- Adım
- yakup
- Cihazım
- xiaomi note4
- Yaş
- 56
- Konum
- silifke/mersin
- Katılım
- 21 Eylül 2018
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
09.09.2018 tarihinde konuşurken biranda karşı tarafın sesinin gelmemesi sorunu ile xiaomi redmi note 4 cihazımı garanti kapsamında delta servise gönderdim.kargo takibine göre 11.09.2018 tarihinde kargoyu teslim almalarına rağmen ancak ben arayınca 13.09.2018 tarihinde bir zahmet 410640 form numarası ile giriş yaptılar.14 gün sonra bana cihazın yamuk olduğunu (Formda ise genel durumu iyi diye yazıyor ki öyledir alır almaz tank kılıf ve ekran koruyucu taktırdım ve cihazı hep deri kasalı çantamda taşıdım ve bir kez olsun düşürmedim.)cihaz yamuk olduğu için de anakart zarar görmüş o yüzden bu arıza oluşmuş dediler ve benden 350 tl başlangıç onarımı için para istediler,yani daha arkası gelecek demek istediler bir yerde.ben de tabiki delta servisin 100 müşterisinin 99 dan para isteme huyunu bu forumda ve şikayet varda okuduğum için şaşırmadım,ama ücret ödemeyeceğimi böyle bir mazeretide kabul etmediğimi söyledimve cihazımı kendilerine gönderdiğim gibi çalışır vaziyette ciziksiz bir şekilde benim kendilerine gönderdiğim gibi kutulu ve hava yastıklı naylon ile sarılmış olarak göndermelerini istedim şuan bekliyorum.Şimdi arkadaşlar ve sayın forum yöneticileri ben ne yapmalıyım bana yol gösterip yardımcı olabilirmisiniz ? Birde şu hayatta ürünün adından çok aldıkdan sonraki servis olayının ne kadar önemli olduğunu delta servis sayesinde yaşayarak bizzat öğrenmiş oldum.Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür eder saygılar sunarım.