu araştırırsanız görebilirsiniz. Her marka model ürünün parçasını ana fabrikadan tedarik edemiyoruz. Bu gibi durumlarda da ortak çalışılan fabrikalardan parça tedariği yapılıp standardın üstünde olmasını amaçlayıp test ediyoruz. Özellikle üretimden kalkan modeller için ise elimiz kolumuz bağlı kalıyor. Xiaomi şu anda samsung gibi bir düzeyde olmadığı için ürettiği modele uzun yıllar parça desteği veremiyor.Uzun lafın kısası serviste parça konusunda piyasada gördüğünüz 100 tl 200 tl lik parçalar kullanılmıyor. Ayrıca şu yönden bakarsanız mantıklı olacağını görürsünüz. Servis olarak bu parçaları kullanıp neden ürünlerin geri gelmesini isteyeyim ? Servisimize gelen her arızalı ürün maddi ve manevi olarak bize zarar vermektedir.

Saygılarımızla.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Adamlar cevap yazma tenezzülünde bile bulunmuyor arkadaş . Bu nasıl bir pişkinliktir anlamadım.

Pişkin olmayı düşünsek buraya girip yorum yazma, sizinle arayıp görüşme cihazlarınızı takip etme gibi işlerle uğraşmayız. Bizim amacımız müşterilerimize yardımcı olmak farklı bir amacımız olsa bu platformu kullanmayız. Günlük olarak 500 adet ürünün geldiği bir servis olarak size her durumda destek ve zaman ayırıyoruz emin olabilirsiniz.

Saygılarımızla.
 

ustura42

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
İhsan
Cihazım
Poco X3 Pro
Yaş
40
Konum
Denizli
Katılım
22 Şubat 2016
Konular
3
Mesajlar
67
Tepkime puanı
29
Puanları
18
Merhabalar,

Konu hakkında ilgili personellerimiz tarafınıza bilgi verecektir. İzninizle farklı bir konuya da değinmek istiyorum. Servis tarafından yanlış ve hatalı durumlar olabilir. Bunu da müşterilerimiz fark edip bize ikazda bulunmaları gerekir ki bizde hatamızı düzeltelim. Forum kullananlar ve forum yetkilileri bu konulara nasıl yaklaştığımızın en yakın takipçisi ve şahididir.Eğer ortada bir hata varsa düzeltmek isteriz. Parça konusuna gelirsek kesinlikle yan sanayi tabiri ettiğimiz ürünleri kullanmıyoruz. Parça siparişleri haftalık olarak verilip gümrük durumuna bağlı olarak çin üzerinden ithalatı yapılıyor. Eğer parçada sorun varsa kontrolleri yapılıp iade ediliyor. Xiaomi fabrikasının parça konusunda ne kadar titiz ve içine kapanık olduğunu araştırırsanız görebilirsiniz. Her marka model ürünün parçasını ana fabrikadan tedarik edemiyoruz. Bu gibi durumlarda da ortak çalışılan fabrikalardan parça tedariği yapılıp standardın üstünde olmasını amaçlayıp test ediyoruz. Özellikle üretimden kalkan modeller için ise elimiz kolumuz bağlı kalıyor. Xiaomi şu anda samsung gibi bir düzeyde olmadığı için ürettiği modele uzun yıllar parça desteği veremiyor.Uzun lafın kısası serviste parça konusunda piyasada gördüğünüz 100 tl 200 tl lik parçalar kullanılmıyor. Ayrıca şu yönden bakarsanız mantıklı olacağını görürsünüz. Servis olarak bu parçaları kullanıp neden ürünlerin geri gelmesini isteyeyim ? Servisimize gelen her arızalı ürün maddi ve manevi olarak bize zarar vermektedir.

Saygılarımızla.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



Pişkin olmayı düşünsek buraya girip yorum yazma, sizinle arayıp görüşme cihazlarınızı takip etme gibi işlerle uğraşmayız. Bizim amacımız müşterilerimize yardımcı olmak farklı bir amacımız olsa bu platformu kullanmayız. Günlük olarak 500 adet ürünün geldiği bir servis olarak size her durumda destek ve zaman ayırıyoruz emin olabilirsiniz.

