HyperOS 15 ultra Ai hizmetleri sorun

bilalcertel

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
bilal
Cihazım
xiaomi 15 ultra
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
29 Nisan 2020
Konular
6
Mesajlar
102
Tepkime puanı
21
Puanları
18
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


herkese iyi günler abiler bir sorunum var bu uygulama yüksek veri indiriyor ve depoluyor . taa ki ben fotoğraf falan çekmek isteyince 1gb hafızam olduğunu görünce farkettim . Bu uygulamayı tüm verileri sıfırla dedim sildim . Sabah uyandım tekrar 144 gb indirmiş ve depolama alanını işgal ediyor . devre dışı bıraktım bu sabah . ama öğlen saatlerinde baktım hala 7 gb lik veri indirmiş yine işgal ediyor . Tam bir baş belası
.lütfen yardım edin
 
Son düzenleme:

baran452425

Premium Üye
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
Ayın Üyesi
Adım
anda
Cihazım
17 pro max
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
90
Mesajlar
1.414
Tepkime puanı
506
Puanları
128
Ayniisi bende Signal guruda olmuştu 100 GB yer kapliyordu sıliyordum akşamına yine 100 GB oluyordu cihaz rootlu değilse adb yetkisi ile devre dışı bırakmayı deneyin hocam
 

bilalcertel

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
bilal
Cihazım
xiaomi 15 ultra
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
29 Nisan 2020
Konular
6
Mesajlar
102
Tepkime puanı
21
Puanları
18
Ayniisi bende Signal guruda olmuştu 100 GB yer kapliyordu sıliyordum akşamına yine 100 GB oluyordu cihaz rootlu değilse adb yetkisi ile devre dışı bırakmayı deneyin hocam
valla hocam pek anlamıyorum . signal gurur ile adb yi . adb uygulama falan mı . çünkü devre dışı bırakmak için disabled System app uygulaması kullandım devre dışı kaldı ama yine de indirip duruyor .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

baran452425

Premium Üye
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
Ayın Üyesi
Adım
anda
Cihazım
17 pro max
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
90
Mesajlar
1.414
Tepkime puanı
506
Puanları
128
valla hocam pek anlamıyorum . signal gurur ile adb yi . adb uygulama falan mı . çünkü devre dışı bırakmak için disabled System app uygulaması kullandım devre dışı kaldı ama yine de indirip duruyor .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Bootloader kilidi açıksa rom değiştirmeyi deneyin hocam anlamiyorsaniz bilen birinden destek almadan çözülecek bir durum değil malesef
 

bilalcertel

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
bilal
Cihazım
xiaomi 15 ultra
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
29 Nisan 2020
Konular
6
Mesajlar
102
Tepkime puanı
21
Puanları
18
Bootloader kilidi açıksa rom değiştirmeyi deneyin hocam anlamiyorsaniz bilen birinden destek almadan çözülecek bir durum değil malesef
teşekkür ediyorum. Hocam . sık sık girip Manuel olarak verileri temizle dicem. bl kilidi malesef açık değil . 😅
 

FireKzH

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aşkın
Cihazım
POCO X3 Pro
Yaş
25
Konum
Ordu
Katılım
3 Kasım 2022
Konular
23
Mesajlar
232
Tepkime puanı
54
Puanları
43
Çözümü kolay hocam. Minimal ADB indireceksiniz, geliştirici ayarlarına girip USB hata ayıklama modunu açacaksınız ardından da USB'yi bağlayacasınız, sonra minimal ADB'yi açacaksınız ADB devices yazacaksınız ve bağlanmaya çalışacak telefondan izin vereceksiniz. Sonrasında iş basit. "pm uninstall --user 0 <com.uygulama_adi>" (" ve <> işaretleri olmadan ve ayarlardan uygulamanın paket adını yazacaksınız. Örneğin com.xiaomi.mipicks gibi) komutunu kullanarak istediğiniz uygulamayı kaldırabilirsiniz.

Ek bilgi: Xiaomi cihazlar GetApps uygulamasına da aynı şekilde o kadar bağımlı değiller ben şahsen silmiştim ve sorun çıkmamıştı bu sebeple silmenizde sorun yok. Telefonunuzu sıkan her uygulamayı bu yolla silebilirsiniz ama dikkatli olun. Silmeye niyetlendiğiniz uygulamanın cihaz için hayati olup olmadığını internetten araştırarak ya da yapay zekaya vs. sorarak öğrenebilirsiniz.
 
Üst