Çözüldü delta servis saçmalığı

omaryakup

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
yakup
Cihazım
xiaomi note4
Yaş
55
Konum
silifke/mersin
Katılım
21 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
09.09.2018 tarihinde konuşurken biranda karşı tarafın sesinin gelmemesi sorunu ile xiaomi redmi note 4 cihazımı garanti kapsamında delta servise gönderdim.kargo takibine göre 11.09.2018 tarihinde kargoyu teslim almalarına rağmen ancak ben arayınca 13.09.2018 tarihinde bir zahmet 410640 form numarası ile giriş yaptılar.14 gün sonra bana cihazın yamuk olduğunu (Formda ise genel durumu iyi diye yazıyor ki öyledir alır almaz tank kılıf ve ekran koruyucu taktırdım ve cihazı hep deri kasalı çantamda taşıdım ve bir kez olsun düşürmedim.)cihaz yamuk olduğu için de anakart zarar görmüş o yüzden bu arıza oluşmuş dediler ve benden 350 tl başlangıç onarımı için para istediler,yani daha arkası gelecek demek istediler bir yerde.ben de tabiki delta servisin 100 müşterisinin 99 dan para isteme huyunu bu forumda ve şikayet varda okuduğum için şaşırmadım,ama ücret ödemeyeceğimi böyle bir mazeretide kabul etmediğimi söyledimve cihazımı kendilerine gönderdiğim gibi çalışır vaziyette ciziksiz bir şekilde benim kendilerine gönderdiğim gibi kutulu ve hava yastıklı naylon ile sarılmış olarak göndermelerini istedim şuan bekliyorum.Şimdi arkadaşlar ve sayın forum yöneticileri ben ne yapmalıyım bana yol gösterip yardımcı olabilirmisiniz ? Birde şu hayatta ürünün adından çok aldıkdan sonraki servis olayının ne kadar önemli olduğunu delta servis sayesinde yaşayarak bizzat öğrenmiş oldum.Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür eder saygılar sunarım.
 

edo35

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
erdal
Cihazım
Xiaomi mi6
Yaş
37
Konum
izmir
Katılım
26 Haziran 2017
Konular
4
Mesajlar
386
Tepkime puanı
147
Puanları
58
Bu delta hakkında olumlu bişey duyamıcaz sanırım.Size forumda dönüş yapıp sorunu çözerler umarım. Tüketici hakem heyetine başvurun çözmezlerse
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
09.09.2018 tarihinde konuşurken biranda karşı tarafın sesinin gelmemesi sorunu ile xiaomi redmi note 4 cihazımı garanti kapsamında delta servise gönderdim.kargo takibine göre 11.09.2018 tarihinde kargoyu teslim almalarına rağmen ancak ben arayınca 13.09.2018 tarihinde bir zahmet 410640 form numarası ile giriş yaptılar.14 gün sonra bana cihazın yamuk olduğunu (Formda ise genel durumu iyi diye yazıyor ki öyledir alır almaz tank kılıf ve ekran koruyucu taktırdım ve cihazı hep deri kasalı çantamda taşıdım ve bir kez olsun düşürmedim.)cihaz yamuk olduğu için de anakart zarar görmüş o yüzden bu arıza oluşmuş dediler ve benden 350 tl başlangıç onarımı için para istediler,yani daha arkası gelecek demek istediler bir yerde.ben de tabiki delta servisin 100 müşterisinin 99 dan para isteme huyunu bu forumda ve şikayet varda okuduğum için şaşırmadım,ama ücret ödemeyeceğimi böyle bir mazeretide kabul etmediğimi söyledimve cihazımı kendilerine gönderdiğim gibi çalışır vaziyette ciziksiz bir şekilde benim kendilerine gönderdiğim gibi kutulu ve hava yastıklı naylon ile sarılmış olarak göndermelerini istedim şuan bekliyorum.Şimdi arkadaşlar ve sayın forum yöneticileri ben ne yapmalıyım bana yol gösterip yardımcı olabilirmisiniz ? Birde şu hayatta ürünün adından çok aldıkdan sonraki servis olayının ne kadar önemli olduğunu delta servis sayesinde yaşayarak bizzat öğrenmiş oldum.Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür eder saygılar sunarım.

Servisimizde cihazları kayıt alan personelimiz fiziksel görünümü çizik ve kırık olanları belirtir. yamukluğunu veya diğer detaylı arızaları teknik ekibimiz değerlendirir.
Yapılan inceleme sonucunda cihazın kullanıcı kaynaklı kasasının yamuk olduğu tespit edilmiştir. Bu durum bir kullanım hatası olduğundan dolayı cihaz garanti kapsamı haricinde bırakılmıştır.
 

Ekli dosyalar

  • yam123.jpg
    yam123.jpg
    185,9 KB · Görüntüleme: 25
  • yam321.jpg
    yam321.jpg
    132,9 KB · Görüntüleme: 26
  • yam789.jpg
    yam789.jpg
    126,4 KB · Görüntüleme: 25

omaryakup

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
yakup
Cihazım
xiaomi note4
Yaş
55
Konum
silifke/mersin
Katılım
21 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
bundan daha yamuk(size göre yamuk) gm telefonu kullananları gördüm.şakır şakırda çalışıyordu.Ki bu yamukda değil yamuk olsa kapak ile kasa arası açık olur burada öyle bir durum söz konusu değil.bundan sonra her bildiğim tanıdığıma cep telefonu alırken servisinin delta olmamasına dikkat edin diyeceğim.hem o koydukları resimlerin benim telefonuma ait olduğunu ben ne bileyim.iddea sahibi iddeasını ispatlamakla mükellefdir.telefonun üstüne sinek konsa garanti harici bırakan bir anlayış sizinki.yeterki size bozuk bir ürün gelmesin ,o üründe üretim veya kronik bir sorun yoktur; muhakkak kullanıcı hatasıdır.Bir daha xiaomi'nin yanına yaklaşmam delta varken veya delta gibi her yüz müşterisinden bir tanesi memnunken.O da kesin kendi elamanlarıdır.şikayet ve memnuniyetsizlikde Yüzde yüzü bari engelleyelim diye .Herhalde öyle olur ise lisansları ve yetkileri iptal olur diye korkuyorlar.
 
Son düzenleme:

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
bundan daha yamuk gm telefonu kullananları gördüm.şakır şakırda çalışıyordu.bundan sonra her bildiğim tanıdığıma cep telefonu alırken servisinin delta olmamasına dikkat edin diyeceğim.hem o koydukları resimlerin benim telefonuma ait olduğunu ben ne bileyim.iddea sahibi iddeasını ispatlamakla mükellefdir.

Servis kuralları ve garanti şartnamesi açıktır.Garanti şartnamesine uymayan durumlarda ürünler garanti kapsamında kalır ve ücret çıkarılır. Bizim başka telefonun resmini çekip sizin telefonunuz gibi göstermeye ihtiyacımız yok merak etmeyin o ürün sizin gelince aynı şekilde bakar eğimi fark edebilirsiniz.

Saygılarımızla.
 
Üst Alt