Saygılarımızla.
Ekte sunmuş olduğum resimler ekranın orjinalliği veya kalitesi hakkında bilgi veriyor gibi görünüyor. Yani resim eklemesem kendimi suçlu hissedeceğim ben ne yazdım diye. Resimlere bakarak soruma cevap verin. Taktığınız ekran orjinal mi değilmi? Orjinali geçtim 1. sınıf bir ürün mü. Kendinize güveniyorsanız anket hazırlayabilirim ekranın kalitesi konusunda. Bu resimlerden sonra hala orjinal parça taktığınızı nasıl iddia edebiliyorsunuz şaşırıyorum. "Özellikle üretimden kalkan modeller için ise elimiz kolumuz bağlı kalıyor. Xiaomi şu anda samsung gibi bir düzeyde olmadığı için ürettiği modele uzun yıllar parça desteği veremiyor" cümlenizden de anlaşıldığı üzere orjinal parça takmadığınız ortada. Orjinal parça bulamıyorsanız ve ben yan sanayi ürün kabul etmiyorsam iade veya değişim hakkım doğmuş oluyor. Serviste yapılan hatalar benim cihazı 4 kere servise gönderdiğim halde düzelmiyorsa sıkıntı kullanıcıda değildir. Ayrıca konu ile alakalı müşteri temsilcisini defalarca aradım. Yukarıda vermiş olduğum numarayı defalarca aradım ama nafile . Cümlemin başında da belirttiğim gibi en son çare olarak burada paylaştım. Lütfen olayı çarptırmayın, sanki hiç bir başvuruda bulunmadan tarafınızla irtibata geçmeden hoop ilk seferde buraya yazmışım gibi bir hava estirmişsiniz. Burada ilgili alakalı gözüküp gerçekte nasıl muamelelere maruz kaldığımızı yine bu forum sayesinde görüyoruz yüzlerce örneği var. Müşteri temsilcisinin cevabını yazdım. Değişim ve para iadesine biz karar veririz diyor 4. kez aynı hatadan servise gelmiş bir cihaz için. daha ne yapmamı bekliyorsunuz 550 kere mi göndereyim. biri mekanik 4 ü ekran 5 kere servise gönderdim. en az 10 günden 50 gün yapar. 50 gün boyunca benim yedek telefonum olmasa ne kullanacaktım. benim maduriyetimi de giderecek miydiniz ? bir cihaz aynı hatadan neden 4 kere servise gider Allah aşkına elinizi vicdanınıza koyun. bu benim hatammış gibi birde burdan bana fırça atar gibi cevap yazıyorsunuz. altınızdaki sıfır aracınız aynı hatadan ve servis hatalı 4 kere servise gitse ve yan sanayi parça ile sizi mağdur etseler yapacağınız işlem ne olurdu acaba. kendi başınıza geldiğini düşünerek elinizi varsa vicdanınıza koyun ve cevaplarınızı öyle yazın.

Soru 1: Resmini paylaştığım ve tarafınızdan serviste ve garanti kapsamında değişimi sağlanan ekran orjinal mi değil mi?
Soru 2: Bir servis orjinal parça tedarik edemiyorsa 1.sınıf 2.sınıf 3.sınıf fark etmez kullanıcının haberi olmadan orjinal olmayan parça takabilir mi? Kanuni dayanağınız nedir ?
Soru 3: Bir ürünün değişim veya para iadesi olması için (Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarında belli ama) Delta Servis Cumhuriyeti kanunlarına göre aynı arızadan kaç kez servise gelmesi gerekiyor veya şartları neler ?

Yuvarlak cevap yazmadan bu 3 soruya net cevap istiyorum.
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Daha öncede dediğim gibi belli kurallar vardır. Eğer ürün değişime uygun olsaydı değişimi yada ücret iadesi yapılırdı.Bunun bir çok örneği mevcut forumda. Çıkan sonuçtan memnun değilseniz ve bizimle uzlaşamıyorsanız tabi ki yasal hakkınızı kullanabilirsiniz.Tüketici hakem heyeti bu yüzden var. Mağduriyetinizi gidermek için ürününüzü tekrar servise istedik gelsin incelemesini yapalım yetkili arkadaşlarım tarafınıza detaylı bilgi verecektir. Yaşanan durumlar adına özür diler iyi günler dileriz.

