- Adım
- Hasan Özkan
- Cihazım
- Xiaomi 15
- Meslek
- Uçak Tek.
- Konum
- Kocaeli, Turkey
- Katılım
- 30 Nisan 2014
- Konular
- 1.393
- Mesajlar
- 10.588
- Tepkime puanı
- 14.566
- Puanları
- 438
Jtag yaptırmam hocam
İki hafta sonra bizim müdür Çin'e gidiyor. Ondan rica edeceğim. 17 Ultra Çin model aldırmayı düşüyorum. 45 bin lira görünüyor
Tek sıkıntı dediğin gibi Şubat yaması almamış sürümü nasıl bulacak![]()
Kutu arkasında üretim tarihi yazar eski üretim ise muhtemelen ilk sürüm ile gelir