Yardım Delta Servis Tamir Süresince Bilgi Vermiyor

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.568
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.086
Puanları
438
Teşekkürler cantara hocam ..

Normalde prosedür bu şekilde alırsınız bir kod ister yazılı ister arayarak bilgi alırsınız vermek zorundalarda dogrusuda budur.


Neyse gelelim bize 20 işgünü doldu ise hertürlü savaş:P açma imkanınız var birde siz bile sorun yaşıyorsanız biz ne yapacagız anlamadım cepportdan almayı düşünüyorum bu delta beni düşündürüyor bir tarafdanda al diyorum kendime hala S2 i9100 kullanıyorum ilk sahibiyim servislik işim olmadı baya bir zulumde çekmesine ragmen

Sonuç yıne çözüm devlette bunlara gerekli denetim yapmıyormu anlamadım veya herzaman diyorum kimseden ses çıkmıyor toplanıp gerekli yerlere sürekli şikayet edelim çogunluk ne derse o olur

Hocam aslında tarih orada da yazılı henüz süresi var. Araya bayram da girince 20 iş günü olmadı. Zaten cihazın benim olduğunu da bilmiyorlar, özellikle söylemedim. Daha önce başka bir cihazı elden vermiştim, orada otururken 15 dakika içinde düzeltip vermişlerdi. (Bu arada daha önce gitmeyen arkadaşlar için Delta servis'in manzarasının muhteşem olduğunu da belirteyim) Bunu ise torpilsiz :P verdim bakalım ne kadar sürede gelecek. İlk defa bir cihazımı servise gönderdim ben de merakla bekliyorum :)
 

faramir86us

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Doruk
Cihazım
Mi 5
Yaş
44
Konum
Ankara
Katılım
25 Ocak 2016
Konular
7
Mesajlar
153
Tepkime puanı
51
Puanları
28
Benim düşüncem Delta Servisin kişisel bilgilerin korunması amacıyla olmadığı yönünde. Öyle olsaydı defalarca neden bilgi veremediklerini sormama rağmen gerekçesini bana söylemedi. Bana kişisel bilgilerin korunması amacıyla paylasamiyoruz buraya konu açmadım. Kaldı ki fotoğraflarım silindi mi sorusuna gevşek bir şekilde cevap vermez silindi veya saklandı diye cevap verirlerdi.

Benim kanım telefonda bize cevap veren kişilerin telefon arızaları hakkında tekniklerden feedback alamadıkları ve önlerindeki ekranda çok kısıtlı bilgi olduğu yönünde. Telefonun garanti kapsamı dışında bir arızası olsaydı beni arayıp tamir isteyip istemedigimi sormak zorunda olan bir servis pekâlâ benimle cihazımın arızasını paylaşabilirdi.
 

Medjerda

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
??_?!_??
Cihazım
casper via 8
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Mayıs 2017
Konular
11
Mesajlar
79
Tepkime puanı
22
Puanları
8
"ilgili kişinin değil büro görevlisinin telefonlara bakmasından kaynaklandığını düşünüyorum" burası da ilginç... Servis elemanı telefonlara cevap verecek yani :) Telefon görüşmesi yapacak kişi ile serviste çalışacak kişi farklı yeterliliklere sahip olmalı. Eğer telefona servis elemanı veya tekniker yanıt verseydi bu sefer de örneğin Delta'nın Müşteri Hizmetleri kötü, diksiyonu bozuk kişiler telefona bakıyor denilecekti...

Kasıtlı olarak deltayı kötülediğimiz yok neticede işim dahi düşmedi o servise. Ben devlette meslek elemanı olarak çalışıyorum ve telefona büro personeli baktığında kendisinin cevap veremeyeceği bir bilgi ise bize yönlendiriyor. Biz dosya ile ilgili bilgiyi aktarıyoruz. 3. kişilere bilgi vermeme konusunda bizim de hassasiyetimiz var. Durum şu olabilirdi gerekli görüldüğünde ustaya aktarılabilirdi. Bu işi yavaşlattığından dolayı bu yöntem seçilmiş olabilir ama her daim müşteri yuvarlak cevaplarla geçiştirilmemelidir. Benim düşüncem budur.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.568
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.086
Puanları
438
faramir86us Medjerda

Arkadaşlar eğer ki eleştiriniz teknik servis bölümü müşteri hizmetlerine yeterli bilgi aktarmıyor şeklinde ise bunu forum olarak Delta servise ileterek geliştirilmesini sağlayabiliriz. Ancak kişisel bilgi verilmedi müşteri hizmetleri kötü demek çok farklı bir şey... Benim amacım Delta'yı savunmak değil. Pek çok yerde ben de ağır eleştirilerde bulundum ancak şöyle bir durum var. Ülkemizde grey market olarak da tabir edilen ithalatçı garantili cihazların servisini Delta sağlıyor. Her ne kadar memnun olmasak da bir elin parmağını geçmeyen mevcut servisler içerisinde en iyisi. En azından yıllardır var olan kurumsal bir firma ve en kötü ihtimalle mağduriyetler THH yoluyla gideriliyor. Diğer servisler gibi kapatıp kaçma ihtimalleri yok. Bizlerden alacakları yapıcı eleştiriler ile kendilerini daha da geliştireceklerdir. Yani söylemeye çalıştığım şey eleştiri elbette ki yapalım ancak eleştirilerimiz yapıcı ve yol gösterici olursa bu firmadan öte bizler için faydalı olacaktır. Umarım anlatabilmişimdir :)
 

faramir86us

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Doruk
Cihazım
Mi 5
Yaş
44
Konum
Ankara
Katılım
25 Ocak 2016
Konular
7
Mesajlar
153
Tepkime puanı
51
Puanları
28
faramir86us Medjerda

Arkadaşlar eğer ki eleştiriniz teknik servis bölümü müşteri hizmetlerine yeterli bilgi aktarmıyor şeklinde ise bunu forum olarak Delta servise ileterek geliştirilmesini sağlayabiliriz.

Meramımız tam olarak budur. Kişisel bilgi değil, telefonumuzun tespit edilen arızasını ve yapılacak işlemi söylerlerse bize yeterli olur.

Bununla ilgili olarak da Delta Servis'e bu talebimiz iletilirse memnun oluruz.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.568
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.086
Puanları
438
Meramımız tam olarak budur. Kişisel bilgi değil, telefonumuzun tespit edilen arızasını ve yapılacak işlemi söylerlerse bize yeterli olur.

Bununla ilgili olarak da Delta Servis'e bu talebimiz iletilirse memnun oluruz.

Zaten iletildi hocam :)
 

lastreal55

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
Cüneyt tan
Cihazım
mi max
Yaş
54
Konum
istanbul
Katılım
10 Mart 2017
Konular
24
Mesajlar
224
Tepkime puanı
68
Puanları
43
Benim şahsi fikrim bilgi vermeme sebebinin gizlilik ve kişisel bilgi mahremiyetinden kaynaklanmadığı yönünde. Problem profesyonel olmamak ve her arayan müşteriyle uğraşmak istememek. Daha önce tam general mobile discovery elite telefonumu servise gönderdim(hangi servis olduğunu hatırlamıyorum). Servisin sitesinde cihaz takip bölümü vardı. Cihazımın imei numarasından cihazımla ilgili ne problem çıkmış, tamir olarak ne yapılmış ve işlem ne zaman bitecek hepsini takip edebiliyordum kimseyle muhatap olmaya gerek kalmadan. Hangi devirde yaşıyoruz ya. Artık kaldımı böyle amatörlük. Olay budur bence.

MI MAX cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Medjerda

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
??_?!_??
Cihazım
casper via 8
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Mayıs 2017
Konular
11
Mesajlar
79
Tepkime puanı
22
Puanları
8
faramir86us Medjerda

Arkadaşlar eğer ki eleştiriniz teknik servis bölümü müşteri hizmetlerine yeterli bilgi aktarmıyor şeklinde ise bunu forum olarak Delta servise ileterek geliştirilmesini sağlayabiliriz.

"Kasıtlı olarak deltayı kötülediğimiz yok neticede işim dahi düşmedi o servise. " demişim zaten hocam.
 

faramir86us

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Doruk
Cihazım
Mi 5
Yaş
44
Konum
Ankara
Katılım
25 Ocak 2016
Konular
7
Mesajlar
153
Tepkime puanı
51
Puanları
28
Bu arada telefonu servisten aldım. Telefon çalışıyor çok şükür. Ancak servis raporunda sadece genel bakım yapıldığı yazılmış. Telefonda sorup cevap alamadığım soruya servis raporunda da net cevap alamadım. Sağlık olsun...
 

byAndroid

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Selim
Cihazım
Mi 5x
Konum
Ankara
Katılım
1 Şubat 2016
Konular
17
Mesajlar
1.344
Tepkime puanı
571
Puanları
128
Benimde 20 Haziran da verdiğim mi 4 telefonun ekranı değiştirilmiş ,bugün cep telefonuma sms ile bilgi vermişler , 72 saat içinde telefon elinizde olur diye . Merak ediyorum naptılar cihaza , işçilik nasıl ? Başka sorunlara vesile oldular mı :D
 
Üst Alt