Yardım Cepport Hakkında Yardımcı Olabilecek Yetkili Bir Kişi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jevneturquie

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Noyan
Cihazım
redmi note 9s
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
5 Eylül 2018
Konular
19
Mesajlar
108
Tepkime puanı
86
Puanları
28
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Android 9
Telefon Modeli
Mi A1
Bootloader Kilidi
Kapalı
Cepport ile alakalı sorunumu detaylı çözebilecek ve yol gösterecek biri ya da birileri var mı ?

5 aydır mağdur durumdayım ve hala sorunum çözülmüyor :/
 

jevneturquie

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Noyan
Cihazım
redmi note 9s
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
5 Eylül 2018
Konular
19
Mesajlar
108
Tepkime puanı
86
Puanları
28
B
Bence tüketici hakem heyeti ne başvur arkadaşların dediği gibi tüketici ön planda ve %90 olumlu cevaplar geliyor aksi takdirde satıcı sana o telefonu ne yapar ne de paranı verir ama mahkemede açık bir dille başvurur san paranı kuruşu kurşuna alırsın (bu arada mahkeme bulunduğunuz bölgeye göre zaman arta biliyor kimi zman 15 günde kimi zamn 3 4 ay da )
Ben adamlara söyledim konuyu lakin onlar bunu umursamadan bana yasal hakkını kullan dediler... Bende kullandım bakalım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bu arkadaş daha önce de aynı şeyi defalarca açtı diye hatırlıyorum. Sanki art niyetli gibi geliyor.
Cepport değişim yapmaz zaten. Servis değişim yapar. Siz tüketici haklarına başvursanızda servisi şikayet edersiniz.

Değişim servis yapar bu yüzden cepportta bir etkisi yok cebinden para çıkmayacak neden sizi mağdur etsin
Hocam art niyet diyorsunuz da... Ben hakem heyetine gitmeden evvel kendileriyle görüştüm...
Zaten ben para ya da başka bir şey talep etmedim...
Sadece cihazım onarilsin istedim...
Şuan ki derdim de eğer karar olumsuz çıkarsa o süreçte ne yapmam gerektiğini merak ediyorum...
Siz bunda nasıl bir art niyet gördünüz ki ? Sonuçta elimizde yeni cihaz alacak imkan yok ki olsa 3-4 defa servise gidip aylarca telefonsuz kalmazdim..
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.261
Mesajlar
9.760
Çözümler
25
Tepkime puanı
13.665
Puanları
438
B

Ben adamlara söyledim konuyu lakin onlar bunu umursamadan bana yasal hakkını kullan dediler... Bende kullandım bakalım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam art niyet diyorsunuz da... Ben hakem heyetine gitmeden evvel kendileriyle görüştüm...
Zaten ben para ya da başka bir şey talep etmedim...
Sadece cihazım onarilsin istedim...
Şuan ki derdim de eğer karar olumsuz çıkarsa o süreçte ne yapmam gerektiğini merak ediyorum...
Siz bunda nasıl bir art niyet gördünüz ki ? Sonuçta elimizde yeni cihaz alacak imkan yok ki olsa 3-4 defa servise gidip aylarca telefonsuz kalmazdim..
Adamlar birşey yapamaz diyorum işte sizi yasal hakkınıza yönlendirmiş ne yapsınlar ? Servisin değiştirmesi gereken cihazı cebinden mi değiştirsin?
 
Oyla:

jevneturquie

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Noyan
Cihazım
redmi note 9s
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
5 Eylül 2018
Konular
19
Mesajlar
108
Tepkime puanı
86
Puanları
28
Adamlar birşey yapamaz diyorum işte sizi yasal hakkınıza yönlendirmiş ne yapsınlar ? Servisin değiştirmesi gereken cihazı cebinden mi değiştirsin?
Hocam ben bunu servisle görüştüm hakem heyetine KVK olarak yazdım lakin onlar aldığın yeri yaz dediler...
Bunda bu kadar sinirlecek bir durum yok...
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.261
Mesajlar
9.760
Çözümler
25
Tepkime puanı
13.665
Puanları
438
Hocam ben bunu servisle görüştüm hakem heyetine KVK olarak yazdım lakin onlar aldığın yeri yaz dediler...
Bunda bu kadar sinirlecek bir durum yok...
Hocam aynı konuyu 3 kez açarsan agresif cevap vermemiz normal.
 
Oyla:

jevneturquie

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Noyan
Cihazım
redmi note 9s
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
5 Eylül 2018
Konular
19
Mesajlar
108
Tepkime puanı
86
Puanları
28
Hocam aynı konuyu 3 kez açarsan agresif cevap vermemiz normal.
Daha evvel bir kaç ay önce açmıştım o da yine aynı cihaz lakin farklı konuydu... Bugün açmayı denedim lakin açamadım... Bunu açtım hocam... :/
 
Oyla:

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.983
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.721
Puanları
338
Daha evvel bir kaç ay önce açmıştım o da yine aynı cihaz lakin farklı konuydu... Bugün açmayı denedim lakin açamadım... Bunu açtım hocam... :/
Aynı şeyler için farklı farklı konular açarsanız, bunda art niyet aramamız gayet doğal. Siz zaten yapılacak olan şeyleri yapmış, THH'ye başvurmuşsunuz. Şimdi gelip te THH olumsuz sonuçlanırsa ne yapacağım diye konu açmanın bir mantığı yok. THH büyük bir yüzde ile tüketici lehine kararlar veriyor. Eğer sizin aleyhinize karar verirse siz bayağı bir haksızsınız demektir. Yapacak birşeyiniz yoktur. Bu durumda cihazınızı ne yapacağınız sizin tasarrufunuzdadır. Yasal süreçte olan bir konuyu açmanın bir mantığı yoktur. Öncelikle süreç bir sonuçlansın.
 
Oyla:

jevneturquie

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Noyan
Cihazım
redmi note 9s
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
5 Eylül 2018
Konular
19
Mesajlar
108
Tepkime puanı
86
Puanları
28
Aynı şeyler için farklı farklı konular açarsanız, bunda art niyet aramamız gayet doğal. Siz zaten yapılacak olan şeyleri yapmış, THH'ye başvurmuşsunuz. Şimdi gelip te THH olumsuz sonuçlanırsa ne yapacağım diye konu açmanın bir mantığı yok. THH büyük bir yüzde ile tüketici lehine kararlar veriyor. Eğer sizin aleyhinize karar verirse siz bayağı bir haksızsınız demektir. Yapacak birşeyiniz yoktur. Bu durumda cihazınızı ne yapacağınız sizin tasarrufunuzdadır. Yasal süreçte olan bir konuyu açmanın bir mantığı yoktur. Öncelikle süreç bir sonuçlansın.
Yöneticiler bunda bir art niyet gördüyse herkesten özür dilerim hocam...
Size zahmet konuyu silebilirmisiniz ?
 
Oyla:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt