Anladım hocam elimden başka bir şey gelmiyor zaten bekleyeceğim yine
2 ayrı 9T pro cihazda 648 ler ardından 200 bilmem kaçlar yemiş birisi olarak olayı yorumlayayım.
- Öncelikle kesinlikle cihazından mi hesap değişikligi oldu ilk aldıkları sure 168 saat olurken egerki bu sure zarfında açılmazlar yada hesap değişikligi olursa bu 648 saatlik sureyi yiyorsun ...
- Hesap değişikligi ve bilimum ıvır zıvır yaparak sureyi kısaltmayı deneme hiçbir işe yaramıyor(yazılan söylenen herşeyi denedim ama herşeyi) cihaz sisteme kabul edilince senin yaptıgın her yanlış işlem bu sure dolunca tekrar bir bekleme suresi almana neden olacaktır.
Tecrubeyle sabit Tavsiyem şu olur ki :
- Mutlaka mi hesabına oem kilidi açarken verdiğin telefon numaranı tanımla ve sms doğrulamasını yap.
- Oncelikle cihazındaki mi hesabına mail hesabını bağla , ardından cloud servisini aktif et (resimler kişisel filan yedeklendsin) ve mi hesabını browser üzerinden aralıklı zamanlarla ziyaret et. Bu söylediğim şeyler senin ikinci kez süre ötelemesini engellemek içindi.
- Cihazı aktif ettiğin sim kartını akşamları kapatma , hatta cihazı hiç kapatma .
- Unutma imei suresi dolsa bile cihaz açılma suresi etkilemiyor cihaz sadece ilk başvuru için sim kart aktivasyonu yapılıyor.
Kafanı da çok takma cihaz oyle böyle zamanı gelince açılıyor sure ötelerse de paniye kapılma
Onunla geçmiş olsun bol şans