Yardım Delta Servis Rezaleti

Onur1912

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi6 Seramik
Yaş
37
Konum
Izmir
Katılım
31 Ağustos 2017
Konular
1
Mesajlar
9
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Form numarası
437532 ve 435285
Merhaba

Delta servis garantisindeki Mi6 cihazımı ghost screen problemi nedeni ile servise gönderdim ve 435285 form numarası ile girişi yapıldı (15 ocak 2019)

Daha sonra 24 ocakta sadece ekran değişimi yapılarak tarafıma kargolandı ve 25inde teslim aldığım cihazı açınca ne göreyim, taktıkları ekran dış çerçeveye göre hem sol tarafa kayık duruyor (en baştaki kısımda L harfi düşünün dik çizgi yok sadece _ olarak gözükecek şekilde....) hemde ekranın ortaalt kısmında 2cm lik bir bölümde dokunmatik hiç çalışmamakta.
Buradan anlıyoruzki kürdün çalıp çingenin oynadığı bir servis ile karşı karşıyayız. o kadar insan çalışıyor telefon teslim edilmeden bir test menüsüne girip ekran olmuşmu diye kontrol edilmezmi yada sizin kalite kontrol diye bir biriminiz yokmu? Merek etmeyin delta serviste öyle bir birim varsa bile kontrol etme yeteneğine sahip deiller.

12gün bekleyişten sonra bir sinir harbi yaşamadım değil tabi.Neyse ekrandaki arızayı farkedince ertesi gün telefonumu tekrar tamir edilmek üzere delta servise bıraktım. Ve 437532 servis numarası ile kaydı açıldı. (26 ocak 2019)
ilerleyen günlerde delta servis tarafından aranıp mi hesabımın şifresini sordular, sadece ekran değişimi için bunun gerekli olmadığını zaten daha önceki ekranı hatalıda olsa değiştiren kişinin bu bilgiyi sormadığını bu sefer neden gerek duyulduğunu sorunca boardundada arıza var sadece ekran değiştirmiycez diye yanıtladı. mi hesabımın numarasını ve şifremi verdim.

13 şubat tarihinde arayıp telefonmun tamir edildiğini ve izmir/çankayadaki vmy telekomdan gelip teslim alabileceğimi söylediler (manisadan kalkıp gidiyorum) ve 14şubat tarihinde telefonumu teslim almaya gittiğimde bu sefer telefonun yazılım olarak sıfırlanarak (bir nevi fabrika reset çekmişler makinaya) fakat yeni takılan ekranın geçen sefer olduğu gibi bu seferde sol tarafa kayık durduğunu (en başta verdiğim L harfi örneği geçerlidir.) fark ettim. Oradaki teslim eden çocuğa gösterdim bi tanesi ık bık etti dğerine verdi baktılar evet abi bu ekranda hata var dedi bi kayboldu arkaya gitti geldi bana test menüsü olduğu için öyle gözüktüğünün normal ekranda olmadığını söyledi. ben o sinirle hafif gülerek ekrandaki hatanın yazılımla ilgili değil donanımsal olduğunu detaylı bir şekilde izah ettim ver telefonu teslim almayacağımı belittim. Akabınde delta müşteri hizm. ile 2 kere görüştük telefondaki bayan arkadaş hakkını helal etsin olayın siniriyle kendisiyle kaba konuşmuş olabilirm.

Aynı şikayetten dolayı uzun bir süredir telefonum yok ve bunlar 2 farklı servis numarası ile yaşandığı için yasal bir yaptırımda uygulanamıyor. Delta serviste yetkili bir kişiye inatla çalışma uğraşlartım sonunuda birisi aradı ve onunlada görüştük kaba tabirle oda gazımızı aldı yada almaya çalıştı çünkü bu gaz o telefgon olana kadar alıncak cinsten değil.

Özetle olay havada kaldı süreç neyi getirir neyi götürür bilmiyorum derdim telefonu iade etmek değil kullandığım cihazdan menunum ama beceremiycekseniz tamir etmeyi, iade raporu yazın bari gidip çalışan başka bir telefon alayım kendime. İkame telefon istediğim zaman telefonun servise girdikten sonra 10gün geçmeden veremediklerini söylüyorlar fakat benim telefonum 24 ocaktan beri sizde eyyyy delta servis.

