Yardım Delta Servis Tamir Süresince Bilgi Vermiyor

faramir86us

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Doruk
Cihazım
Mi 5
Yaş
44
Konum
Ankara
Katılım
25 Ocak 2016
Konular
7
Mesajlar
153
Tepkime puanı
51
Puanları
28
Merhaba arkadaşlar,

Eşimin Xiaomi Mi4 telefonunu 16 Haziran 2017 tarihinde telefonun tamamen kapanmış ve açılmıyor oluşu şikayeti ile servise teslim ettim.

Bugün aradığımda telefonu tamir ettiklerini ve kargo ile yaşadığım şehir Ankara'ya göndereceklerini bildirdiler.

Buraya kadar normal.

Yalnız aradaki günlerde ve bugün de aradığımda telefonumda ne arızası tespit ettiklerini ve tamir için ne yaptıklarını sorduğumda bir türlü bilgi alamadım. Bugün tamir edildikten sonra da ne yapıldı telefonuma diye sorduğumda telefon elime ulaştığında öğreneceğimi söylemekle yetindiler.

Merak ettiğim soru şu; eğer telefonun teknik servis hizmetinden yaptıkları işlemler ve telefonun arızası hakkında bilgi alamayacaksam zaten ne zaman tamirden çıkar sorusuna da 20 iş günü diyerek yuvarlak cevap vereceklerse ne işe yarıyor o müşteri hizmetleri?

Delta Servis olarak müşterisi olan bizlere daha güvenilir ve daha iyi hizmet vermeleri için bu gibi konularda da bilgi vermeleri gerektiğini düşünüyorum.Eminim telefonunu servise gönderen çoğu kullanıcı benim gibi merak ederek telefon ediyordur servise. Kendilerine bu konuda mail de atacağım ancak forum olarak bizler toplu bir biçimde bu konuda ne yapabiliriz?
 

Wandeta

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış Aslan
Cihazım
Samsung S2
Konum
İstanbul
Katılım
6 Haziran 2017
Konular
22
Mesajlar
164
Tepkime puanı
284
Puanları
63
Bunları görüpte gelde şimdi cepport'dan Mi6 al servis delta.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.566
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.084
Puanları
438
Delta Servis olarak müşterisi olan bizlere daha güvenilir ve daha iyi hizmet vermeleri için bu gibi konularda da bilgi vermeleri gerektiğini düşünüyorum.Eminim telefonunu servise gönderen çoğu kullanıcı benim gibi merak ederek telefon ediyordur servise. Kendilerine bu konuda mail de atacağım ancak forum olarak bizler toplu bir biçimde bu konuda ne yapabiliriz?

Telefon ile bilgi verilmemesi bana oldukça makul ve mantıklı geldi. Telefon ile cihaz hakkında verilecek bilgi cihaz sahibi için sıkıntı çıkartabilir. Kişisel bilgilerin ve cihaz bilgilerinin telefonla verilmemesini Delta servis için güvenilir ve daha profesyonel olma yolunda pozitif bir adım olarak görüyorum...
 

Medjerda

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
??_?!_??
Cihazım
casper via 8
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Mayıs 2017
Konular
11
Mesajlar
79
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Forum olarak yapabileceğimiz pek bir şey olduğunu pek sanmıyorum. Bireysel olarak boykot edebilirsin. Çevrene dersin göndermezler vs. Açıkçası ben de bu yazıyı okuduktan sonra deltaya göndermekten çekinirim. Xiaomi resmi olarak türkiyede olmadığı için şimdilik elimiz kolumuz yan sanayi servislere mahkum. İnş arıza çıkmaz diye dua edecez artık.
 

