- Adım
- Onur
- Cihazım
- Mi6 Seramik
- Yaş
- 37
- Konum
- Izmir
- Katılım
- 31 Ağustos 2017
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 9
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 3
- Form numarası
- 437532 ve 435285
Merhaba
Delta servis garantisindeki Mi6 cihazımı ghost screen problemi nedeni ile servise gönderdim ve 435285 form numarası ile girişi yapıldı (15 ocak 2019)
Daha sonra 24 ocakta sadece ekran değişimi yapılarak tarafıma kargolandı ve 25inde teslim aldığım cihazı açınca ne göreyim, taktıkları ekran dış çerçeveye göre hem sol tarafa kayık duruyor (en baştaki kısımda L harfi düşünün dik çizgi yok sadece _ olarak gözükecek şekilde....) hemde ekranın ortaalt kısmında 2cm lik bir bölümde dokunmatik hiç çalışmamakta.
Buradan anlıyoruzki kürdün çalıp çingenin oynadığı bir servis ile karşı karşıyayız. o kadar insan çalışıyor telefon teslim edilmeden bir test menüsüne girip ekran olmuşmu diye kontrol edilmezmi yada sizin kalite kontrol diye bir biriminiz yokmu? Merek etmeyin delta serviste öyle bir birim varsa bile kontrol etme yeteneğine sahip deiller.
12gün bekleyişten sonra bir sinir harbi yaşamadım değil tabi.Neyse ekrandaki arızayı farkedince ertesi gün telefonumu tekrar tamir edilmek üzere delta servise bıraktım. Ve 437532 servis numarası ile kaydı açıldı. (26 ocak 2019)
ilerleyen günlerde delta servis tarafından aranıp mi hesabımın şifresini sordular, sadece ekran değişimi için bunun gerekli olmadığını zaten daha önceki ekranı hatalıda olsa değiştiren kişinin bu bilgiyi sormadığını bu sefer neden gerek duyulduğunu sorunca boardundada arıza var sadece ekran değiştirmiycez diye yanıtladı. mi hesabımın numarasını ve şifremi verdim.
13 şubat tarihinde arayıp telefonmun tamir edildiğini ve izmir/çankayadaki vmy telekomdan gelip teslim alabileceğimi söylediler (manisadan kalkıp gidiyorum) ve 14şubat tarihinde telefonumu teslim almaya gittiğimde bu sefer telefonun yazılım olarak sıfırlanarak (bir nevi fabrika reset çekmişler makinaya) fakat yeni takılan ekranın geçen sefer olduğu gibi bu seferde sol tarafa kayık durduğunu (en başta verdiğim L harfi örneği geçerlidir.) fark ettim. Oradaki teslim eden çocuğa gösterdim bi tanesi ık bık etti dğerine verdi baktılar evet abi bu ekranda hata var dedi bi kayboldu arkaya gitti geldi bana test menüsü olduğu için öyle gözüktüğünün normal ekranda olmadığını söyledi. ben o sinirle hafif gülerek ekrandaki hatanın yazılımla ilgili değil donanımsal olduğunu detaylı bir şekilde izah ettim ver telefonu teslim almayacağımı belittim. Akabınde delta müşteri hizm. ile 2 kere görüştük telefondaki bayan arkadaş hakkını helal etsin olayın siniriyle kendisiyle kaba konuşmuş olabilirm.
Aynı şikayetten dolayı uzun bir süredir telefonum yok ve bunlar 2 farklı servis numarası ile yaşandığı için yasal bir yaptırımda uygulanamıyor. Delta serviste yetkili bir kişiye inatla çalışma uğraşlartım sonunuda birisi aradı ve onunlada görüştük kaba tabirle oda gazımızı aldı yada almaya çalıştı çünkü bu gaz o telefgon olana kadar alıncak cinsten değil.
Özetle olay havada kaldı süreç neyi getirir neyi götürür bilmiyorum derdim telefonu iade etmek değil kullandığım cihazdan menunum ama beceremiycekseniz tamir etmeyi, iade raporu yazın bari gidip çalışan başka bir telefon alayım kendime. İkame telefon istediğim zaman telefonun servise girdikten sonra 10gün geçmeden veremediklerini söylüyorlar fakat benim telefonum 24 ocaktan beri sizde eyyyy delta servis.
Velhasıl DELTA Servis dediğimiz yer 3-5 tane beceresiksiz personelin çalıştığı, bir telefonun ekranını doğru düzgün değiştirip çalışıp çalışmadığını kontrol etmekten aciz, müşteriye teslim edemeyen bir firma.
En çok merak ettiğim husus bir telefon ekranı takamayan adamları nasıl ve ne sebeple böyle bir firmada teknik servis personeli diye çalıştırıp para verdikleri. Sonuç olarak bu ekran değişiminin nakit ödemesi yapıldığı zaman mübalağasız 30dk içerisinde değiştirip düzgün ve çalışır şekilde teslim edebilen teknik personeller var.
Ayrıca ben telefonumun kasasının sürekli açılıp kapanmasındanda rahatrsızım. Sonuç olarak bunlar her aç kapa yapıldığında kasa ile kapak kenarlarında ufakta olsa bir tırnak izi kalmakta ve sıfır cihaz kullanıcısı için sinir bozmaktadır.
