Yardım Cepporttan aldığım mi5 prime beyaz cihazı iade etmek istiyorum

yusaozdemir

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yuşa
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Meslek
Fotoğrafçı
Konum
Bursa
Katılım
10 Ağustos 2017
Konular
20
Mesajlar
341
Tepkime puanı
83
Puanları
43
Öncelikle İyi Forumlar 3 ay önce Gittigidiyor-Cepport Mağazasından Aldığım Xiaomi Mi5 Prime Beyaz Cihazımı İade etmek istiyorum.

Cepport yetkilisi yardımcı olursa sevinirim.

İade Nedeni : Hayalet Ekran (Ghost Screen)

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

gozdemir

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Gökay
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
52
Konum
35
Katılım
7 Haziran 2017
Konular
9
Mesajlar
1.325
Tepkime puanı
999
Puanları
128
3 ay önceki ürün İade edilemez hocam daha doğrusu sim kart takılmış hiçbir cihaz hemen iade edilmez eğer bir sorun var ise önce garantiye gider garanti nin raporuna göre işleyiş devam eder. Ghost screen i düzelten bir play store uygulaması var diye bilitorum bi onu dene istersen
[doublepost=1511125036,1511124903][/doublepost]
çok pahalı birşey değil deneyin mutlaka düzelecektir
 
Oyla:

yusaozdemir

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yuşa
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Meslek
Fotoğrafçı
Konum
Bursa
Katılım
10 Ağustos 2017
Konular
20
Mesajlar
341
Tepkime puanı
83
Puanları
43
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Hocam onu denedim ama pek işe yaramadı ve cihaz pek sağlam değil gibi, o yüzden pek istemiyorum eğer iade edebilirsem mi6 almayı düşünüyorum.

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

gozdemir

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Gökay
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
52
Konum
35
Katılım
7 Haziran 2017
Konular
9
Mesajlar
1.325
Tepkime puanı
999
Puanları
128
Hocam onu denedim ama pek işe yaramadı ve cihaz pek sağlam değil gibi, o yüzden pek istemiyorum eğer iade edebilirsem mi6 almayı düşünüyorum.

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Resmiyete göre almayabilirler sizde biliyorsunuz ama cepportun kararına bağlı kararlarına saygı duymak lazım doğru mi 5 ler mi 6 kadar sağlam değil ama mi 6 nın da ufak tefek sorunları var
 
Oyla:

yusaozdemir

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yuşa
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Meslek
Fotoğrafçı
Konum
Bursa
Katılım
10 Ağustos 2017
Konular
20
Mesajlar
341
Tepkime puanı
83
Puanları
43
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Resmiyete göre almayabilirler sizde biliyorsunuz ama cepportun kararına bağlı kararlarına saygı duymak lazım doğru mi 5 ler mi 6 kadar sağlam değil ama mi 6 nın da ufak tefek sorunları var
Bildiğim kadarıyla 6 ay içinde arıza yapan cep telfonlarını iade edebiliyoruz.Neyse Cepport'un yazmasını bekleyeceğim.
cepport

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.531
Çözümler
61
Tepkime puanı
23.993
Puanları
438
Geçmiş mesajlarınıza bakınca ilk dikkatimi çeken şeyler cihazı kullandığınız süreçte kasayı yamulttuğunuz ve brick yaptığınız oldu... ( Link ve link) Çok detaylı araştırmadım ama aylar boyunca bir cihazı böylesine hor kullanıp da iade etmeyi istemek pek hoş bir davranış değil gibi duruyor... Çok büyük ihtimalle talebiniz -bence haklı olarak- kabul edilmeyecektir.
 
Oyla:

h0cA

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Naim
Cihazım
mi a1
Yaş
37
Konum
Antalya
Katılım
20 Kasım 2017
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
3 ay önceki ürün İade edilemez hocam daha doğrusu sim kart takılmış hiçbir cihaz hemen iade edilmez eğer bir sorun var ise önce garantiye gider garanti nin raporuna göre işleyiş devam eder. Ghost screen i düzelten bir play store uygulaması var diye bilitorum bi onu dene istersen
[doublepost=1511125036,1511124903][/doublepost]
çok pahalı birşey değil deneyin mutlaka düzelecektir

Sim kart takılmış cihaz neden iade edilemiyor? Tüketici kanununda bununla alakalı bir düzenleme ya da yönetmeliklerde bununla alakalı bir durum göremedim. Hangi kanuni gerekçeyle almıyorlar? Ben mi a1 aldım, telefon deep sleep e geçmediğinden telefona dokunmasam bile 6 saatte kendi kendine pilini bitirdiğinden iade edeceğim. Alalı 2 gün olan cihazın kusurlu olduğu açık, sıfır aldığım cihazı da 2. gününden servisin eline vermek istemiyorum.
 
Oyla:

cepport

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cepport
Cihazım
Xiaomi
Yaş
48
Konum
istanbul
Katılım
27 Aralık 2016
Konular
6
Mesajlar
92
Tepkime puanı
195
Puanları
33
Öncelikle İyi Forumlar 3 ay önce Gittigidiyor-Cepport Mağazasından Aldığım Xiaomi Mi5 Prime Beyaz Cihazımı İade etmek istiyorum.

Cepport yetkilisi yardımcı olursa sevinirim.

İade Nedeni : Hayalet Ekran (Ghost Screen)

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Satın alımın ardından devam eden 15 günlük süreçte çıkan bütün arızalar değişime tabi tutulur hatta bazı şartlar altında -satıcı insiyatifine bağlı olarak- bu süre 1 aya kadar çıkarılabilir ancak sizin durumunuzda bu olay başka bir noktada zira aradan 3 ay gibi uzun bir süre geçmiş. Söz konusu 1 ayın ardından oluşan tüm arızalar Delta Servis sorumluluğundadır yani siz cihazınızı iade etmek istiyorsanız biz bunu doğrudan yapamayız zira bunun masrafı Delta Servis'e ait olacak, o sebeple öncelikle Delta Servis'e bu taleple başvuru yapacaksınız eğer kabul ederlerse -ki haklı olarak kabul etmeyip tamir seçeneği sunmaları mümkün çünkü onlar bu iş yani tamir için varlar- biz Delta Servis'e fatura ederek size ücret iadesi yapacağız.

Sim kart takılmış cihaz neden iade edilemiyor? Tüketici kanununda bununla alakalı bir düzenleme ya da yönetmeliklerde bununla alakalı bir durum göremedim. Hangi kanuni gerekçeyle almıyorlar? Ben mi a1 aldım, telefon deep sleep e geçmediğinden telefona dokunmasam bile 6 saatte kendi kendine pilini bitirdiğinden iade edeceğim. Alalı 2 gün olan cihazın kusurlu olduğu açık, sıfır aldığım cihazı da 2. gününden servisin eline vermek istemiyorum.
Bizim şirketimizde o durum geçerli değil efendim eğer üründe, aksesuarlarında veya kutusunda sizden kaynaklı herhangi bir sorun yoksa iadesini veya değişimini problemsiz olarak yapabilirsiniz.
 
Oyla:

gozdemir

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Gökay
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
52
Konum
35
Katılım
7 Haziran 2017
Konular
9
Mesajlar
1.325
Tepkime puanı
999
Puanları
128
Sim kart takılmış cihaz neden iade edilemiyor? Tüketici kanununda bununla alakalı bir düzenleme ya da yönetmeliklerde bununla alakalı bir durum göremedim. Hangi kanuni gerekçeyle almıyorlar? Ben mi a1 aldım, telefon deep sleep e geçmediğinden telefona dokunmasam bile 6 saatte kendi kendine pilini bitirdiğinden iade edeceğim. Alalı 2 gün olan cihazın kusurlu olduğu açık, sıfır aldığım cihazı da 2. gününden servisin eline vermek istemiyorum.
Hocam burada ben sorunlu cihazdan bahsetmedim cihaz sorunlu bile olsa değişim söz konusudur. Müşteri memnuniyeti açısından iade alırsa firma kendi kazancıdır ama normalde hemen iade almayabilir
[doublepost=1511183880,1511183343][/doublepost]Ben de böyle düşünüyorum haklı olarak kabul edilmeyecektir. Ama yinede son nokta cepport ta bitiyor
Geçmiş mesajlarınıza bakınca ilk dikkatimi çeken şeyler cihazı kullandığınız süreçte kasayı yamulttuğunuz ve brick yaptığınız oldu... ( Link ve link) Çok detaylı araştırmadım ama aylar boyunca bir cihazı böylesine hor kullanıp da iade etmeyi istemek pek hoş bir davranış değil gibi duruyor... Çok büyük ihtimalle talebiniz -bence haklı olarak- kabul edilmeyecektir.
 
Oyla:

yusaozdemir

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yuşa
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Meslek
Fotoğrafçı
Konum
Bursa
Katılım
10 Ağustos 2017
Konular
20
Mesajlar
341
Tepkime puanı
83
Puanları
43
Satın alımın ardından devam eden 15 günlük süreçte çıkan bütün arızalar değişime tabi tutulur hatta bazı şartlar altında -satıcı insiyatifine bağlı olarak- bu süre 1 aya kadar çıkarılabilir ancak sizin durumunuzda bu olay başka bir noktada zira aradan 3 ay gibi uzun bir süre geçmiş. Söz konusu 1 ayın ardından oluşan tüm arızalar Delta Servis sorumluluğundadır yani siz cihazınızı iade etmek istiyorsanız biz bunu doğrudan yapamayız zira bunun masrafı Delta Servis'e ait olacak, o sebeple öncelikle Delta Servis'e bu taleple başvuru yapacaksınız eğer kabul ederlerse -ki haklı olarak kabul etmeyip tamir seçeneği sunmaları mümkün çünkü onlar bu iş yani tamir için varlar- biz Delta Servis'e fatura ederek size ücret iadesi yapacağız.


Bizim şirketimizde o durum geçerli değil efendim eğer üründe, aksesuarlarında veya kutusunda sizden kaynaklı herhangi bir sorun yoksa iadesini veya değişimini problemsiz olarak yapabilirsiniz.
Deltaya da pek göndermek istemiyorum , neyse artık ghostlu şekilde kullanacaz.

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:
Üst Alt