Velhasıl DELTA Servis dediğimiz yer 3-5 tane beceresiksiz personelin çalıştığı, bir telefonun ekranını doğru düzgün değiştirip çalışıp çalışmadığını kontrol etmekten aciz, müşteriye teslim edemeyen bir firma.

En çok merak ettiğim husus bir telefon ekranı takamayan adamları nasıl ve ne sebeple böyle bir firmada teknik servis personeli diye çalıştırıp para verdikleri. Sonuç olarak bu ekran değişiminin nakit ödemesi yapıldığı zaman mübalağasız 30dk içerisinde değiştirip düzgün ve çalışır şekilde teslim edebilen teknik personeller var.

Ayrıca ben telefonumun kasasının sürekli açılıp kapanmasındanda rahatrsızım. Sonuç olarak bunlar her aç kapa yapıldığında kasa ile kapak kenarlarında ufakta olsa bir tırnak izi kalmakta ve sıfır cihaz kullanıcısı için sinir bozmaktadır.

EDİT: @Delta Servis @Delta Servis 1 @Delta Servis 2 @Delta Servis 3
 
Son düzenleme:

ottomanempire06

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ahmet
Cihazım
mi 4 inşalla
Yaş
27
Konum
ankara
Katılım
10 Mart 2016
Konular
18
Mesajlar
134
Tepkime puanı
27
Puanları
28
Abi bu delta servisin teknisyenlerinden tut idarecilerine hatta avukatlarına kadar hepsi cahil cuhala kişiler arka kapak nasıl açılır tüketici tüzük kanunu nedir bilmezler kendi bildiklerini okurlar benide mağdur ettiler bende thhye verdim bakalım sonucu bekliyoruz
 

Onur1912

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi6 Seramik
Yaş
37
Konum
Izmir
Katılım
31 Ağustos 2017
Konular
1
Mesajlar
9
Tepkime puanı
3
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Evet sevgili delta servis çalışanları herşeye yetiştirecek bir otomatik cevabınız var fakat mevzu problem çözmek oldumu hiçbirinizi göremiyoruz ne klavye başında nede telefon başında... telefonum 3. kez ekranı değiştirilmesi için sizde aynı kusurdan 3. kez servise gitmiş cihaz için bir yaptırım yapabiliryor muydum ?
 

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
Merhaba

Delta servis garantisindeki Mi6 cihazımı ghost screen problemi nedeni ile servise gönderdim ve 435285 form numarası ile girişi yapıldı (15 ocak 2019)

Daha sonra 24 ocakta sadece ekran değişimi yapılarak tarafıma kargolandı ve 25inde teslim aldığım cihazı açınca ne göreyim, taktıkları ekran dış çerçeveye göre hem sol tarafa kayık duruyor (en baştaki kısımda L harfi düşünün dik çizgi yok sadece _ olarak gözükecek şekilde....) hemde ekranın ortaalt kısmında 2cm lik bir bölümde dokunmatik hiç çalışmamakta.
Buradan anlıyoruzki kürdün çalıp çingenin oynadığı bir servis ile karşı karşıyayız. o kadar insan çalışıyor telefon teslim edilmeden bir test menüsüne girip ekran olmuşmu diye kontrol edilmezmi yada sizin kalite kontrol diye bir biriminiz yokmu? Merek etmeyin delta serviste öyle bir birim varsa bile kontrol etme yeteneğine sahip deiller.

12gün bekleyişten sonra bir sinir harbi yaşamadım değil tabi.Neyse ekrandaki arızayı farkedince ertesi gün telefonumu tekrar tamir edilmek üzere delta servise bıraktım. Ve 437532 servis numarası ile kaydı açıldı. (26 ocak 2019)
ilerleyen günlerde delta servis tarafından aranıp mi hesabımın şifresini sordular, sadece ekran değişimi için bunun gerekli olmadığını zaten daha önceki ekranı hatalıda olsa değiştiren kişinin bu bilgiyi sormadığını bu sefer neden gerek duyulduğunu sorunca boardundada arıza var sadece ekran değiştirmiycez diye yanıtladı. mi hesabımın numarasını ve şifremi verdim.

