- Adım
- Ömer
- Cihazım
- redmi 10
- Yaş
- 23
- Konum
- Türkiye
- Katılım
- 9 Temmuz 2023
- Konular
- 6
- Mesajlar
- 13
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Konuyi buraya açıyorum çünkü samsung ekibine sorsam hep otomatik cevaplar hiçbir teknik destek yok otomatik cevaplar 0 forumda müşteri hizmetlerinden almadığım görmediğim teknik desteği alıyorum konuyu bir mod okursa lütfen otomstik cevap atıp konuyu kilitlemesin ben siz bilmiyorsunuz diye foruma soruyorum dahada işi batırmayın evet sorum şu sarj aletimden plastik kokuları gelmeye başladı bu olay yaşanırken telefonda sarj alırken arka tarafı ısınmıştı zarar görmüşmüdür? adaptörün giriş kısmından bir süre mecburi olarak telefonu bu sarj alertiyle 1 2 gün sarj ettim tam 100e kadar değil açık tutsun diye patlama riski vardı ama mecburdum 1 günde powerbank ile idare ettim sonra orijinal sarj aleti aldım şuan telefon sarj alıyor bir problem yok fakat eski sarj aletim telefonuma zarar vermişmişmidir? şuan sarj aletini kullanmıyorum rafta öylece duruyor.