- Adım
- murat
- Cihazım
- not 4
- Yaş
- 49
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 26 Ağustos 2019
- Konular
- 4
- Mesajlar
- 10
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 3
Arkadaşlar merhaba, 8 yaşındaki kızıma Armağan Oyuncaktan bir buçuk sene önce TD-02 kodlu akıllı kol saati aldım (senter v80 ile aynı) telefon 1 hafta kapalı kaldı, tekrar şarj edip açtığımızda ekranda şebeke yok uyarısını gördüm. Kutusundaki Ritzy teknik servis yazısını görünce direk onları aradım ve cihazı gönderdim. 2 kere gidip gelmesine rağmen teknik servis formunda bir sorun olmadığı ve cihazın sıfırlanıp yollandığı yazıyor ama hat takıyorum çalışmıyor. Turkcell ile görüştüm ve hattımın takılı olduğu imei nosunu öğrendim, e devletten sorgulattım ve Kayıt Bulunamadı uyarısı veriyor. Cihazın imeisi hiç bir yerde yazmıyor Turkcellden yarım saatte zor öğrendim, BTK'yı aradım ve cihazınız kayıtlı değil dediler ki 1,5 senedir kızım kullanıyordu taa ki 1 hafta kapalı kalana kadar. Garantinin bitmesine 3 ay var, Ritzy üzerinden imei nosu ile sorgulattığımda garantinin olmadığı yazıyor ama satın alma fişim, kredi kartı slibim dahi elimde ve sorun olmaması gerekiyor. Ne yapmam lazım, nasıl bir yol izleyebilirim? Kızım ile tek iletişim kanalım bu, eğer bu cihaz olmazsa sesini duyamam 20 günde bir zar zor görüyorum bilen arkadaşların yardımını rica ediyorum.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.