13 şubat tarihinde arayıp telefonmun tamir edildiğini ve izmir/çankayadaki vmy telekomdan gelip teslim alabileceğimi söylediler (manisadan kalkıp gidiyorum) ve 14şubat tarihinde telefonumu teslim almaya gittiğimde bu sefer telefonun yazılım olarak sıfırlanarak (bir nevi fabrika reset çekmişler makinaya) fakat yeni takılan ekranın geçen sefer olduğu gibi bu seferde sol tarafa kayık durduğunu (en başta verdiğim L harfi örneği geçerlidir.) fark ettim. Oradaki teslim eden çocuğa gösterdim bi tanesi ık bık etti dğerine verdi baktılar evet abi bu ekranda hata var dedi bi kayboldu arkaya gitti geldi bana test menüsü olduğu için öyle gözüktüğünün normal ekranda olmadığını söyledi. ben o sinirle hafif gülerek ekrandaki hatanın yazılımla ilgili değil donanımsal olduğunu detaylı bir şekilde izah ettim ver telefonu teslim almayacağımı belittim. Akabınde delta müşteri hizm. ile 2 kere görüştük telefondaki bayan arkadaş hakkını helal etsin olayın siniriyle kendisiyle kaba konuşmuş olabilirm.

Aynı şikayetten dolayı uzun bir süredir telefonum yok ve bunlar 2 farklı servis numarası ile yaşandığı için yasal bir yaptırımda uygulanamıyor. Delta serviste yetkili bir kişiye inatla çalışma uğraşlartım sonunuda birisi aradı ve onunlada görüştük kaba tabirle oda gazımızı aldı yada almaya çalıştı çünkü bu gaz o telefgon olana kadar alıncak cinsten değil.

Özetle olay havada kaldı süreç neyi getirir neyi götürür bilmiyorum derdim telefonu iade etmek değil kullandığım cihazdan menunum ama beceremiycekseniz tamir etmeyi, iade raporu yazın bari gidip çalışan başka bir telefon alayım kendime. İkame telefon istediğim zaman telefonun servise girdikten sonra 10gün geçmeden veremediklerini söylüyorlar fakat benim telefonum 24 ocaktan beri sizde eyyyy delta servis.

Velhasıl DELTA Servis dediğimiz yer 3-5 tane beceresiksiz personelin çalıştığı, bir telefonun ekranını doğru düzgün değiştirip çalışıp çalışmadığını kontrol etmekten aciz, müşteriye teslim edemeyen bir firma.

En çok merak ettiğim husus bir telefon ekranı takamayan adamları nasıl ve ne sebeple böyle bir firmada teknik servis personeli diye çalıştırıp para verdikleri. Sonuç olarak bu ekran değişiminin nakit ödemesi yapıldığı zaman mübalağasız 30dk içerisinde değiştirip düzgün ve çalışır şekilde teslim edebilen teknik personeller var.

Ayrıca ben telefonumun kasasının sürekli açılıp kapanmasındanda rahatrsızım. Sonuç olarak bunlar her aç kapa yapıldığında kasa ile kapak kenarlarında ufakta olsa bir tırnak izi kalmakta ve sıfır cihaz kullanıcısı için sinir bozmaktadır.

EDİT: @Delta Servis @Delta Servis 1 @Delta Servis 2 @Delta Servis 3

Merhabalar Onur bey,

Cihazınız ile ilgili yapılan görüşmeler neticesinde detaylı olarak incelenmesi adına tekrar servise istenmiş ve 18.02.2019 tarihinde sizin tarafınızdan servisimize ulaştırılmıştır. Şuanda incelenme aşamasında olup en kısa süre içerisinde konu hakkında tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 

Onur1912

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi6 Seramik
Yaş
37
Konum
Izmir
Katılım
31 Ağustos 2017
Konular
1
Mesajlar
9
Tepkime puanı
3
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Merhabalar Onur bey,

Cihazınız ile ilgili yapılan görüşmeler neticesinde detaylı olarak incelenmesi adına tekrar servise istenmiş ve 18.02.2019 tarihinde sizin tarafınızdan servisimize ulaştırılmıştır. Şuanda incelenme aşamasında olup en kısa süre içerisinde konu hakkında tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis

Tekrar dan marhabalar Delta Servis Delta Servis 1 Delta Servis 2 Delta Servis 3 öncelikle şunu belirtmeliyim benim telefonu size teslim tarihin 18şubat değildir (sizin yetkilendirdiğiniz bölge servisinize 15şubatta teslim ettim elimde teslim tutanagıda mevcut). yani sizin bölge servisinin elini ağır tutması bana dert olarak yansıyor.
telefonunu ilk başta size göndereli artık kaç gün oldu ben saymayı bıraktım artık. ama sürekli tamir ettik diye geri gönderdiğiniz telefonu ben elime alıp siz arıyıp bu olmamış adam akıllı tamir edin demekten usandım. Artık tamir de etmeyin lütfen o cihazın sıfırını bana verin çünkü tamir edemiyorsunuz.
Ayrıca telefon sizin elinize geçeli 5 gün olmuş 5gündür bir telefon ekranı değiştirilip kontrolleri tamamlanamıyorsa müşteri memnuniyetinden bahsetmeyiniz. (vaka öncelikli bir vaka olarak ele alınıp en ön sıradan işşlem görmesi gerekmektedir çünkü telefonun size ilk geliş tarihi ocak aynının ortalarına tekabul etmektedir.
Esra hanımda telefonla aradı derdimizi sordu ben size geri dönüş yapıcam dedi ama geri arıyanda yok soranda yok. Telefonumun son durumu nedir?
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Merhaba Onur Bey,
Onarım işlemleriniz tamamlanarak cihazınız tarafınza gönderilmiştir.
Cihaz arızalarının giderilmediğini düşündüğünüz durumlarda, talep veya şikayetlerinizin değerlendirilmesi için incelenmek üzere tekrar servisimize göndermeniz gerekmektedir.
 

Onur1912

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi6 Seramik
Yaş
37
Konum
Izmir
Katılım
31 Ağustos 2017
Konular
1
Mesajlar
9
Tepkime puanı
3
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Merhaba Onur Bey,
Onarım işlemleriniz tamamlanarak cihazınız tarafınza gönderilmiştir.
Cihaz arızalarının giderilmediğini düşündüğünüz durumlarda, talep veya şikayetlerinizin değerlendirilmesi için incelenmek üzere tekrar servisimize göndermeniz gerekmektedir.

Hala dalga geçer gibi cevaplar vermekten utanmıyorsunuzda. Yüzsüzlüğün bu kadarına pesss.
Müşteri ve müşterinin memnuniyeti ile o kadar yüzeysel ilgileniyorsunuz ki; söylediğininz lafın, ilgilendiğiniz vakanın önünün ardını araştırmadan ne olduğunu dahi anlamadan cevap veriyorsunuz.
Sizin onarımı yapılıp tarafınıza gönderildi dediginiz muhtemelen 437532 form numaralı işlem olması gerekiyor. Ben zaten o yapılan işlemde arızalarının giderilmediğini düşündüğüm için telefonu servisten teslim dahi almadan geri verdim. Bunu daha öncede yazdım burada. !!!
Sizin de kendi sisteminizden rahatça görebildiğiniz üzre ama siz zahmet edip bakmayın ben yazayım onuda yeni form numarası 441693 oldu.

Eğer ki siz doğru iseniz tarafıma gönderilen telefonun kargo takip kodu nedir?

Eğer benim dediğim gibi yüzeysel/kalıp yanıt/sistemdeki yapay zeka botların dahi verdiği cevapları vermekten öteye geçemiycekseniz laf salatası yapmayın gerçekten çözüm odaklı sorunu ortadan kaldıracak bir yetkilinizden (şirket içi) destek alın sorun doğruyu öğrenip öyle yazın.

Delta Servis Delta Servis 1 Delta Servis 2 Delta Servis 3
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.596
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.118
Puanları
438
Onur1912 son mesajınız uygunsuz dil nedeniyle kaldırılmıştır. Eleştiri yaparken eleştirinizin dozunu ayarlamanız, tüm mesajlarınızda kullandığınız kelimelere dikkat etmeniz ve forumumuzda bulunduğunuz sürece Forum Kurallarımız 'a uymanız gerekmektedir. Lütfen tekrar etmeyiniz.
 

