Çözüldü Cihazı delta servise kargoladım (detaylar içeride)

bralakir

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
MUSTAFARÜŞTÜ
Cihazım
Mİ A1
Konum
KONYA
Katılım
19 Haziran 2018
Konular
13
Mesajlar
235
Tepkime puanı
239
Puanları
58
bendede note4 mtk vardı 3 yada 4 defa servise yolladım ana sorun çekiyor gözüküyor ama çoğu zaman ulaşılmıyordum kasanın açma tuşunun ordan içten dışa doğru yamultup gönderdiler sökerken oluyor sanırım 1 . oldugunda geri yolladım kasayı değiştirdiler geldi baktık alt ışıklar çalısmadı ona yolladım ses boğuk gitmeye basladı kasa tekrar yamuldu tabi ve çekmeme sorunu hiç düzelmedi birdaha yollamadım hakem heyetiyle paramı geri aldım
+ yönü gidip gelirken sarj almamaya baslamıstı benden yada onlardan soketini ücretsiz değişitirdiler kullanıcı hatası diyebilirlerdi bunca sorun yaşadım ama xioami sevdam bitmedi gelen paraya ekleme yapıp mi note 3 aldım şimdilik çok rahatım
geçmiş olsun, gerçekten yormuşlar, tüketici boyutunda servis değil satıcı firma ödeme yapıyor, yani servisin hatasını firma ödüyor, satıcı firmalar servislere bu konularda uyarılarda bulunmalı
 

ilhan24

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ilhan
Cihazım
mi note 3
Yaş
44
Konum
bilecik
Katılım
17 Ocak 2017
Konular
1
Mesajlar
47
Tepkime puanı
11
Puanları
8
geçmiş olsun, gerçekten yormuşlar, tüketici boyutunda servis değil satıcı firma ödeme yapıyor, yani servisin hatasını firma ödüyor, satıcı firmalar servislere bu konularda uyarılarda bulunmalı
teşekkürler haklısınız çekmeme sorunu telefondan kaynaklıydı ama diğerleri tamamen servis hatası. Hakem heyetindekiler satıcı sorun yaşatır size icra yolu ile alırısınız uğraştırırlar sizi diye uyarmışlardı ama cepport tan almıştım hiç sıkıntı yaşatmadan telefonu teslim aldıkları gün para iadesini hemen yaptılar
 

bralakir

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
MUSTAFARÜŞTÜ
Cihazım
Mİ A1
Konum
KONYA
Katılım
19 Haziran 2018
Konular
13
Mesajlar
235
Tepkime puanı
239
Puanları
58
teşekkürler haklısınız çekmeme sorunu telefondan kaynaklıydı ama diğerleri tamamen servis hatası. Hakem heyetindekiler satıcı sorun yaşatır size icra yolu ile alırısınız uğraştırırlar sizi diye uyarmışlardı ama cepport tan almıştım hiç sıkıntı yaşatmadan telefonu teslim aldıkları gün para iadesini hemen yaptılar

cepport gerçekten xiaomi alınacaksa tercih edilecek firma, hakem heyetindekiler haklı firmaların çoğunluğu ödemeye yanaşmıyor, bu nedenle icra takibi yapmak zorunda kalıyoruz, mesleki olarak yakından şahidim, tekrar geçmiş olsun, ne olursa olsun mi kullanmaya devam clap~~
 

cahomi

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cahit
Cihazım
Redmi pro
Yaş
41
Konum
kocaeli
Katılım
8 Ocak 2017
Konular
19
Mesajlar
195
Tepkime puanı
59
Puanları
28
cepport gerçekten xiaomi alınacaksa tercih edilecek firma, hakem heyetindekiler haklı firmaların çoğunluğu ödemeye yanaşmıyor, bu nedenle icra takibi yapmak zorunda kalıyoruz, mesleki olarak yakından şahidim, tekrar geçmiş olsun, ne olursa olsun mi kullanmaya devam clap~~

Evet miui kullandıktan sonra diğer arayüzler, olsun ham android olsun hiç biri gözüme hoş gelmiyor. Stock rom bile bı miui değil tabiki = mi cihaz.
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
45
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Merhaba geçen sene note 4x sd cihazı, babama aldım. Cihazın ekran kapalı bile olsa, sanki açık gibi batarya boşalıyor. Pil tüketimin de android sistemi en çok tüketen oluyor. Stock rom, global farklı sürümler, developer vs ne denediysem nafile. Hatta tam format ve temiz yeni kurulum yaptığım halde, batarya 4-5 saatte ekran süresi olmaksızın bitiyor. Ekran da beyaz lekeler ışık sızmaları vardı, dedim artık servis yolu gözüktü. Bu gün delta servise kargoladım, bakalım neler olacak detaylı paylaşacağım.


Not: Delta servisi her yerde forumlar, Google map yorumlar, şikayet var vs tarzı yerler de yerden yere vurulmuş, umarım beni yanıltırlar.


Merhaba

Ürününüzün imei numarasını özel mesaj ile yollayabilirseniz takibini beraber yapalım. Arızalar donanımsal gibi gözükmektedir yine de teknisyen arkadaşlar incelemeden net birşey söyleyemiyoruz.

Saygılarımızla.
 

cahomi

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cahit
Cihazım
Redmi pro
Yaş
41
Konum
kocaeli
Katılım
8 Ocak 2017
Konular
19
Mesajlar
195
Tepkime puanı
59
Puanları
28
Merhaba

Ürününüzün imei numarasını özel mesaj ile yollayabilirseniz takibini beraber yapalım. Arızalar donanımsal gibi gözükmektedir yine de teknisyen arkadaşlar incelemeden net birşey söyleyemiyoruz.

Saygılarımızla.

Teşekkür ederim IMEI dm den yolladım
 

bralakir

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
MUSTAFARÜŞTÜ
Cihazım
Mİ A1
Konum
KONYA
Katılım
19 Haziran 2018
Konular
13
Mesajlar
235
Tepkime puanı
239
Puanları
58
Merhaba

Ürününüzün imei numarasını özel mesaj ile yollayabilirseniz takibini beraber yapalım. Arızalar donanımsal gibi gözükmektedir yine de teknisyen arkadaşlar incelemeden net birşey söyleyemiyoruz.

Saygılarımızla.

iyi çalışmalar, forumda olmanız ve sorunlarla ilgilenmeniz takdire şayan nod~~ umarım hiç kimse sıkıntı yaşamaz
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
45
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
iyi çalışmalar, forumda olmanız ve sorunlarla ilgilenmeniz takdire şayan nod~~ umarım hiç kimse sıkıntı yaşamaz

Merhaba,

Bizde burada olmaktan çok mutluyuz teşekkür ederiz.Her zaman sorun olabilir ama bu sorunları çözmekte asli görevimizdir.

Teşekkürler.
 

cahomi

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cahit
Cihazım
Redmi pro
Yaş
41
Konum
kocaeli
Katılım
8 Ocak 2017
Konular
19
Mesajlar
195
Tepkime puanı
59
Puanları
28
Arıza takibin de
Son Durum Onarım İşlemleri Devam Ediyor
Öngörülen Teslim Tarihi 18.07.2018 olarak görülüyor. Bilgilendirme beklediğimden hızlı çıktı, web'den takip ve anlık hızlı bilgilendirme için teşekkürler.

Arkadaşlar son durum
Son DurumParça Bekliyor
Öngörülen Teslim Tarihi18.07.2018

Evet son durum
Son DurumOnarım İşlemleri Devam Ediyor
Öngörülen Teslim Tarihi18.07.2018

Öngörülen teslim tarihini geçtik hadi hayırlısı.

Son DurumKargo Son Kontrol
Öngörülen Teslim Tarihi18.07.2018
Yapılan İşlemBatarya değişimi yapıldı.

Cihaz gelince servis ile ilgili fikirlerimi de belirticem.
 
Son düzenleme:

cahomi

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cahit
Cihazım
Redmi pro
Yaş
41
Konum
kocaeli
Katılım
8 Ocak 2017
Konular
19
Mesajlar
195
Tepkime puanı
59
Puanları
28
Evet miui ailesi, bugün redmi note 4 cihazımız, servisten kargo ile tarafıma teslim edildi.
Cihazı nasıl yolladı isem, o şekilde prıl prıl geri döndü. Batarya sorunu yeni bir batarya değişimi ile çözülmüş, ekran için bir işlem yapılmamış. Servis raporunda sadece batarya değişimi yapıldı yazıyor. Lakin ekran üzerinde ki koruyucu sökülmüş, ve ekran da beyaz leke vs yok. Sanırım ekran koruyucu buna neden oluyordu, sökmek hiç aklıma gelmemişti. :) Yani servisten fazlası ile memnun kaldım, tereddüt eden arkadaşlar gönül rahatlığı ile Delta servise güvenebilir.
Delta servise ve yardımcı olan tüm personeline teşekkür ederim. Keşke kendi kullandığım redmi pro yuda delta garantili almış olsa idim. Evobt garantili gelmişti hb dan.
 
Üst Alt