Medjerda

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
??_?!_??
Cihazım
casper via 8
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Mayıs 2017
Konular
11
Mesajlar
79
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Telefon ile bilgi verilmemesi bana oldukça makul ve mantıklı geldi. Telefon ile cihaz hakkında verilecek bilgi cihaz sahibi için sıkıntı çıkartabilir. Kişisel bilgilerin ve cihaz bilgilerinin telefonla verilmemesini Delta servis için güvenilir ve daha profesyonel olma yolunda pozitif bir adım olarak görüyorum...

telefonun sahibi olduğunu ispatladıktan sonra şeffaflık açısından bilgi verilmesi gerekli bence. Profesyonellikten değil de ilgili kişinin değil büro görevlisinin telefonlara bakmasından kaynaklandığını düşünüyorum.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.566
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.084
Puanları
438
telefonun sahibi olduğunu ispatladıktan sonra şeffaflık açısından bilgi verilmesi gerekli bence. Profesyonellikten değil de ilgili kişinin değil büro görevlisinin telefonlara bakmasından kaynaklandığını düşünüyorum.

Her ne olursa olsun telefonla bilgi verilmemesi gerekir. Delta servisteki bilgilerimiz arasında anne kızlık soyadınızın 3. ve 5. harfi yer almıyor. Kimlk doğrulamasını nasıl yapacaklar? Arayan kişi ben Ali benim telefon ne oldu diye soracaktır. En fazla form numarası veya imei verilebilir ki bunlar da art niyetle servisi arayacak olan kişilerin son derece kolay bir şekilde elde edebileceği bilgiler. Açıkçası eğer ki bu konu kişisel telefonuma ilişkin bilgileri deltayı arayıp öğrendim, bu bilgileri herkese verebiliyorlar şeklinde açılmış olsaydı yaptığınız eleştirilere katılırdım ama şu aşamada servis'in yapmış olduğu şey son derece doğru. Eğer ki konu sahibine telefon ile birlikte bilgi gönderilmez ise o zaman eleştirilebilir ama şu aşamada yapılacak eleştiri son derece haksız görünüyor.

"ilgili kişinin değil büro görevlisinin telefonlara bakmasından kaynaklandığını düşünüyorum" burası da ilginç... Servis elemanı telefonlara cevap verecek yani :) Telefon görüşmesi yapacak kişi ile serviste çalışacak kişi farklı yeterliliklere sahip olmalı. Eğer telefona servis elemanı veya tekniker yanıt verseydi bu sefer de örneğin Delta'nın Müşteri Hizmetleri kötü, diksiyonu bozuk kişiler telefona bakıyor denilecekti...
 

Wandeta

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış Aslan
Cihazım
Samsung S2
Konum
İstanbul
Katılım
6 Haziran 2017
Konular
22
Mesajlar
164
Tepkime puanı
284
Puanları
63
Telefon ile bilgi verilmemesi bana oldukça makul ve mantıklı geldi. Telefon ile cihaz hakkında verilecek bilgi cihaz sahibi için sıkıntı çıkartabilir. Kişisel bilgilerin ve cihaz bilgilerinin telefonla verilmemesini Delta servis için güvenilir ve daha profesyonel olma yolunda pozitif bir adım olarak görüyorum...

Yazdıklarınızı tam anlayamadım cantara hocam.

Ben telefonun sahibiyim ve bana bilgi verilmiyor siz makul ve mantıklı demişsiniz.Siz sıkıntı çıkabilir demişsiniz ne gibi sıkıntı çıkabilir çıksada görüşme esnasında çıksa telefon elime ulşmadan önce daha iyi degilmidir.Ben profesyonellikten deyilde beceriksizlikten kaynaklı diye düşünüyorum.

