- Adım
- şükrü akyüz
- Cihazım
- verge a1811
- Yaş
- 53
- Konum
- beyoğlu istanbul
- Katılım
- 15 Şubat 2021
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
herkese merhaba;
3 ay önce amazfit verge a1811 saat aldım. ilk günden beri sürekli bağlantı kaybı oluyor ve gün içerisinde 6-7 kere saati yeniden başlatarak bağlantı sağlamak zorunda kalıyorum.
bugün ise saatte ses problemi oluştu. bu güne kadar telefon, mesaj watsapp gibi uyarılar gayet net duyulurken bir anda ses çok düşük seviyede çıkmaya başladı. ses ve bildirim ayarları en yüksek seviyede olmasına rağmen duyulamayacak kadar düşük ses çıkarıyor. bu problemleri çözebilir miyim acaba, yardımcı olursanız sevinirim
3 ay önce amazfit verge a1811 saat aldım. ilk günden beri sürekli bağlantı kaybı oluyor ve gün içerisinde 6-7 kere saati yeniden başlatarak bağlantı sağlamak zorunda kalıyorum.
bugün ise saatte ses problemi oluştu. bu güne kadar telefon, mesaj watsapp gibi uyarılar gayet net duyulurken bir anda ses çok düşük seviyede çıkmaya başladı. ses ve bildirim ayarları en yüksek seviyede olmasına rağmen duyulamayacak kadar düşük ses çıkarıyor. bu problemleri çözebilir miyim acaba, yardımcı olursanız sevinirim