Çözüldü Delta servis ekran sorunu

taylan08

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
taylan
Cihazım
Mİ5S 64
Meslek
öğrenci
Konum
bursa
Katılım
7 Ekim 2014
Konular
19
Mesajlar
336
Tepkime puanı
187
Puanları
58
Bunları gördükçe, insan telefon almaktan ve kullanmaktan soğuyor. O kadar para verip alınan hizmet... Gerçekten yazık...
cihazı hiç kapatmasalardı ? yeni ekranı koysaymışlar kutuya yollasalarmış daha iyi olurmuş.hiç tecrübem yok ama bunu görünce ben bile taksam daha iyisini yapardım diyebiliyorum.geçmiş olsun
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
35
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Arkadaslar cihazımı geri tuşu kendi kendine basıyor diye delta servise gönderdim ekran değişimi yaparak gönderdiler buda gelen cihaz ekran oturmamış ışık saçıyor maşallah menü ve geri tuşu nun ışıkları yok bildirim ışığının yarısı var yarısı yok rezillik yemin ederim bide 14 yıllık tecrübe yazmışlar yazık valla yazık.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Merhaba,

Cihazınızı en sağlıklı şekilde çözüme kavuşturmak için tarafımıza tekrar yollamanızı rica ederiz. Özel mesaj yoluyla telefonun imei numarasını gönderirseniz cihazınızı takip etmek isteriz.

Saygılar
Delta Servis
 

Ahmetburak

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmetburak
Cihazım
xiaomi mi6
Yaş
31
Konum
Sivas
Katılım
5 Ocak 2018
Konular
1
Mesajlar
35
Tepkime puanı
26
Puanları
18
Sağol gardaşım Allah razı olsun keşke dediğin gibi yasalardı en azından kasayı arka kapağı çizmeden yapardım.
cihazı hiç kapatmasalardı ? yeni ekranı koysaymışlar kutuya yollasalarmış daha iyi olurmuş.hiç tecrübem yok ama bunu görünce ben bile taksam daha iyisini yapardım diyebiliyorum.geçmiş olsun
 

exper26

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Sedat
Cihazım
Xiaomi note4
Yaş
45
Konum
Ankara
Katılım
28 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
58
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Arkadaş geçmiş olsun, Teknik servisten değil de sanayiden çıkmış gibi cihaz.
 

Ahmetburak

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmetburak
Cihazım
xiaomi mi6
Yaş
31
Konum
Sivas
Katılım
5 Ocak 2018
Konular
1
Mesajlar
35
Tepkime puanı
26
Puanları
18

Captainalp

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Alp
Cihazım
Mi note 3
Konum
Istanbul
Katılım
21 Ocak 2018
Konular
7
Mesajlar
445
Tepkime puanı
209
Puanları
58
Xiaomiden cidden bunaldim ya. Yeni gectim bu markaya mi note 3 alarak f/p markasi diye yok ekran yanmasi yok geri tus sorunu telefon soyulmasi isik sizmasi hepsinin forumda konusu var birdaha almam bu markayi artik bende sadece arkada isik sizmasi var oyle kurtardim kumar gibi marka cidden
 

Ahmetburak

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmetburak
Cihazım
xiaomi mi6
Yaş
31
Konum
Sivas
Katılım
5 Ocak 2018
Konular
1
Mesajlar
35
Tepkime puanı
26
Puanları
18
Xiaomiden cidden bunaldim ya. Yeni gectim bu markaya mi note 3 alarak f/p markasi diye yok ekran yanmasi yok geri tus sorunu telefon soyulmasi isik sizmasi hepsinin forumda konusu var birdaha almam bu markayi artik bende sadece arkada isik sizmasi var oyle kurtardim kumar gibi marka cidden
Aynen gardaşım general mobileyi geçti kronik arızalar da bundan önce GM kullanıyorum bıktım sorundan servisle uğraşmaktan bu ondan beter çıktı gerçekten.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.620
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.149
Puanları
438
Captainalp Ahmetburak

Forumumuzun ve MIUI Türkiye platformunun Xiaomi ile ilgili en geniş ve neredeyse tek Türkçe kaynak olduğunun, ülkemizde satılan hemen hemen her sorunlu Xiaomi cihazın bu forum üzerinde konusu olduğunun farkındasınız değil mi? Geçtiğimiz yıl içerisinde toplam satış adedi yüz binleri aşan bu cihazların karşılaştığı toplam sorun sayısına yine forum üzerinden ulaşabilirsiniz.

Kıyaslama yapabilmeniz adına cep telefonlarında geri dönüş oranının ortalama olarak %7 ila %8 arasında olduğunu, "kaliteli" olarak değerlendirilen pahalı markalarda bu oranın %4-%5 seviyesinde olduğunu ve hatta ismini zikrettiğiniz markanın geri dönüş oranının %10 üzerinde olduğu bilgisini verdikten sonra Xiaomi'lerdeki %2 civarında seyreden bu oranın ne derece başarılı olduğunu umarım anlayabilirsiniz.

Elbette ki sizin cihazınızda sorun oluşması üzüntü verici fakat sadece bir kaç cihazda bulunan münferit bir probleme kronik demek ve hatta bu durumu model dahi ayırt etmeksizin bütün markaya kronik sorunlu yaftasıyla yansıtmak ciddi anlamda haksızlık. Bizler diğerleri gibi hataları, yanlışları gizlemiyor tam aksine açık ve şeffaf, herkesin görebileceği şekilde çözüyoruz. Bu durumun farkında olan, algısının ve düşüncelerinin yönlendirilmesine izin vermeyen arkadaşlarımız neyse ki mevcutlar ve gerekli yerlerde gerekli uyarıları gerçekleştiriyorlar. Umarım durumu anlatabilmişimdir ve sizler de "iftira" olarak değerlendirilebilecek yorumlarınızı tekrar etmezsiniz.
 

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
36
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
Bu servise giden cihazlar niye buraya yazılınca düzgün bi şekilde tamir ediliyor? Tekrar geri yollayın güzelce yapıp geri yollayalım diye cevap yazılıyor? Niye ilk başta düzgünce yapılmıyor? İşlemler bittikten sonra gonderilmeden önce cihazin sağına soluna niye hiç bakılmıyor? Delta Servis 1 cantara
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.620
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.149
Puanları
438
Bu servise giden cihazlar niye buraya yazılınca düzgün bi şekilde tamir ediliyor? Tekrar geri yollayın güzelce yapıp geri yollayalım diye cevap yazılıyor? Niye ilk başta düzgünce yapılmıyor? İşlemler bittikten sonra gonderilmeden önce cihazin sağına soluna niye hiç bakılmıyor? @Delta Servis 2 cantara

Hocam beni etikelemişsiniz fakat bildiğiniz üzere ben delta serviste çalışmıyorum, dolayısıyla bu soruya zannediyorum Delta Servis 'in cevap vermesi daha doğru olur.
 
Üst Alt