Soru Batarya garanti kapsamına girer mi?

slm.ycl02

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Selim
Cihazım
Note 6 Pro
Meslek
Öğrenci
Yaş
21
Konum
34000
Katılım
27 Eylül 2019
Konular
48
Mesajlar
1.538
Çözümler
6
Tepkime puanı
1.282
Puanları
138
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
11.0.6.0
Telefon Modeli
Redmi Note 6 Pro
Bootloader Kilidi
Kapalı
Tünaydın forum halkı hi~~
Ahizem çalışmadığı için telefonumu bugün servise vereceğim fakat bataryam da bitmiş durumda. Geçen ay ghost screen için verdiğimde bu durumu belirttim bataryanın bitik durumda olduğu doğrulandı ama benden 180tl ücret istediler. Batarya da 2 yıl garanti kapsamında diye biliyorum. Bu batarya da sonuçta telefonun parçası değil mi neden garanti kapsamında değişmiyor? Eğer batarya garanti dışında ise telefon da garanti dışı kalması gerekirdi ama öyle bir şey yok. Bugün servise vereceğim tekrar dillendirdim bu durumu tekrar para isterlerse ne yapmalıyım? Bilen arkadaşlar beni bi' aydınlatabilir mi?
 

StreX

from past to future
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
iPhone 15
Konum
Ankara
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
240
Mesajlar
9.755
Çözümler
21
Tepkime puanı
10.453
Puanları
338
Malın bütün parçaları dahil olmak üzere garanti kapsamındadır yazıyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Anladım hocam teşekkürler. Dediğiniz şey bu bataryanın cihazın işleyişine engel olacak bir hatası olması gerek mesela %20 de çat diye kapanması gibi.
Buna her şey sebep olabilir
Şarjda iken oyun oynamak, bootloader kilidi açıp custom rom yüklemek,kalitesiz şarj adaptörü ve şarj kablosu kullanmak, sürekli bataryayı sömüren 3.parti uygulama kullanmak
Bunlar dışında bir sıkıntı oluştu ise şayet garanti kapsamında onarılması gerek
 
Oyla:

slm.ycl02

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Selim
Cihazım
Note 6 Pro
Meslek
Öğrenci
Yaş
21
Konum
34000
Katılım
27 Eylül 2019
Konular
48
Mesajlar
1.538
Çözümler
6
Tepkime puanı
1.282
Puanları
138
Buna her şey sebep olabilir
Şarjda iken oyun oynamak, bootloader kilidi açıp custom rom yüklemek,kalitesiz şarj adaptörü ve şarj kablosu kullanmak, sürekli bataryayı sömüren 3.parti uygulama kullanmak
Bunlar dışında bir sıkıntı oluştu ise şayet garanti kapsamında onarılması gerek
BL kapalı orijinal şarj kullanıyorum yeni formatlandı ve sadece WhatsApp yüklü. Hâlâ hızlı bitiyor şarjdan çekince hızlıca 95lere iniyor 20den aşağı hızlı düşüyor ve hocam anladığım kadarıyla da bu garanti kapsamına girmiyor. Anladığım kadarıyla istek sayıldığı için batarya ücreti istenmiş.
 
Oyla:
Üst Alt