- Adım
- Doruk
- Cihazım
- Mi 5
- Yaş
- 44
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 25 Ocak 2016
- Konular
- 7
- Mesajlar
- 153
- Tepkime puanı
- 51
- Puanları
- 28
Merhaba arkadaşlar,
Eşimin Xiaomi Mi4 telefonunu 16 Haziran 2017 tarihinde telefonun tamamen kapanmış ve açılmıyor oluşu şikayeti ile servise teslim ettim.
Bugün aradığımda telefonu tamir ettiklerini ve kargo ile yaşadığım şehir Ankara'ya göndereceklerini bildirdiler.
Buraya kadar normal.
Yalnız aradaki günlerde ve bugün de aradığımda telefonumda ne arızası tespit ettiklerini ve tamir için ne yaptıklarını sorduğumda bir türlü bilgi alamadım. Bugün tamir edildikten sonra da ne yapıldı telefonuma diye sorduğumda telefon elime ulaştığında öğreneceğimi söylemekle yetindiler.
Merak ettiğim soru şu; eğer telefonun teknik servis hizmetinden yaptıkları işlemler ve telefonun arızası hakkında bilgi alamayacaksam zaten ne zaman tamirden çıkar sorusuna da 20 iş günü diyerek yuvarlak cevap vereceklerse ne işe yarıyor o müşteri hizmetleri?
Delta Servis olarak müşterisi olan bizlere daha güvenilir ve daha iyi hizmet vermeleri için bu gibi konularda da bilgi vermeleri gerektiğini düşünüyorum.Eminim telefonunu servise gönderen çoğu kullanıcı benim gibi merak ederek telefon ediyordur servise. Kendilerine bu konuda mail de atacağım ancak forum olarak bizler toplu bir biçimde bu konuda ne yapabiliriz?
Eşimin Xiaomi Mi4 telefonunu 16 Haziran 2017 tarihinde telefonun tamamen kapanmış ve açılmıyor oluşu şikayeti ile servise teslim ettim.
Bugün aradığımda telefonu tamir ettiklerini ve kargo ile yaşadığım şehir Ankara'ya göndereceklerini bildirdiler.
Buraya kadar normal.
Yalnız aradaki günlerde ve bugün de aradığımda telefonumda ne arızası tespit ettiklerini ve tamir için ne yaptıklarını sorduğumda bir türlü bilgi alamadım. Bugün tamir edildikten sonra da ne yapıldı telefonuma diye sorduğumda telefon elime ulaştığında öğreneceğimi söylemekle yetindiler.
Merak ettiğim soru şu; eğer telefonun teknik servis hizmetinden yaptıkları işlemler ve telefonun arızası hakkında bilgi alamayacaksam zaten ne zaman tamirden çıkar sorusuna da 20 iş günü diyerek yuvarlak cevap vereceklerse ne işe yarıyor o müşteri hizmetleri?
Delta Servis olarak müşterisi olan bizlere daha güvenilir ve daha iyi hizmet vermeleri için bu gibi konularda da bilgi vermeleri gerektiğini düşünüyorum.Eminim telefonunu servise gönderen çoğu kullanıcı benim gibi merak ederek telefon ediyordur servise. Kendilerine bu konuda mail de atacağım ancak forum olarak bizler toplu bir biçimde bu konuda ne yapabiliriz?