Sohbet Çocuk saatinin galiba imei nosu kayıtlı değil ne yapabilirim?

anzolot

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
murat
Cihazım
not 4
Yaş
48
Konum
istanbul
Katılım
26 Ağustos 2019
Konular
4
Mesajlar
10
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Arkadaşlar merhaba, 8 yaşındaki kızıma Armağan Oyuncaktan bir buçuk sene önce TD-02 kodlu akıllı kol saati aldım (senter v80 ile aynı) telefon 1 hafta kapalı kaldı, tekrar şarj edip açtığımızda ekranda şebeke yok uyarısını gördüm. Kutusundaki Ritzy teknik servis yazısını görünce direk onları aradım ve cihazı gönderdim. 2 kere gidip gelmesine rağmen teknik servis formunda bir sorun olmadığı ve cihazın sıfırlanıp yollandığı yazıyor ama hat takıyorum çalışmıyor. Turkcell ile görüştüm ve hattımın takılı olduğu imei nosunu öğrendim, e devletten sorgulattım ve Kayıt Bulunamadı uyarısı veriyor. Cihazın imeisi hiç bir yerde yazmıyor Turkcellden yarım saatte zor öğrendim, BTK'yı aradım ve cihazınız kayıtlı değil dediler ki 1,5 senedir kızım kullanıyordu taa ki 1 hafta kapalı kalana kadar. Garantinin bitmesine 3 ay var, Ritzy üzerinden imei nosu ile sorgulattığımda garantinin olmadığı yazıyor ama satın alma fişim, kredi kartı slibim dahi elimde ve sorun olmaması gerekiyor. Ne yapmam lazım, nasıl bir yol izleyebilirim? Kızım ile tek iletişim kanalım bu, eğer bu cihaz olmazsa sesini duyamam 20 günde bir zar zor görüyorum bilen arkadaşların yardımını rica ediyorum.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

Sekko

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sercan
Cihazım
Poco X3 NFC
Yaş
34
Konum
Bursa
Katılım
4 Şubat 2019
Konular
129
Mesajlar
4.512
Tepkime puanı
7.934
Puanları
238
Arkadaşlar merhaba, 8 yaşındaki kızıma Armağan Oyuncaktan bir buçuk sene önce TD-02 kodlu akıllı kol saati aldım (senter v80 ile aynı) telefon 1 hafta kapalı kaldı, tekrar şarj edip açtığımızda ekranda şebeke yok uyarısını gördüm. Kutusundaki Ritzy teknik servis yazısını görünce direk onları aradım ve cihazı gönderdim. 2 kere gidip gelmesine rağmen teknik servis formunda bir sorun olmadığı ve cihazın sıfırlanıp yollandığı yazıyor ama hat takıyorum çalışmıyor. Turkcell ile görüştüm ve hattımın takılı olduğu imei nosunu öğrendim, e devletten sorgulattım ve Kayıt Bulunamadı uyarısı veriyor. Cihazın imeisi hiç bir yerde yazmıyor Turkcellden yarım saatte zor öğrendim, BTK'yı aradım ve cihazınız kayıtlı değil dediler ki 1,5 senedir kızım kullanıyordu taa ki 1 hafta kapalı kalana kadar. Garantinin bitmesine 3 ay var, Ritzy üzerinden imei nosu ile sorgulattığımda garantinin olmadığı yazıyor ama satın alma fişim, kredi kartı slibim dahi elimde ve sorun olmaması gerekiyor. Ne yapmam lazım, nasıl bir yol izleyebilirim? Kızım ile tek iletişim kanalım bu, eğer bu cihaz olmazsa sesini duyamam 20 günde bir zar zor görüyorum bilen arkadaşların yardımını rica ediyorum.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Aldığınız yer ile görüşmediyseniz birde durumu onlara anlatabilirsiniz belki bir çözüm üretebilirler
 

anzolot

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
murat
Cihazım
not 4
Yaş
48
Konum
istanbul
Katılım
26 Ağustos 2019
Konular
4
Mesajlar
10
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Aldığım yer Armağan Oyuncak, fakat onlarda direk yetkili servis Ritzy onlar ile görüşün diyorlar. BTK garanti veren firmanın kayıt altına alması gerekiyor diyor, Ritzy ise bence konuyu anladı ama garanti süresine kısa bir zaman kaldığı için ellerini taşın altına koymuyor gibi geliyor, yarın servise kendim götürüp olmazsa en son tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım
 

Sekko

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sercan
Cihazım
Poco X3 NFC
Yaş
34
Konum
Bursa
Katılım
4 Şubat 2019
Konular
129
Mesajlar
4.512
Tepkime puanı
7.934
Puanları
238
Aldığım yer Armağan Oyuncak, fakat onlarda direk yetkili servis Ritzy onlar ile görüşün diyorlar. BTK garanti veren firmanın kayıt altına alması gerekiyor diyor, Ritzy ise bence konuyu anladı ama garanti süresine kısa bir zaman kaldığı için ellerini taşın altına koymuyor gibi geliyor, yarın servise kendim götürüp olmazsa en son tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım
En geçerli yol bu gibi duruyor. Btk haklı ritzy malına sahip çıkmalı. Eğer yardımcı olmazlarsa tüketici heyeti en mantıklı yol
 

anzolot

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
murat
Cihazım
not 4
Yaş
48
Konum
istanbul
Katılım
26 Ağustos 2019
Konular
4
Mesajlar
10
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Teşekkür ederim, sağolun
 
Üst Alt