Çözüldü Delta Servis Mi 6 Mikrofon ve Hoparlör arızası

ertan7

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ertan Balcı
Cihazım
Mi 6
Yaş
39
Konum
Konya
Katılım
16 Eylül 2018
Konular
3
Mesajlar
17
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Delta servise telefonumdaki sorundan dolayı telefonumu gönderdim , Telefonumun ses ve mikrofonu bazen çalışıyor bazen çalışmıyordu, açıp kapatınca düzeliyordu
Kasanın yamuk olduğunu ve kullanıcı hatasının olduğunu söylediler, Halbuki telefonumu hep ben kalın bir kılıf ile kullandım yamukluk falan da yoktu kasasında.
Mng kargo ile gönderdiğimde ürünü adres yetersizliğinden kabul etmeyip geri gönderdiler, bende tekrar Yurtiçi kargo ile tekrar gönderdim , kısaca telefonu Delta servis teslim alana kadar telefon 3000 km yol yaptı. İlk teslimde de foruma kasada soyulmalar olduğunu yazmışlar , darbe ile ilgili bir ifade yok.

Çözüm de şu: 600 TL ye önce kasayı değiştirecekler, ondan sonra garanti kapsamında tamirini yapacaklar ,
Telefon ilede beni değilde ikinci numara olarak verdiğim numaradan eşimi aradılar
hiç bir şekilde teknik servisteki kişilere ulaşamadım, eşime gelen numarayı defalarca aradım müşteri hizmetlerini defalarca aradım, siteden mail attım bana hiç bir şekilde dönüşte yapılmadı

Şimdi ben bu 600 TL yi ödediğimde benim telefonumun sorunu çözülecek mi ? Kaldı ki benim telefonumun sorunu kasasının yamuk olması değil , ayrıca zaten yamuk da değildi ben gönderdiğimde , diyelim yolda başına bir şey geldi yamuldu, o şekilde kalsın ben kasa değiştirmek istemiyorum, benim telefonumun onarılması neden yapılmıyor
Arızası hakkında bana neden bilgi verilmiyor?

Beni arayıp desin servis telefonununuzun sorunu bu arızası şu , kasası da yamuk , kasasının 600 liraya yaparsak garanti kapsamında şu işlemi yapıp çalışır duruma getireceğiz
yok siz kasayı yaptırmazsanız şu ücrete tamirini yaparız demesi lazım değil mi servisin ? benmi yanlışım onlar mı ? anlayamadım.

Telefon garanti kapsamından çıksın diye mi kasa yamuk deniyor yoksa, garanti kapsamına alınmak için mi kasaya 600 lira isteniyor
benim iyiliğime mi aleyhime mi olay anlamadım

Ben telefonumu kasası yamuk diye servise göndermedim, ben arızasını belirttim arıza formunda

Yetkililerin cevap vermesini bekliyorum...






Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
 
Son düzenleme:

ertan7

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ertan Balcı
Cihazım
Mi 6
Yaş
39
Konum
Konya
Katılım
16 Eylül 2018
Konular
3
Mesajlar
17
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Teşekkür ederim :)
 

ertan7

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ertan Balcı
Cihazım
Mi 6
Yaş
39
Konum
Konya
Katılım
16 Eylül 2018
Konular
3
Mesajlar
17
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Ben size tesekkur etmedim , siz once benim magduriyetimi giderin ondan sonra elbette size de tesekkur ederim

Beni aramanizi defalarca istedim yine de aramadiniz , musteri hizmetleri ile gorustum en son , cihazimin arizasi nedir diyorum kasa yamuk diyor :) kasa yamuk diye cihaza bakmamissiniz , once o degisecekmis ondan sonra bakilacakmis nedense bunu anlayamadim , kasasi yamuk olunca estetigi mi bozuk oluyor ?
Simdi sunu anlamiyorum kasasini yenileyince garanti kapsaminda tamir yapacagiz diyorsunuz bu nasil oluyor bana hic mantikli gelmedi ?
Benim bildigim cihazin arizasi su denir , kasasini da isterseniz su fiyata yapariz denir , zorla kasa degistirtmek nedir onu bir aciklayin bize
 