Benim başımada şöyle birşey geldi casio saat aldım tek yetkili ve tek servis olan yere gönderdim telefon açtım karşıma bayan çıktı ne sorduysam bilmiyor yanındaki birilerine soruyor burda parmak basacagım yer firmanın sıtesıne gırsenız baya bır cafcaflı arka plandan duydugum seslerde hiç hoş deyildi yemek yemme sesleri tamir yapılış sesleri vssss gönderilen saati orjınal kutusunda göndermeyin kutuyu alıyorlar diye şikayetler okumuştum bayana diyorumki size nasıl gönderdiysem sizde bana kutusunda geri gönderin bana verdigi cevap bu saatlerin kutusu olmaz oldu..
Her ne olursa olsun telefonla bilgi verilmemesi gerekir. Delta servisteki bilgilerimiz arasında anne kızlık soyadınızın 3. ve 5. harfi yer almıyor. Kimlk doğrulamasını nasıl yapacaklar? Arayan kişi ben Ali benim telefon ne oldu diye soracaktır. En fazla form numarası veya imei verilebilir ki bunlar da art niyetle servisi arayacak olan kişilerin son derece kolay bir şekilde elde edebileceği bilgiler. Açıkçası eğer ki bu konu kişisel telefonuma ilişkin bilgileri deltayı arayıp öğrendim, bu bilgileri herkese verebiliyorlar şeklinde açılmış olsaydı yaptığınız eleştirilere katılırdım ama şu aşamada servis'in yapmış olduğu şey son derece doğru. Eğer ki konu sahibine telefon ile birlikte bilgi gönderilmez ise o zaman eleştirilebilir ama şu aşamada yapılacak eleştiri son derece haksız görünüyor.

"ilgili kişinin değil büro görevlisinin telefonlara bakmasından kaynaklandığını düşünüyorum" burası da ilginç... Servis elemanı telefonlara cevap verecek yani :) Telefon görüşmesi yapacak kişi ile serviste çalışacak kişi farklı yeterliliklere sahip olmalı. Eğer telefona servis elemanı veya tekniker yanıt verseydi bu sefer de örneğin Delta'nın Müşteri Hizmetleri kötü, diksiyonu bozuk kişiler telefona bakıyor denilecekti...

cantara hocam yazdıklarınızı ben hala anlamadım telefon ile gönderdigim üründen ben bilgi alamayacakmıyım.

Şimdi herhangi bir servis bütün gerekli zaman tükenmiş sitesinde hala tamirde denen (donmuş bir yazı) ve telefon açıyorum bilgi verilmeyecek böylemidir.
 
Son düzenleme:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.566
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.084
Puanları
438
Yazdıklarınızı tam anlayamadım cantara hocam.

Ben telefonun sahibiyim ve bana bilgi verilmiyor siz makul ve mantıklı demişsiniz.Siz sıkıntı çıkabilir demişsiniz ne gibi sıkıntı çıkabilir çıksada görüşme esnasında çıksa telefon elime ulşmadan önce daha iyi degilmidir.Ben profesyonellikten deyilde beceriksizlikten kaynaklı diye düşünüyorum.

Benim başımada şöyle birşey geldi casio saat aldım tek yetkili ve tek servis olan yere gönderdim telefon açtım karşıma bayan çıktı ne sorduysam bilmiyor yanındaki birilerine soruyor burda parmak basacagım yer firmanın sıtesıne gırsenız baya bır cafcaflı arka plandan duydugum seslerde hiç hoş deyildi yemek yemme sesleri tamir yapılış sesleri vssss gönderilen saati orjınal kutusunda göndermeyin kutuyu alıyorlar diye şikayetler okumuştum bayana diyorumki size nasıl gönderdiysem sizde bana kutusunda geri gönderin bana verdigi cevap bu saatlerin kutusu olmaz oldu..


cantara hocam yazdıklarınızı ben hala anlamadım telefon ile gönderdigim üründen ben bilgi alamayacakmıyım.

Şimdi herhangi bir servis bütün gerekli zaman tükenmiş sitesinde hala tamirde denen (donmuş bir yazı) ve telefon açıyorum bilgi verilmeyecek böylemidir.

Şöyle düşünelim hocam aynı şey sizin başınıza geldi... Telefonunuz arızalandı (hatta arıza da aynısı olsun ve telefon şarj almasın ve açılmasın) ve eşiniz götürüp servise verdi. Daha sonra yine eşiniz servisi araı ve bilgi istedi.

