Driver eksikliği var.Çözümü ise şöyle;Telefonun kilidini açmak için PC ye bağladığımda pc görmüyor aygıt yöneticisinde android üstünde ünlem var
Bir kaç video izleyerek yaptım ancak olmadı hala ünlem duruyorTelefonunuzun driver sürücülerini kurdunuz mu ?
Driver eksikliği var.Çözümü ise şöyle;Telefonun kilidini açmak için PC ye bağladığımda pc görmüyor aygıt yöneticisinde android üstünde ünlem var
dosyayı açtıgımda inf dosyasını göremedim !Driver eksikliği var.Çözümü ise şöyle;
Şimdi aşağıda ek olarak vereceğim dosyayı arşivden çıkartın.Klasör içinde .inf uzantılı olan dosyanın üzerine sağ tık yapıp yükle deyin.
android_winusb isimli dosyadosyayı açtıgımda inf dosyasını göremedim !
Buna kurdugumda telefonu fastbootta kurdugum anda uygulama kapanıyorDriver eksikliği var.Çözümü ise şöyle;
Şimdi aşağıda ek olarak vereceğim dosyayı arşivden çıkartın.Klasör içinde .inf uzantılı olan dosyanın üzerine sağ tık yapıp yükle deyin.