@yduman ,
Eğer ürünün fiyatı siz aldıktan kısa bir süre sonra düştüyse durum değişir. Ben de olsam bu durumda indirim isterdim. Benim anlamadığım şey gecikti diye indirim istemek.
Sipariş sayfanızda hangi durumda kaç gün beklemeniz gerektiğine dair sayaçlar bulunuyor. Her üründe, her satıcıda farklı olduğu için bir rakam yazmak mümkün değil. Mesela bazılarında kargolamak için 7 gün süre bulunurken, bazılarında 30 gün olabiliyor. Eh elbetteki 30 gün kargoya verilmesini beklemek gibi bir duruma kimse girmez. Zaten kargolanmadan önce siparişinizi iptal edip paranızı geri alma hakkınız var.
Kargoyu takiben Buyer Protection System devreye giriyor. Yani Alıcı Koruma Sistemi. Burada da 29 gün, 39 gün, 59 gün v.b. gibi süreler olabiliyor. Burada önemli nokta sürenin bitmesine en geç 4 gün kala ya iyiniyet göstergesi olarak 10-15 gün daha süre uzatımı istemek (ki daha sonraki açtığnız Dispute'de önemli bir rol oynuyor) yada Alıcı koruma sistemi sona ermek üzere olduğu halde ürün ulaşmadı seçeneğini işaretleyerek Dispute açmak. Süre uzatımı yaptıysanız açıklama kısmına da şu kadar gün daha süreyi uzattırdığım halde halen daha ürün bana ulaşmadı diye yazmak etkili olacaktır.
Ayrıca sizin daha 6-7 gün olmuş, 1,5 aydır haber alınamayan binlerce kargo var.