E - Merhaba telefonum hakkında bilgi alabilir miyim?
S - Telefonunuzun şarj entegresi değişti ve şu an kullanıma hazır
E - Telefonum açılıyor mu?
S -Evet efendim açılıyor
E - Resimlerim duruyor mu?
S - Sarışı hanımla beraber olanlar duruyor ama esmer olanları sildik. :D

Bir telefon yüzünden eşinizle yaşanabilecek sorunları düşünemiyorum :D

Şaka bir yana hepimizin telefonlarında son derece kişisel bilgiler yer alıyor. Telefona ait hiç bir bilginin telefon ile verilmemesi taraftarıyım. Ancak şöyle bir şey olabilir. Telefon tamir süreci hakkında bilgi almak isteyen müşterilere özel bir kod verilir ve bu kodu ileten herkese telefondaki her türlü bilgi iletilebilir. Kod almayan müşterilere ise tamir süresince bilgi verilmeyebilir. Ancak böyle bir sistem olmadan bilgi verilmesi son derece sakıncalı. Verilebilecek hatalı bir bilgi son derece ciddi hukuki sonuçlar dahi doğurabilir.

Bu arada yanlış anlaşılmasın. Henüz bir kaç saat önce delta ile tartıştım. 20 günü doldurmak üzere olan cihazım hala gönderilmedi Delta'nın eleştirilecek uygulamaları var ancak bu onlardan bir tanesi değil...
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.566
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.084
Puanları
438
Cihazımın serviste olduğuna inanmayan arkadaşlarımız olursa diye ben peşinen SS de ekleyeyim... Kimseyi böyle bir zorlukta bırakmayayım. :)

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

Wandeta

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış Aslan
Cihazım
Samsung S2
Konum
İstanbul
Katılım
6 Haziran 2017
Konular
22
Mesajlar
164
Tepkime puanı
284
Puanları
63
Şöyle düşünelim hocam aynı şey sizin başınıza geldi... Telefonunuz arızalandı (hatta arıza da aynısı olsun ve telefon şarj almasın ve açılmasın) ve eşiniz götürüp servise verdi. Daha sonra yine eşiniz servisi araı ve bilgi istedi.

E - Merhaba telefonum hakkında bilgi alabilir miyim?
S - Telefonunuzun şarj entegresi değişti ve şu an kullanıma hazır
E - Telefonum açılıyor mu?
S -Evet efendim açılıyor
E - Resimlerim duruyor mu?
S - Sarışı hanımla beraber olanlar duruyor ama esmer olanları sildik. :D

Bir telefon yüzünden eşinizle yaşanabilecek sorunları düşünemiyorum :D

Şaka bir yana hepimizin telefonlarında son derece kişisel bilgiler yer alıyor. Telefona ait hiç bir bilginin telefon ile verilmemesi taraftarıyım. Ancak şöyle bir şey olabilir. Telefon tamir süreci hakkında bilgi almak isteyen müşterilere özel bir kod verilir ve bu kodu ileten herkese telefondaki her türlü bilgi iletilebilir. Kod almayan müşterilere ise tamir süresince bilgi verilmeyebilir. Ancak böyle bir sistem olmadan bilgi verilmesi son derece sakıncalı. Verilebilecek hatalı bir bilgi son derece ciddi hukuki sonuçlar dahi doğurabilir.

Bu arada yanlış anlaşılmasın. Henüz bir kaç saat önce delta ile tartıştım. 20 günü doldurmak üzere olan cihazım hala gönderilmedi Delta'nın eleştirilecek uygulamaları var ancak bu onlardan bir tanesi değil...

Teşekkürler cantara hocam ..

Normalde prosedür bu şekilde alırsınız bir kod ister yazılı ister arayarak istersenizde sitesinden bilgi alırsınız vermek zorundalarda dogrusuda budur.


Neyse gelelim bize 20 işgünü doldu ise hertürlü savaş:P açma imkanınız var birde siz bile sorun yaşıyorsanız biz ne yapacagız anlamadım cepportdan almayı düşünüyorum bu delta beni düşündürüyor bir tarafdanda al diyorum kendime. Hala S2 i9100 kullanıyorum ilk çıktıgında aldım servislik işim olmadı baya bir zulumde çekmesine ragmen

Sonuç yıne çözüm devlette bunlara gerekli denetim yapmıyormu anlamadım veya herzaman diyorum kimseden ses çıkmıyor toplanıp gerekli yerlere sürekli şikayet edelim çogunluk ne derse o olur
 
Son düzenleme:
Üst Alt