Sohbet 24mb 300gb internet saçmalığı

kalkir

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kerem
Cihazım
Mi8
Meslek
Serbest Fotoğrafçı
Konum
Türkiye
Katılım
18 Ocak 2019
Konular
14
Mesajlar
271
Tepkime puanı
132
Puanları
58
Bende başıma gelen bi olayı anlatayım sizlere o zaman. Yıl 2016 Türk Telekom un TV servisi tivibuydu galiba ondan bağlatmak istedim geldiler internet üzerinden yayın veren yapıyı kurup gittiler. Hani ileri geri sarma muhabbeti falan iyi olur dedik. Neyse bi kaç ay geçti yayın kalitesi çok kötü kanallar arası geçiş aşırı yavaş müşteri hizmetlerini aradım internet üzerinden yayın aldığınız için normal dediler. Adamlara bunun nasıl işlediğini bildiğimi ancak bir sıkıntı olduğunu detaylarıyla anlatsamda sıkıntı olduğuna ikna edemedim. İptal etmek istedim bi sürü cayma bedeli çıkardılar e dedim hizmet alamadığım halde para ödüyorum o ne olacak dedim yapacak bişey yok kötüde olsa internetiniz var yayında geliyo dediler O zaman bunu gelin kapatın uydu üzerinden yayın verin ona geçirin dedim onada yok dediler neymiş bunu kapatacakmışım cayma bedeli ödeyecekmişimde öyle olacakmışmış ama durun hemen bi teklif sundular eğer tekrardan taahhüt verirsem yani sıfırdan iki yıl daha beni yolmalarını kabul edersem yapabilirlermiş. Bende dedimki hay hay buyrun gelin sözleşmeyi de getirin hemen imzalayım. Ertesi gün geldiler eski alıcıyı alıp yenisini bağladılar kontroller yapıldı eskisini sistemden iptal ettiler(buraya özellikle baktım tabletlerinden kesin iptal ettiklerine) sonra yeni sözleşmeyi imzaladık. Tam toplandılar gidiyorlardı ki durun dedim ben bu aboneliği iptal etmek istiyorum memnun kalmadım dedim. Adamlar şaşırdı noldu falan diye. Sonra sözleşmede yer alan ilgili tüketici hakları koruma kanununu barındıran maddeyi gösterdim. (İşte kanunda karşılığı 14 gün içinde vazgeçebilir falan yazan) biz yapamayız müşteri hizmetlerini ara dediler gittiler aradım bende anlattım ben iptal ediyorum şu şu maddedeki hakkım olan şekilde diye. Ertesi gün tekrar geldiler toplayıp gittiler. Ne cayma parası ödedim ne başka bişey. Bizide insanlıktan çıkarıyorlar sonunda:)
 

aors

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abdulkadir
Cihazım
Mi8 SE
Konum
Bursa
Katılım
16 Haziran 2019
Konular
44
Mesajlar
683
Tepkime puanı
496
Puanları
78
Kablo TV altyapısı varsa Turksat Kabloneti tavsiye ederim, piyasadaki firmalar içinde en az sıkıntı çıkaran firma. 10 senedir sadece taahhüt bittiği zamanlar telefonla konuştuk, ne modeminde ne çekiminde hiçbir sıkıntı yaşamadım.
 

Klcgl19

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Redmi note 7
Yaş
23
Konum
Ankara mamak
Katılım
11 Nisan 2020
Konular
9
Mesajlar
80
Tepkime puanı
61
Puanları
18
Kablo TV altyapısı varsa Turksat Kabloneti tavsiye ederim, piyasadaki firmalar içinde en az sıkıntı çıkaran firma. 10 senedir sadece taahhüt bittiği zamanlar telefonla konuştuk, ne modeminde ne çekiminde hiçbir sıkıntı yaşamadım.
Fiber altyapı istiyor sanırsam oda
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bende başıma gelen bi olayı anlatayım sizlere o zaman. Yıl 2016 Türk Telekom un TV servisi tivibuydu galiba ondan bağlatmak istedim geldiler internet üzerinden yayın veren yapıyı kurup gittiler. Hani ileri geri sarma muhabbeti falan iyi olur dedik. Neyse bi kaç ay geçti yayın kalitesi çok kötü kanallar arası geçiş aşırı yavaş müşteri hizmetlerini aradım internet üzerinden yayın aldığınız için normal dediler. Adamlara bunun nasıl işlediğini bildiğimi ancak bir sıkıntı olduğunu detaylarıyla anlatsamda sıkıntı olduğuna ikna edemedim. İptal etmek istedim bi sürü cayma bedeli çıkardılar e dedim hizmet alamadığım halde para ödüyorum o ne olacak dedim yapacak bişey yok kötüde olsa internetiniz var yayında geliyo dediler O zaman bunu gelin kapatın uydu üzerinden yayın verin ona geçirin dedim onada yok dediler neymiş bunu kapatacakmışım cayma bedeli ödeyecekmişimde öyle olacakmışmış ama durun hemen bi teklif sundular eğer tekrardan taahhüt verirsem yani sıfırdan iki yıl daha beni yolmalarını kabul edersem yapabilirlermiş. Bende dedimki hay hay buyrun gelin sözleşmeyi de getirin hemen imzalayım. Ertesi gün geldiler eski alıcıyı alıp yenisini bağladılar kontroller yapıldı eskisini sistemden iptal ettiler(buraya özellikle baktım tabletlerinden kesin iptal ettiklerine) sonra yeni sözleşmeyi imzaladık. Tam toplandılar gidiyorlardı ki durun dedim ben bu aboneliği iptal etmek istiyorum memnun kalmadım dedim. Adamlar şaşırdı noldu falan diye. Sonra sözleşmede yer alan ilgili tüketici hakları koruma kanununu barındıran maddeyi gösterdim. (İşte kanunda karşılığı 14 gün içinde vazgeçebilir falan yazan) biz yapamayız müşteri hizmetlerini ara dediler gittiler aradım bende anlattım ben iptal ediyorum şu şu maddedeki hakkım olan şekilde diye. Ertesi gün tekrar geldiler toplayıp gittiler. Ne cayma parası ödedim ne başka bişey. Bizide insanlıktan çıkarıyorlar sonunda:)
Tebessüm ederek okudum hocam ee bunlara böyle yapmak gerekir iyi niyetten anlamaz bunlar
 

ibrahimiyice

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
İbrahim
Cihazım
Mi 9T
Meslek
Öğrenci
Yaş
20
Konum
Kocaeli
Katılım
22 Kasım 2017
Konular
38
Mesajlar
1.470
Çözümler
1
Tepkime puanı
1.131
Puanları
138
İlk ayın faturası kesilmeden taahhüt bozarsanız cayma bedeli ödemezsiniz diye biliyorum yanlışsam düzeltin
 

Klcgl19

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Redmi note 7
Yaş
23
Konum
Ankara mamak
Katılım
11 Nisan 2020
Konular
9
Mesajlar
80
Tepkime puanı
61
Puanları
18
İlk ayın faturası kesilmeden taahhüt bozarsanız cayma bedeli ödemezsiniz diye biliyorum yanlışsam düzeltin
bugün değiştirdik tarifeyi tam üçkağıtçı adamlar ya 110tl verin sınırsız yapalım diyolar yok dedim hızı 16mb düşürün adam tutturdu o paket mantıksız fln yaptı bende üstünü sen tamamla yapalım para kolaymı kazanılıyo dedim siz bilirsiniz diyo cayma bedelide 45tl imiş
 
Üst Alt