Son düzenleme:

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Ben size tesekkur etmedim , siz once benim magduriyetimi giderin ondan sonra elbette size de tesekkur ederim

Beni aramanizi defalarca istedim yine de aramadiniz , musteri hizmetleri ile gorustum en son , cihazimin arizasi nedir diyorum kasa yamuk diyor :) kasa yamuk diye cihaza bakmamissiniz , once o degisecekmis ondan sonra bakilacakmis nedense bunu anlayamadim , kasasi yamuk olunca estetigi mi bozuk oluyor ?
Simdi sunu anlamiyorum kasasini yenileyince garanti kapsaminda tamir yapacagiz diyorsunuz bu nasil oluyor bana hic mantikli gelmedi ?
Benim bildigim cihazin arizasi su denir , kasasini da isterseniz su fiyata yapariz denir , zorla kasa degistirtmek nedir onu bir aciklayin bize

Merhaba kasası yamuk bir cihaz açıldığında daha fazla zarar görebilir ve kasa kırılabilir. Bu şekilde bir onarım garanti şartlarına uygun değildir. Ayrıca kısmı onarım yapılamamasının sebebi, garanti kapsamındaki cihazların ekspertiz onayından geçmesi için, (detaylı bir şekilde incelemesi sürecinde) tüm arızalarının giderilmiş olması ve prosedüre uygun hale getirilmesi gerekmektedir.
 

ertan7

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ertan Balcı
Cihazım
Mi 6
Yaş
39
Konum
Konya
Katılım
16 Eylül 2018
Konular
3
Mesajlar
17
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Merhaba kasası yamuk bir cihaz açıldığında daha fazla zarar görebilir ve kasa kırılabilir. Bu şekilde bir onarım garanti şartlarına uygun değildir. Ayrıca kısmı onarım yapılamamasının sebebi, garanti kapsamındaki cihazların ekspertiz onayından geçmesi için, (detaylı bir şekilde incelemesi sürecinde) tüm arızalarının giderilmiş olması ve prosedüre uygun hale getirilmesi gerekmektedir.

Madem prosedüre bu kadar uyuyorsunuz , prosedürü uygulama zamanı Sayın Delta Servis yetkilileri
Cihazımı gönderdim 20 iş günü yasal süresi doldu , bende sizden sıfır cihaz ile değişim talep ettim,
Peki siz ne yaptınız ? Cihazın sadece kasasını değiştirdiniz arızasını gidermeden geri gönderiyorsunuz sırf talep ettim diye ( sanırım gıcık oldunuz )
Prosedür diyorsunuz madem neden cihazı tüm arızaları gidermeden çıkışa hazır hale getirdiniz , hani parça bekliyordunuz ?

Birincisi ya cihazımı sıfırı ile değiştireceksiniz
ikincisi yada tamir edeceksiniz , Siz söylediğinizi yapın önce.
Ayıp bir şey bu müşteriyi kazıklamaya çalışmak nedir anlamadım ? arızası giderilmiyor cihazımın birde 600 TL para isteniyor
Hakkımı helal etmiyorum her kim ise bu ayıbı yapana.
Ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak yasal hakkımı talep ettim sizden. Yasa da 20 iş gününde tamir edemiyorsan cihazı değiştireceksin diyor.
Ben kaldı ki ücret ödeyip tamir olmasına bile razı olmuşum siz onu bile yapmıyorsunuz. Birde tamir etmediğiniz cihaza para istiyorsunuz
Tebrikler

Sizi Allah'a havale ediyorum başka da bir şey demiyorum

Delta Servis
Delta Servis 1
Delta Servis 2
 
Son düzenleme:

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Madem prosedüre bu kadar uyuyorsunuz , prosedürü uygulama zamanı Sayın Delta Servis yetkilileri
Cihazımı gönderdim 20 iş günü yasal süresi doldu , bende sizden sıfır cihaz ile değişim talep ettim,
Peki siz ne yaptınız ? Cihazın sadece kasasını değiştirdiniz arızasını gidermeden geri gönderiyorsunuz sırf talep ettim diye ( sanırım gıcık oldunuz )
Prosedür diyorsunuz madem neden cihazı tüm arızaları gidermeden çıkışa hazır hale getirdiniz , hani parça bekliyordunuz ?

Birincisi ya cihazımı sıfırı ile değiştireceksiniz
ikincisi yada tamir edeceksiniz , Siz söylediğinizi yapın önce.
Ayıp bir şey bu müşteriyi kazıklamaya çalışmak nedir anlamadım ? arızası giderilmiyor cihazımın birde 600 TL para isteniyor
Hakkımı helal etmiyorum her kim ise bu ayıbı yapana.
Ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak yasal hakkımı talep ettim sizden. Yasa da 20 iş gününde tamir edemiyorsan cihazı değiştireceksin diyor.
Ben kaldı ki ücret ödeyip tamir olmasına bile razı olmuşum siz onu bile yapmıyorsunuz. Birde tamir etmediğiniz cihaza para istiyorsunuz
Tebrikler

Sizi Allah'a havale ediyorum başka da bir şey demiyorum

Delta Servis
Delta Servis 1
Delta Servis 2
Cihazınızın hem kasası hemde ses entegresi değiştirilmiştir. Kullanıcı kaynaklı cihaz arızalarında değişim söz konusu değildir. Cihazınız ile ilgili arızaların devam ettiğini düşünüyorsanız incelenmesi için tekrar servise gönderebilirsiniz.
 

ertan7

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ertan Balcı
Cihazım
Mi 6
Yaş
39
Konum
Konya
Katılım
16 Eylül 2018
Konular
3
Mesajlar
17
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Cihazınızın hem kasası hemde ses entegresi değiştirilmiştir. Kullanıcı kaynaklı cihaz arızalarında değişim söz konusu değildir. Cihazınız ile ilgili arızaların devam ettiğini düşünüyorsanız incelenmesi için tekrar servise gönderebilirsiniz.

Kargo geldiğinde kontrol ederim, arıza devam ediyorsa teslim almam, ödeme yapmam. Önce tamir edin ondan sonra ücret talep edin
 

ertan7

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ertan Balcı
Cihazım
Mi 6
Yaş
39
Konum
Konya
Katılım
16 Eylül 2018
Konular
3
Mesajlar
17
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Kargo geldi, kontrol ettim, sim kart taktım şebekesi çekmedi, arama yapmaya çalıştım mobil ağ hatası verdi, 4.5 g den 3 g ye aldım, arama yaptı ses karşıya gitmedi. Daha önce böyle bir sorun yoktu , sadece mikrofon ve ses te sorun vardı, şuan şebeke düzgün çalışmıyor.
Kargoyu geri iade ettim.

Ben tamir için gönderdim başka yerleri bozuldu bu işten hiç bir şey anlamadım ben birde 600 TL istiyorsunuz

Delta Servis
Delta Servis 1
Delta Servis 2
 

damn2u

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sercan
Cihazım
R.Note 5 Pro
Konum
Muğla
Katılım
16 Aralık 2016
Konular
7
Mesajlar
221
Tepkime puanı
135
Puanları
58
Hahaha bu konulardan da iyi deneyim elde ediyoruz ha. Kasanızda vuruk vs şeyler varsa önce dışarda sıfır kasayla değiştirdin sonra garantiye yollarsınız. Hey gidi hey ne günlere kaldık. no~~
 
Üst Alt