- Adım
- engin şenol
- Cihazım
- xiaomi not 5
- Yaş
- 37
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 25 Kasım 2020
- Konular
- 4
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
19/11/2020 tarihinde Delta Servise vermiş olduğum Xiaomi Not 5 cihazımdaki ölü piksel sorunu garanti kapsamında değerlendirilmiyor. Ölü piksel sorunu telefonu aldığımdan beri vardı ve son zamanlarda büyüklüğü arttığından Delta servise vermeye karar verdim. Garantili ürünüm için servis yetkilisi şarj soketinde oksitlenme olduğundan garanti kapsamı dışında diyor ( şarj soketinde ki oksitlenme ile ekrandaki ölü piksel bağlantısını çözebilmiş değilim) Telefonum kasasında kırık vs olmadığı halde kasa yamuk- darbeli diye yazmışlar. Ekranımda hiçbir kırık ya da çizik olmadığı halde ölü piksel sorununu garanti kapsamında değerlendirmiyorlar ve açıkça garanti kapsamındaki bir ürünü yapmayarak tüketiciyi yanıltmak istiyorlar. Tarafıma bilgi verilmesini mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.