Yardım 3 Günlük Telefonun Ekranında Dikey Çizgiler Oluştu

skynet

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
musa
Cihazım
redmi 5 plus
Yaş
44
Konum
istanbul
Katılım
6 Mart 2018
Konular
18
Mesajlar
116
Tepkime puanı
22
Puanları
18
Telefonu perşembe günü migrostan almıştım. dün telefoncuya gidip kırılmaz cam taktırdım. takıldıktan bir iki saat sonra ekranın sol ve alt kısımlarında dikey çizgiler farkettim. çizgiler çok aşırı belirgin değil ama yine de farkediliyor.

telefon hiç düşmedi darbe almadı acaba neden olmuş olabilir sizce servise göndersem kullanıcı hatası deyip faturayı bana mı çıkarırlar ?
 

skynet

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
musa
Cihazım
redmi 5 plus
Yaş
44
Konum
istanbul
Katılım
6 Mart 2018
Konular
18
Mesajlar
116
Tepkime puanı
22
Puanları
18
Oyla:

serkan_esk

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Sagit
Yaş
46
Konum
Eskisehir
Katılım
24 Kasım 2016
Konular
9
Mesajlar
646
Tepkime puanı
474
Puanları
78
Geçmiş olsun ben korkuyorum gondermeye

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

ironist34

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ahmet
Cihazım
Resmi 5 Plus
Meslek
Diger
Konum
İstanbul
Katılım
29 Eylül 2018
Konular
2
Mesajlar
9
Tepkime puanı
1
Puanları
3
.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Telefonu perşembe günü migrostan almıştım. dün telefoncuya gidip kırılmaz cam taktırdım. takıldıktan bir iki saat sonra ekranın sol ve alt kısımlarında dikey çizgiler farkettim. çizgiler çok aşırı belirgin değil ama yine de farkediliyor.

telefon hiç düşmedi darbe almadı acaba neden olmuş olabilir sizce servise göndersem kullanıcı hatası deyip faturayı bana mı çıkarırlar ?

Aynı sorunla bende başlık açmıştım.benimde 25.gunde oldu çok belli değil beyaz ekranda belli olmuyor diğer renklerde cikiyor. durduk yere çıktı bende de .ve telefonu çok nizami kullanmama rağmen oyun bile yüklemedim daha.sanırım ısınmayla alakali problem çünkü bu çizgilerden sonra farkettim cizgi derken aynen arkadasin ki gibi benimki tam ortadan geçiyor sağında solunda var daha belirsiz. .Chromeda bile pil sıcaklığı bir süre sonra 37 derecelere çıkıyor .ve bir deneme yaptım telefonu birkaç saat dışarda mermer üzerine koydum telefon baya sogumustu telefonu açtığımda çizgiler neredeyse kaybolmuştu ama birkaç dk sürdü tabi :) telefon normal sıcaklığa dönünce çizgiler beliriverdi .teknosanin bir yıl genişletilmiş garantisi var Allah'tan çünkü normal garanti ekranda sizin hatanız olmasa bile direk kullanıcı hatası deyip işin içinden çıkıyor bunu söyleyen de aldığım mağazanın çalışanı.hem 20 is gunu beklemekte zor.biraz daha beklemek daha mantıklı şimdilik çizgi çok belli değil ve ilerde başka sorunlar çıkabilir cunku yaptığımm denemeye dayanarak sıcaklıkla alakalı birşey ve pildede ilerde sorun çıkabilir ve kaskoda birkereye mahsus .sanırım bu ekran problemi kronik birşey çünkü Arkadaşinkiyle hemen hemen aynı ve düşürme vs. olmadığı halde .daha da artacak şikayetler sanırım fabrika problemli olabilir.
 
Son düzenleme:
Oyla:

skynet

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
musa
Cihazım
redmi 5 plus
Yaş
44
Konum
istanbul
Katılım
6 Mart 2018
Konular
18
Mesajlar
116
Tepkime puanı
22
Puanları
18
Geçmiş olsun ben korkuyorum gondermeye

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Garantide neymiş diyen arkadaşlara ithaf olur bu @Peocawe
.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



Aynı sorunla bende başlık açmıştım.benimde 25.gunde oldu çok belli değil beyaz ekranda belli olmuyor diğer renklerde cikiyor. durduk yere çıktı bende de .ve telefonu çok blnizsmi kullanmam rağmen oyun bile yüklemeden daha ;)..sanırım ısınmayla alakali problem çünkü bu çizgilerden sonra farkettim cizgi derken çok ince siyah ama belirsiz hayalet gibi .Chromeda bile pil sıcaklığı bir süre sonra 37 derecelere çıkıyor .ve bir deneme yaptım telefonu birkaç saat dışarda mermer üzerine koydum telefon baya sogumustu telefonu açtığımda çizgiler neredeyse kaybolmuştu ama birkaç dk sürdü tabi :) telefon normal sıcaklığa dönünce çizgiler beliriverdi .teknosanin bir yıl genişletilmiş garantisi var Allah'tan çünkü normal garanti ekranda sizin hastanız olmasa bile direk kullanıcı hatası deyip işin içinden çıkıyor bunu söyleyen de aldığım mağazanın çalışanı.hemde 20 is gunu beklemekte zor.biraz daha beklemek daha mantıklı şimdilik çizgi çok belli değil ve ilerde başka sorunlar çıkabilir cunku yaptığımm denemeye dayanarak sıcaklıkla alakalı birşey ve pildede ilerde sorun çıkabilir ve kaskoda birkereye mahsus .sanırım bu ekran problemi kronik birşey ve daha da artacak şikayetler fabrika problemli olabilir

Aslında garantiyle beraber sosyal medyanın gücü de etkili oldu diyebiliriz :)
Şöyle ki ; geçen hafta pazartesi 20 iş günü dolmuştu. Ben satın aldığım migrosa gidip ürün değişim ya da istedim biraz mırın kırın ettiler cumaya salladılar. Cuma günü de bir şey olmayınca ben de bugün twitter dan @MigrosHizmet e şikayet twiti attım. DM den telefonumu istediler telefonumu yazdım ve 2 saat sonra direk satın aldığım mağazanın müdürü beni aradı :) bizi şikayet etmişsiniz falan dedi. Beni aramazdan önce de deltayı aramışlar ve iade değişim için onay almışlar ve bana buyrun gelin değişim ya da iade yapalım dedi bende giitm yenisini aldım.

ironist34
hocam aynen dediğiniz gibi bu sorun ısındıkça oluşuyordu bende de. Adamlar zaten itiraz etmeden ekranı değiştirme olayına girmişler ama 20 günü geçtiği için ben iade ya da değişimde direttim. Sonuçta sıfır aldığım ürünün ikinci gününde oldu bu olay onun için tamir istemedim. İyi ki kurumsal bir yerden almışım yoksa eminim süründürürlerdi.
 
Oyla:

ironist34

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ahmet
Cihazım
Resmi 5 Plus
Meslek
Diger
Konum
İstanbul
Katılım
29 Eylül 2018
Konular
2
Mesajlar
9
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Aslında garantiyle beraber sosyal medyanın gücü de etkili oldu diyebiliriz :)
Şöyle ki ; geçen hafta pazartesi 20 iş günü dolmuştu. Ben satın aldığım migrosa gidip ürün değişim ya da istedim biraz mırın kırın ettiler cumaya salladılar. Cuma günü de bir şey olmayınca ben de bugün twitter dan @MigrosHizmet e şikayet twiti attım. DM den telefonumu istediler telefonumu yazdım ve 2 saat sonra direk satın aldığım mağazanın müdürü beni aradı :) bizi şikayet etmişsiniz falan dedi. Beni aramazdan önce de deltayı aramışlar ve iade değişim için onay almışlar ve bana buyrun gelin değişim ya da iade yapalım dedi bende giitm yenisini aldım.

ironist34
hocam aynen dediğiniz gibi bu sorun ısındıkça oluşuyordu bende de. Adamlar zaten itiraz etmeden ekranı değiştirme olayına girmişler ama 20 günü geçtiği için ben iade ya da değişimde direttim. Sonuçta sıfır aldığım ürünün ikinci gününde oldu bu olay onun için tamir istemedim. İyi ki kurumsal bir yerden almışım yoksa eminim süründürürlerdi.
Geçmiş olsun valla sevindim adına umarım tekrarlamaz.Ayni sorundan değişim yapmaları umut verici oldu ben teknosadan aldım GENPA garantili bir yılda genişletilmiş ek garantisi hediyesi var bir nevi kaskoymus ama yinede güvenemiyorum bu garanticilere. bende aynen yedek telefon olmadığı için zorlanicam ve ikinci mesele sizin yaşadığı mağaza ve garanti firmasınin kafalarına vurmayinca islerini yapmamalarindan mütevelli sinir devrelerimin yanmasi olur çünkü telefonundan da değilde haksızlığa karşı aşırı duyarliyim .o yüzden biraz daha beklicem.
 
Oyla:

buz_mavisi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
1
Cihazım
mi4
Yaş
41
Konum
Kütahya
Katılım
4 Ekim 2016
Konular
0
Mesajlar
88
Tepkime puanı
22
Puanları
8
1 sene önce satın aldığım ve kapanıp acilamadigi için delta servise gönderdiğim mi4 e direk iade raporu verildi. Cihazda tüketici hatası yoktur. Cihaz ve aksesuarlar teslim alinmistir. Tüketici kanunu dikkate alınacaktır vs yazmışlar. Aradim servisi neden değişim yapılmadı dedim. (Fatura 700 lira) Satın aldığınız bayiden paranızı alın dediler.
 
Oyla:

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
1 sene önce satın aldığım ve kapanıp acilamadigi için delta servise gönderdiğim mi4 e direk iade raporu verildi. Cihazda tüketici hatası yoktur. Cihaz ve aksesuarlar teslim alinmistir. Tüketici kanunu dikkate alınacaktır vs yazmışlar. Aradim servisi neden değişim yapılmadı dedim. (Fatura 700 lira) Satın aldığınız bayiden paranızı alın dediler.
Sıfır cihaz ile değişim yapmamakta genelde iki neden oluyor
1-cihaz eski bir cihazsa ellerinde olmayabiliyor
2-cihazın piyasa fiyatı arttığı için fatura miktarını ödeyip kurtulmak istiyorlar
 
Oyla:

buz_mavisi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
1
Cihazım
mi4
Yaş
41
Konum
Kütahya
Katılım
4 Ekim 2016
Konular
0
Mesajlar
88
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Geçen sene mi4 yerine j5 prime vermişlerdi. 2. Seçenek islerine geldi sanırım.
 
Oyla:
Üst Alt