Saygılarımızla.
 

ustura42

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
İhsan
Cihazım
Poco X3 Pro
Yaş
40
Konum
Denizli
Katılım
22 Şubat 2016
Konular
3
Mesajlar
67
Tepkime puanı
29
Puanları
18
Daha öncede dediğim gibi belli kurallar vardır. Eğer ürün değişime uygun olsaydı değişimi yada ücret iadesi yapılırdı.Bunun bir çok örneği mevcut forumda. Çıkan sonuçtan memnun değilseniz ve bizimle uzlaşamıyorsanız tabi ki yasal hakkınızı kullanabilirsiniz.Tüketici hakem heyeti bu yüzden var. Mağduriyetinizi gidermek için ürününüzü tekrar servise istedik gelsin incelemesini yapalım yetkili arkadaşlarım tarafınıza detaylı bilgi verecektir. Yaşanan durumlar adına özür diler iyi günler dileriz.

Saygılarımızla.
İyi günler. 415596 form numarası ile cihaz elinize ulaştı. Değişim veya iade talebim var. Ayrıca 415600 form numarası ile yine diğer cihazımı da ekran arızası sebebi ile 2.kez elinize ulaştı. Lütfen aynı ekrandan takıp göndermeyin. Ya orjinal ekran takın yada iade ve ya değişim yapalım. Taktığınız ekranlar çok kötü.
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
415596 incelemede şuanda. diğer cihazınızla ilgili teknik ekibimiz ilgileniyor.
 

ustura42

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
İhsan
Cihazım
Poco X3 Pro
Yaş
40
Konum
Denizli
Katılım
22 Şubat 2016
Konular
3
Mesajlar
67
Tepkime puanı
29
Puanları
18
415596 incelemede şuanda. diğer cihazınızla ilgili teknik ekibimiz ilgileniyor.
Sn.delta servis. 415596 forum numaralı cihaz ile ilgili sizinle telefonda görüştük. Cihazı göndermemi söylediniz. Bende gönderdim. Ama şuan "onarım işlemi devam ediyor " diyor. Ben onarım değil artık cihaz değişimi veya para iadesi istiyorum. 5. Kez ekran değiştirmeyin . Yeter artık ya.Garantisinin bitmesini mi bekliyorsunuz.
 

axuaxu54

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yakup
Cihazım
Mi6
Meslek
Tornacı
Yaş
28
Konum
İstanbul
Katılım
25 Nisan 2018
Konular
51
Mesajlar
284
Tepkime puanı
126
Puanları
58
Allah düşürmesin
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Sn.delta servis. 415596 forum numaralı cihaz ile ilgili sizinle telefonda görüştük. Cihazı göndermemi söylediniz. Bende gönderdim. Ama şuan "onarım işlemi devam ediyor " diyor. Ben onarım değil artık cihaz değişimi veya para iadesi istiyorum. 5. Kez ekran değiştirmeyin . Yeter artık ya.Garantisinin bitmesini mi bekliyorsunuz.
Merhaba cihaz talebiniz üzere inceleniyor bakmış olduğunuz sistem otomatik olarak onarım işlemi devam ediyor demekte. Serviste bulunan he cihaz için bu terim kullanılır.
 

fotografya

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Fotografya
Cihazım
HTC M7
Yaş
40
Konum
ANKARA
Katılım
17 Haziran 2018
Konular
7
Mesajlar
82
Tepkime puanı
16
Puanları
8
arkadaşlar bu şikayetlerinizi ayrıca ilgili bakanlık hangisi ise oraya şikayet edin bence. sürekli aynı firma hakkında olumsuz şikayet giderse kendilerine çeki düzen verirler belkide. ben de delta garantili cihaz almayı düşünüyordum ama şu yorumları okuyan hiç kimse almaya cesaret edemez. ayrıca kvk garantili cihaz da almayın boşuna fazla para vermeyin. zira kvk garantili denilen telefonlar delta ya gidiyor tamire. inanmayan forumda konular var bakabilirsiniz
 
Üst Alt