- Adım
- Ercüment
- Cihazım
- Mi 11 Ultra
- Yaş
- 34
- Konum
- Bursa, Türkiye
- Katılım
- 4 Haziran 2018
- Konular
- 0
- Mesajlar
- 28
- Tepkime puanı
- 12
- Puanları
- 3
Müşteri hizmetlerini aradım destek kaydı oluşturdum gelen mail
uzun lafın kısası çözümü yokAkbank Mobil ile ilgili iletiniz incelenmiştir.
Yapılan inceleme sonucunda;
sorunun cihaz kaynaklı olduğu tespit edilmiştir. Cihaz da aşağıdaki uygulamalardan biri kurulu olabilir. Bu uygulamalar kaldırırsa v
eya farklı bir cihazdan login olunursa para transferi yapılabilecektir.
TeamViewer
ConnectWise Control
VNC Connect
Zoho Assist
BeyondTrust Remote Support
RemotePC
GoToAssist
Rescue
Bluestacks
Genymotion
Ürün ve hizmetlerimize gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz.
Mutlu günler dileriz.
Akbank