Tamamen tercih meselesi neye ihtiyacın varsa o lazım olacaktır. Kendi klavyesi bence yeterliincehesap.com dan aldığım telefon 48 saat içinde sorunsuz bir şekilde geldi. İlk saf android kullanımım uygulama önerirmisiniz klavye de dahil.
Ayarları kontrol ettin mi?Google kendi klavyesi iyi hoş ama ben bir türlü onu türkçe yapamadım
Evet ancak yok türkçe karakter harfler google klavyesinde olmuyor sanırımTamamen tercih meselesi neye ihtiyacın varsa o lazım olacaktır. Kendi klavyesi bence yeterli
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Ayarları kontrol ettin mi?
Bulunduğunuz dizine bir türlü giremiyorum"GBoard - Ayarlar - Diller - Klavye Ekle" yaptınız mı ?
Halletiniz mi ? Mesajınızı yeni gördüm kusura bakmayınBulunduğunuz dizine bir türlü giremiyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Güncel olmadığından olabilir şuan güncelliyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Olmuyor. Gerçekten yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
rahatsız ettiğim için özür dilerim çok daha farklı yerde buldum