EDİT: @Delta Servis @Delta Servis 1 @Delta Servis 2 @Delta Servis 3
Delta servis garantisindeki Mi6 cihazımı ghost screen problemi nedeni ile servise gönderdim ve 435285 form numarası ile girişi yapıldı (15 ocak 2019)
Daha sonra 24 ocakta sadece ekran değişimi yapılarak tarafıma kargolandı ve 25inde teslim aldığım cihazı açınca ne göreyim, taktıkları ekran dış çerçeveye göre hem sol tarafa kayık duruyor (en baştaki kısımda L harfi düşünün dik çizgi yok sadece _ olarak gözükecek şekilde....) hemde ekranın ortaalt kısmında 2cm lik bir bölümde dokunmatik hiç çalışmamakta.
Buradan anlıyoruzki kürdün çalıp çingenin oynadığı bir servis ile karşı karşıyayız. o kadar insan çalışıyor telefon teslim edilmeden bir test menüsüne girip ekran olmuşmu diye kontrol edilmezmi yada sizin kalite kontrol diye bir biriminiz yokmu? Merek etmeyin delta serviste öyle bir birim varsa bile kontrol etme yeteneğine sahip deiller.
12gün bekleyişten sonra bir sinir harbi yaşamadım değil tabi.Neyse ekrandaki arızayı farkedince ertesi gün telefonumu tekrar tamir edilmek üzere delta servise bıraktım. Ve 437532 servis numarası ile kaydı açıldı. (26 ocak 2019)
ilerleyen günlerde delta servis tarafından aranıp mi hesabımın şifresini sordular, sadece ekran değişimi için bunun gerekli olmadığını zaten daha önceki ekranı hatalıda olsa değiştiren kişinin bu bilgiyi sormadığını bu sefer neden gerek duyulduğunu sorunca boardundada arıza var sadece ekran değiştirmiycez diye yanıtladı. mi hesabımın numarasını ve şifremi verdim.
13 şubat tarihinde arayıp telefonmun tamir edildiğini ve izmir/çankayadaki vmy telekomdan gelip teslim alabileceğimi söylediler (manisadan kalkıp gidiyorum) ve 14şubat tarihinde telefonumu teslim almaya gittiğimde bu sefer telefonun yazılım olarak sıfırlanarak (bir nevi fabrika reset çekmişler makinaya) fakat yeni takılan ekranın geçen sefer olduğu gibi bu seferde sol tarafa kayık durduğunu (en başta verdiğim L harfi örneği geçerlidir.) fark ettim. Oradaki teslim eden çocuğa gösterdim bi tanesi ık bık etti dğerine verdi baktılar evet abi bu ekranda hata var dedi bi kayboldu arkaya gitti geldi bana test menüsü olduğu için öyle gözüktüğünün normal ekranda olmadığını söyledi. ben o sinirle hafif gülerek ekrandaki hatanın yazılımla ilgili değil donanımsal olduğunu detaylı bir şekilde izah ettim ver telefonu teslim almayacağımı belittim. Akabınde delta müşteri hizm. ile 2 kere görüştük telefondaki bayan arkadaş hakkını helal etsin olayın siniriyle kendisiyle kaba konuşmuş olabilirm.
Aynı şikayetten dolayı uzun bir süredir telefonum yok ve bunlar 2 farklı servis numarası ile yaşandığı için yasal bir yaptırımda uygulanamıyor. Delta serviste yetkili bir kişiye inatla çalışma uğraşlartım sonunuda birisi aradı ve onunlada görüştük kaba tabirle oda gazımızı aldı yada almaya çalıştı çünkü bu gaz o telefgon olana kadar alıncak cinsten değil.
Özetle olay havada kaldı süreç neyi getirir neyi götürür bilmiyorum derdim telefonu iade etmek değil kullandığım cihazdan menunum ama beceremiycekseniz tamir etmeyi, iade raporu yazın bari gidip çalışan başka bir telefon alayım kendime. İkame telefon istediğim zaman telefonun servise girdikten sonra 10gün geçmeden veremediklerini söylüyorlar fakat benim telefonum 24 ocaktan beri sizde eyyyy delta servis.
Velhasıl DELTA Servis dediğimiz yer 3-5 tane beceresiksiz personelin çalıştığı, bir telefonun ekranını doğru düzgün değiştirip çalışıp çalışmadığını kontrol etmekten aciz, müşteriye teslim edemeyen bir firma.
En çok merak ettiğim husus bir telefon ekranı takamayan adamları nasıl ve ne sebeple böyle bir firmada teknik servis personeli diye çalıştırıp para verdikleri. Sonuç olarak bu ekran değişiminin nakit ödemesi yapıldığı zaman mübalağasız 30dk içerisinde değiştirip düzgün ve çalışır şekilde teslim edebilen teknik personeller var.
Ayrıca ben telefonumun kasasının sürekli açılıp kapanmasındanda rahatrsızım. Sonuç olarak bunlar her aç kapa yapıldığında kasa ile kapak kenarlarında ufakta olsa bir tırnak izi kalmakta ve sıfır cihaz kullanıcısı için sinir bozmaktadır.
EDİT: @Delta Servis @Delta Servis 1 @Delta Servis 2 @Delta Servis 3
Son düzenleme: