Soru 17ultra çin server kayıtlı kullanımı hakkında?

HiddeNKinG25

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 15
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.393
Mesajlar
10.588
Tepkime puanı
14.566
Puanları
438
Jtag yaptırmam hocam :)
İki hafta sonra bizim müdür Çin'e gidiyor. Ondan rica edeceğim. 17 Ultra Çin model aldırmayı düşüyorum. 45 bin lira görünüyor :)

Tek sıkıntı dediğin gibi Şubat yaması almamış sürümü nasıl bulacak :D

Kutu arkasında üretim tarihi yazar eski üretim ise muhtemelen ilk sürüm ile gelir
 

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.599
Tepkime puanı
2.114
Puanları
188

seco.can.can24

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SercanSubaşı
Cihazım
17 ULTRA
Yaş
37
Konum
KOCAELİ
Katılım
28 Ocak 2016
Konular
23
Mesajlar
674
Tepkime puanı
297
Puanları
78
Ben kilit açık çin cihaz kullanıyorum hocam dedikleri gibi sadece resmi romlarda şebeke gidiyor modem dosyası flashlayıp kullanıyoruz ama eu da herhangi bir değişiklik yok rahatça kullanabilirsiniz yeterki kilit açık olsun gerisi aynı
 

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.599
Tepkime puanı
2.114
Puanları
188
Ben kilit açık çin cihaz kullanıyorum hocam dedikleri gibi sadece resmi romlarda şebeke gidiyor modem dosyası flashlayıp kullanıyoruz ama eu da herhangi bir değişiklik yok rahatça kullanabilirsiniz yeterki kilit açık olsun gerisi aynı
Modem kısmı kolay hocam. Bakalım açık kapanmamış bulabilecek miyiz :)
 

seco.can.can24

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SercanSubaşı
Cihazım
17 ULTRA
Yaş
37
Konum
KOCAELİ
Katılım
28 Ocak 2016
Konular
23
Mesajlar
674
Tepkime puanı
297
Puanları
78

aydn_m9

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aydın
Cihazım
Xiaomi 17 Ultra
Katılım
8 Şubat 2015
Konular
0
Mesajlar
164
Tepkime puanı
122
Puanları
43
İki aydır çin leica kullanıyorum Eu, Global, EEA romları kurdum hiçde bir sorun yaşamadım şu an Global kurulu en ufak sorun yok her güncellemede modem yüklemek gerekiyor onun dışında global cihaz gibi kullanırsınız
 

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.599
Tepkime puanı
2.114
Puanları
188
İki aydır çin leica kullanıyorum Eu, Global, EEA romları kurdum hiçde bir sorun yaşamadım şu an Global kurulu en ufak sorun yok her güncellemede modem yüklemek gerekiyor onun dışında global cihaz gibi kullanırsınız
Sorunsuz bir recovery çıkarsa modem yükleme işi külfet olmaktan çıkar :)
 

baran452424

Premium Üye
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
Ayın Üyesi
Adım
anda
Cihazım
17 pro max
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
90
Mesajlar
1.414
Tepkime puanı
506
Puanları
128
Üst