- Adım
- m.salih
- Cihazım
- redmi note 5
- Yaş
- 41
- Konum
- erzurum
- Katılım
- 19 Kasım 2018
- Konular
- 4
- Mesajlar
- 16
- Tepkime puanı
- 8
- Puanları
- 3
merhaba arkadaşlar
redmi note 5 telefonumu alırken hangi garantiyi seçeceğimi (kvk veya delta)baya düşündüm ikisi hakkında da epey şikayet vardı. Ben en azından şikayetlere cevap vermişler die düşünerek (tabi fiyatı da daha uygundu) Deltayı tercih ettim. aldıktan takribi bir ay sonra telefonun ekranı gitti, ben de servise gönderdim. Tabi ki burada bulunan Delta Servis Delta Servis 1 Delta Servis 2 Delta Servis 3 arkadaşlara da özelden yazdım sağ olsunlar biri hariç hepsi cevap verdiler ve ilgileneceklerini ilettiler. Telefonum hiç beklemediğim bir hızda 3 gün gidiş 3 gün geliş hatta yılbaşı tatili dahil 10-12 gün içerisinde ekranı değişmiş olarak elime ulaştı (kullanıcı hatası deseler hiç birşey ıspatlayamazdım ama demediler)
Ama belli ki ekranı sökerken çok az da olsa kasa eğilmişti bende servisi arayıp durumu bildirdim, telefonu geri gönderme mi söylediler ben yine Aslı hanıma ilettim ve gönderdim telefonum hemen hemen 15 gün içerisinde kasası değişmiş olarak bana ulaştırıldı. Şahıslar hata yapabilirler ama delta servis arkasında durdu hiçbir soru sormadan telefonumu hatayı düzeltip gönderdiler.
BU süreçte destek olan delta servisten arkadaşlar özellikle başının çokça ağrıttığım Asli hanıma çok teşekkür ederim.
(bir önek seçmek zorunda olduğum için soru seçtim)
redmi note 5 telefonumu alırken hangi garantiyi seçeceğimi (kvk veya delta)baya düşündüm ikisi hakkında da epey şikayet vardı. Ben en azından şikayetlere cevap vermişler die düşünerek (tabi fiyatı da daha uygundu) Deltayı tercih ettim. aldıktan takribi bir ay sonra telefonun ekranı gitti, ben de servise gönderdim. Tabi ki burada bulunan Delta Servis Delta Servis 1 Delta Servis 2 Delta Servis 3 arkadaşlara da özelden yazdım sağ olsunlar biri hariç hepsi cevap verdiler ve ilgileneceklerini ilettiler. Telefonum hiç beklemediğim bir hızda 3 gün gidiş 3 gün geliş hatta yılbaşı tatili dahil 10-12 gün içerisinde ekranı değişmiş olarak elime ulaştı (kullanıcı hatası deseler hiç birşey ıspatlayamazdım ama demediler)
Ama belli ki ekranı sökerken çok az da olsa kasa eğilmişti bende servisi arayıp durumu bildirdim, telefonu geri gönderme mi söylediler ben yine Aslı hanıma ilettim ve gönderdim telefonum hemen hemen 15 gün içerisinde kasası değişmiş olarak bana ulaştırıldı. Şahıslar hata yapabilirler ama delta servis arkasında durdu hiçbir soru sormadan telefonumu hatayı düzeltip gönderdiler.
BU süreçte destek olan delta servisten arkadaşlar özellikle başının çokça ağrıttığım Asli hanıma çok teşekkür ederim.
(bir önek seçmek zorunda olduğum için soru seçtim)