- Adım
- Ertan Balcı
- Cihazım
- Mi 6
- Yaş
- 40
- Konum
- Konya
- Katılım
- 16 Eylül 2018
- Konular
- 3
- Mesajlar
- 17
- Tepkime puanı
- 5
- Puanları
- 3
Delta servise telefonumdaki sorundan dolayı telefonumu gönderdim , Telefonumun ses ve mikrofonu bazen çalışıyor bazen çalışmıyordu, açıp kapatınca düzeliyordu
Kasanın yamuk olduğunu ve kullanıcı hatasının olduğunu söylediler, Halbuki telefonumu hep ben kalın bir kılıf ile kullandım yamukluk falan da yoktu kasasında.
Mng kargo ile gönderdiğimde ürünü adres yetersizliğinden kabul etmeyip geri gönderdiler, bende tekrar Yurtiçi kargo ile tekrar gönderdim , kısaca telefonu Delta servis teslim alana kadar telefon 3000 km yol yaptı. İlk teslimde de foruma kasada soyulmalar olduğunu yazmışlar , darbe ile ilgili bir ifade yok.
Çözüm de şu: 600 TL ye önce kasayı değiştirecekler, ondan sonra garanti kapsamında tamirini yapacaklar ,
Telefon ilede beni değilde ikinci numara olarak verdiğim numaradan eşimi aradılar
hiç bir şekilde teknik servisteki kişilere ulaşamadım, eşime gelen numarayı defalarca aradım müşteri hizmetlerini defalarca aradım, siteden mail attım bana hiç bir şekilde dönüşte yapılmadı
Şimdi ben bu 600 TL yi ödediğimde benim telefonumun sorunu çözülecek mi ? Kaldı ki benim telefonumun sorunu kasasının yamuk olması değil , ayrıca zaten yamuk da değildi ben gönderdiğimde , diyelim yolda başına bir şey geldi yamuldu, o şekilde kalsın ben kasa değiştirmek istemiyorum, benim telefonumun onarılması neden yapılmıyor
Arızası hakkında bana neden bilgi verilmiyor?
Beni arayıp desin servis telefonununuzun sorunu bu arızası şu , kasası da yamuk , kasasının 600 liraya yaparsak garanti kapsamında şu işlemi yapıp çalışır duruma getireceğiz
yok siz kasayı yaptırmazsanız şu ücrete tamirini yaparız demesi lazım değil mi servisin ? benmi yanlışım onlar mı ? anlayamadım.
Telefon garanti kapsamından çıksın diye mi kasa yamuk deniyor yoksa, garanti kapsamına alınmak için mi kasaya 600 lira isteniyor
benim iyiliğime mi aleyhime mi olay anlamadım
Ben telefonumu kasası yamuk diye servise göndermedim, ben arızasını belirttim arıza formunda
Yetkililerin cevap vermesini bekliyorum...
Kasanın yamuk olduğunu ve kullanıcı hatasının olduğunu söylediler, Halbuki telefonumu hep ben kalın bir kılıf ile kullandım yamukluk falan da yoktu kasasında.
Mng kargo ile gönderdiğimde ürünü adres yetersizliğinden kabul etmeyip geri gönderdiler, bende tekrar Yurtiçi kargo ile tekrar gönderdim , kısaca telefonu Delta servis teslim alana kadar telefon 3000 km yol yaptı. İlk teslimde de foruma kasada soyulmalar olduğunu yazmışlar , darbe ile ilgili bir ifade yok.
Çözüm de şu: 600 TL ye önce kasayı değiştirecekler, ondan sonra garanti kapsamında tamirini yapacaklar ,
Telefon ilede beni değilde ikinci numara olarak verdiğim numaradan eşimi aradılar
hiç bir şekilde teknik servisteki kişilere ulaşamadım, eşime gelen numarayı defalarca aradım müşteri hizmetlerini defalarca aradım, siteden mail attım bana hiç bir şekilde dönüşte yapılmadı
Şimdi ben bu 600 TL yi ödediğimde benim telefonumun sorunu çözülecek mi ? Kaldı ki benim telefonumun sorunu kasasının yamuk olması değil , ayrıca zaten yamuk da değildi ben gönderdiğimde , diyelim yolda başına bir şey geldi yamuldu, o şekilde kalsın ben kasa değiştirmek istemiyorum, benim telefonumun onarılması neden yapılmıyor
Arızası hakkında bana neden bilgi verilmiyor?
Beni arayıp desin servis telefonununuzun sorunu bu arızası şu , kasası da yamuk , kasasının 600 liraya yaparsak garanti kapsamında şu işlemi yapıp çalışır duruma getireceğiz
yok siz kasayı yaptırmazsanız şu ücrete tamirini yaparız demesi lazım değil mi servisin ? benmi yanlışım onlar mı ? anlayamadım.
Telefon garanti kapsamından çıksın diye mi kasa yamuk deniyor yoksa, garanti kapsamına alınmak için mi kasaya 600 lira isteniyor
benim iyiliğime mi aleyhime mi olay anlamadım
Ben telefonumu kasası yamuk diye servise göndermedim, ben arızasını belirttim arıza formunda
Yetkililerin cevap vermesini bekliyorum...
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Son düzenleme: