- Adım
- Kerem
- Cihazım
- Mi8
- Meslek
- Serbest Fotoğrafçı
- Konum
- Türkiye
- Katılım
- 18 Ocak 2019
- Konular
- 14
- Mesajlar
- 271
- Tepkime puanı
- 132
- Puanları
- 58
Bende başıma gelen bi olayı anlatayım sizlere o zaman. Yıl 2016 Türk Telekom un TV servisi tivibuydu galiba ondan bağlatmak istedim geldiler internet üzerinden yayın veren yapıyı kurup gittiler. Hani ileri geri sarma muhabbeti falan iyi olur dedik. Neyse bi kaç ay geçti yayın kalitesi çok kötü kanallar arası geçiş aşırı yavaş müşteri hizmetlerini aradım internet üzerinden yayın aldığınız için normal dediler. Adamlara bunun nasıl işlediğini bildiğimi ancak bir sıkıntı olduğunu detaylarıyla anlatsamda sıkıntı olduğuna ikna edemedim. İptal etmek istedim bi sürü cayma bedeli çıkardılar e dedim hizmet alamadığım halde para ödüyorum o ne olacak dedim yapacak bişey yok kötüde olsa internetiniz var yayında geliyo dediler O zaman bunu gelin kapatın uydu üzerinden yayın verin ona geçirin dedim onada yok dediler neymiş bunu kapatacakmışım cayma bedeli ödeyecekmişimde öyle olacakmışmış ama durun hemen bi teklif sundular eğer tekrardan taahhüt verirsem yani sıfırdan iki yıl daha beni yolmalarını kabul edersem yapabilirlermiş. Bende dedimki hay hay buyrun gelin sözleşmeyi de getirin hemen imzalayım. Ertesi gün geldiler eski alıcıyı alıp yenisini bağladılar kontroller yapıldı eskisini sistemden iptal ettiler(buraya özellikle baktım tabletlerinden kesin iptal ettiklerine) sonra yeni sözleşmeyi imzaladık. Tam toplandılar gidiyorlardı ki durun dedim ben bu aboneliği iptal etmek istiyorum memnun kalmadım dedim. Adamlar şaşırdı noldu falan diye. Sonra sözleşmede yer alan ilgili tüketici hakları koruma kanununu barındıran maddeyi gösterdim. (İşte kanunda karşılığı 14 gün içinde vazgeçebilir falan yazan) biz yapamayız müşteri hizmetlerini ara dediler gittiler aradım bende anlattım ben iptal ediyorum şu şu maddedeki hakkım olan şekilde diye. Ertesi gün tekrar geldiler toplayıp gittiler. Ne cayma parası ödedim ne başka bişey. Bizide insanlıktan çıkarıyorlar sonunda