Onur1912

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi6 Seramik
Yaş
37
Konum
Izmir
Katılım
31 Ağustos 2017
Konular
1
Mesajlar
9
Tepkime puanı
3
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Esra hanım ile defalarca kez konuştuk aynı zamanda Aslıhan hanım ile mail trafiği içerisindeyim ikisi ilede defalarca kez telefonun kargolanması gereken adres hakkında teyitleşip gönderim yapıldıktan sonra tarafıma kargo takip nosunun bildirilmesini defalarca ama defalarca kez rica etmeme rağman ne teyit edilen adrese bir kargo gönderimi nede takip nosuna ulaşabildim. Telefonun izmirdeki servise gönderildiğini iddaa eden birisiyle görüştük ama detayları oda bilmiyormuş. İzmir servisi dedikleri yerde telefona zaten bakan kimse yok. Artık mailede telefonada zahmet edip bakan (cevap veren) birileride kalmadı.
DELTA SERVİS PİŞMANLIKTIR.

Sayın admine bir sorum var amacım 2li polemiğe girmek kesinlikle değil ne yazacağımı bulamadım @cantara
Müşteri ile telefonda 15dakika konuşup aynı zamanda başka bir görevli ile mailleşip ayrı ayrı kişilerden X adresine gönderilmesi ve çıkış yapıldıktan sonra tarafıma kargo takip no gönderilmesi konusunda mutabık olunuyor fakat iş kargolama ve takip noyu göndermeye gelince hiç konuşulmamış gibi X adresine değilde izmir bölge servisine kargolanıyor ve bu konu hakkında tarafıma bilgi verilmiyor sanki hiç konuşulmamış gibi.
Ayrıca telefon 2.kez yapılamayıp servise geri gönderdiğimde yetkili arkadaş ile teleofnda görüşüp arızanın tam olarak ne olduğunu tarif etmiştim ve kendisi telefonun çıkışını yapmadan son kontrolu kendisinin yaptığını ve bahsettiğim arızayı kendisinin bizzat gördüğünü ve şu anda telefonda öyle bir sorun olmadığını 2 yada 3 kere doğruladı. telefonu almaya gittim ne göreyim mevzubahis arıza olduğu gibi duruyor. Allahtan yanlışlık yapıp servise göndermişler yoksa arızanın yapılmadığınıda kabul etmeyip kullanıcı hatasından üzerime yıkacaklardı tamir edemedikleri telefonu.
Burada müşteriyi salak yerine koymak / müşteriye yalan söylemek yada forum kurallarına uygun olması için hangi kelimeler dizesi ile tanımlamam gerekir çünkü yalancıya bizde yalancı derler forum kurallarına göre ne demem lazım bilemiyorum....
Forum kurallarına uygun olduğunu düşünüyorum bu yazdıklarımın.

Merdivenaltı tamirciden daha beterdirler ziraa merdiven altında tamirat yapan arkadaşların el becerileri yüksek tamiratı sorunsuz yapabiliyorlar. Bunlarda o kadar el becerside yok sırf boş laf yapsınlar....
(Bu cümlede küfür ve hakerete girmeden yaşadıklarım doğrultusunda 3.kere telefon ekranını düzgün takamayan teknisyenlere dir ki beceriksizlikte rekora koşmaktadırlar...)
 
Son düzenleme:

Onur1912

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi6 Seramik
Yaş
37
Konum
Izmir
Katılım
31 Ağustos 2017
Konular
1
Mesajlar
9
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Dün delta servis izmir bölge servisindeki arkadaşlarında görüp ekrandaki hatayı kabul ettiği ve ekranın fotograflarını kendi içlerindeki bir whatsapp grubuna gönderdiği. Aynı zamanda o anda serviste bulunan farklı bir mi6 cihazın ekranı ile yan yana görüntüsünün çakilip aynı whatsapp grubuna gönderildiği böylece ekrandaki hatanın varlığı her iki delta servis (izmir istanbul) çalışanı tarafındanda kabul edilmesine rağmen
sabah yapılan görüşmemiz sonrasında ekrandaki hatanın hata olarak kabul edilemeyeceği bir buçuk yıldır üretilmeyen bir telefon olduğu ve kullanılan/takılan ekranın versiyon farkları sebebi ile sol tarafa kayma yaptığı fakat kullanıma engel teşkil etmeiği(kendilerine göre) bu yüzden değişim/iade vb. bir karar veremeyeceklerini tarafıma ilettiler.
Bende tabi giderilemeyen ekran sıkıntısı ve mağduriyetimden ötürü ağzıma geleni saydım sövdüm. Bundan sonrasında hakem heyeti migros ithalatçı arasında deli dana gibi döneceğiz hakkımızı alana kadar.
 
Üst Alt