- Adım
- Esinti
- Cihazım
- Pocophone F1
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 10 Mart 2019
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 15
- Puanları
- 3
Beyler saolun Hoşbuldum...
Siz daha iyisini biliyorsunuz değerli hocam, ben anlamam bu işlerdenBi insan mi6 dan poco f1 e geçtiyse f1 alınacak bi telefondur,değilmi Skorpi hocam
Sadece oyunda değil her alanda memnun ve tatmin edecek![]()


Estağfurullah hocam,benim bilgim devede kulak memesiSiz daha iyisini biliyorsunuz değerli hocam, ben anlamam bu işlerden
Gesendet von meinem MI MAX 3 mit Tapatalk